Miltä levyiltä löytyisi roxette kappaleet kuten
its must have been love
i dont want to go hurt
listening to your heart
spending my time
vulnerable
water colour in the rain
run to you
rain
voices
fading like a flower,every time you leave me
you dont under stand me
fingerstips
do you get excited
almost unreal
the rain
crash boom bang
perfect day
on paljon kappaleita mutta löytyisi cd jossa olisi useampi yllä oleva kappale mukana. Pääasia et jossakin levyissä ko kappaleet esiintyisivät.
roxette,miltä levyltä löytyisivät
11
445
Vastaukset
- PhearTheReaper
listaamistasi biiseistä löytyy esim. näiltä Roxeten levyiltä:
"Joyride"
"Tourism" (live & keikka-albumi)
"Don't Bore Us - Get To The Chorus! (Roxette's Greatest Hits)"
Samojakin biisejä levyjen välillä löytyy, mutta usein hieman eri versioina.. ja ellet osta tuota Greatest Hits -kokoelmaa niin joudut hankkimaan vielä useamman levyn saadaksesi kaikki biisit, yhtä kaikkia noita biisejä kattavaa kokoelmaa kun ei tietääkseni ole olemassa. Sinkkuja ostamalla saat tietenkin tarkemmin juuri ne biisit mitä haluat, kuin ostamalla albumin jossa on 1-2 haluamaasi biisiä ja loput jotain muuta. Täältä voit etsiä tarkempia julkaisutietoja Roxeten levyistä
http://www.discogs.com/artist/Roxette
Mikäli niitä nyt ei jostain kumman syystä löydy kohtuuhintaan uutena, kannattaa kokeilla hakemista esim. osoitteessa http://www.huuto.net , siellä on varmasti paljon Roxette-levyjä myynnissä. - -82
Vielä puuttuvat seuraavat kappaleet
watercolours in the rain
run to you
cry
voices
i wish could i fly
Paras olisi jos löytyisi jostakin samalta levyltä.- PhearTheReaper
Nyt kun oli aikaa kaivella vajavaisen discogsin ulkopuoleltakin niin selvisi että Roxetella on näemmä viime vuonna julkaistu 4xCD 1xDVD -kokoelma nimeltään "The Roxbox", jolta löytyy samassa paketissa niillä neljällä CD:llä peräti 78 biisiä, mukaanlukien lähes kaikki listaamasi biisit lukuunottamatta Voicesia, Fingertipsiä ja I Wish I Could Fly:ta. DVD:llä on sitten 37 Roxeten musiikkivideota sekä Roxeten MTV Unplugged:issa esitettyjä biisejä.
wish i could fly
- löytyy Have A Nice Day -levyltä tai omana single-julkaisuna tai A Collection Of Roxette Hits - kokoelmalta joka julkaistiin samaan aikaan The Roxboxin kanssa.
voices
- löytyy Pearls Of Passion -levyltä
watercolours in the rain
- löytyy The Roxboxin lisäksi jo aiemmin mainitulta Joyride-levyltä
http://www.reallyroxette.de/htm/disco1.htm - -82
Vielä
run to you
cry
voices
en löydä levyä. Toi watercolours in the rain olikin mulle jo en huomannut. - PhearTheReaper
-82 kirjoitti:
Vielä
run to you
cry
voices
en löydä levyä. Toi watercolours in the rain olikin mulle jo en huomannut.Voices
- löytyy vain ja ainoastaan Pearls Of Passion -levyltä kuten jo aiemmin mainitsin; joko alkuperäiseltä 1986 painokselta tai 1997 uuspainokselta. Remiksattu versio Voices (Montezuma version) löytyy Neverending Love -sinkun "b-puoliraitana".
Run To You
- löytyy The Roxboxin lisäksi Crash! Boom! Bang! -levyltä
Cry
- löytyy Look Sharp! -levyltä. - -82
PhearTheReaper kirjoitti:
Voices
- löytyy vain ja ainoastaan Pearls Of Passion -levyltä kuten jo aiemmin mainitsin; joko alkuperäiseltä 1986 painokselta tai 1997 uuspainokselta. Remiksattu versio Voices (Montezuma version) löytyy Neverending Love -sinkun "b-puoliraitana".
Run To You
- löytyy The Roxboxin lisäksi Crash! Boom! Bang! -levyltä
Cry
- löytyy Look Sharp! -levyltä.Voisitko vielä hieman autella minua. Mistä levy firmasta toi pearls of passion löytyy. Huuto netissä ei ollut muut kyllä löysin. Kiitos kun viitsit taas kuluttaa aikaasi minun auttamiseen,:)
- PhearTheReaper
-82 kirjoitti:
Voisitko vielä hieman autella minua. Mistä levy firmasta toi pearls of passion löytyy. Huuto netissä ei ollut muut kyllä löysin. Kiitos kun viitsit taas kuluttaa aikaasi minun auttamiseen,:)
tuli halvimmalla vastaan osoitteesta http://www.ariman.fi ; käytettynä 5,90e / uutena 7,90e.
- -82
Kiitos levy tilattuna. Mutta osaisitko sanoa löytyykö beyouncelta sellaista leyvä kun speak my mind. Itse en löydä mistään. En tiedä onko levyn nimi oikea mutta sellanen levyn nimi on sanottuna. Kappale listatkin olisi kiva saada samalla. Ei tätä varmaan ole mutta jos viitsisit katsoa oletko parempi löytäjä.
- PhearTheReaper
ei ole mikään virallisesti julkaistu levy kuten tähän mennessä ainoat Beyoncén oikeat albumit "Dangerously In Love" (2003) ja "B'Day" (2006) sekä DVD:t "Live At Wembley" (2005) ja "B'Day Anthology Video Album" (2007), koska sitä ei ole listattuna missään Beyoncén virallisessa diskografiassa...
Oikeasti Speak My Mind on vain 2005 "ilmestynyt" epävirallinen bootleg/piraatti-mp3 -julkaisu, johon on koottu mm. Beyoncén omia biisejä eri levyiltä ja sinkuilta, biisejä mitä hän esittää yhdessä eri artistien kanssa; biisejä, jotka löytyvät vain elokuvien soundtrackeilta sekä muutamia ilmeisesti aiemmin julkaisemattomiakin biisejä. Levyä ei ole saatavilla mistään laillisesta paikasta CD-muodossa, vaan vain satunnaisista piraatti-mp3 -lataussivustoista sekä omaan taskuunsa toimivista mp3-kaupoista, joista musiikkia lataamalla ei artisteille asti mene levymyynnistä pennin hyrrää.
Eli ellet ole piratismin harrastaja, ei kannata vaivautua etsimään levyä enää, koska sitä ei oikeasti ole edes olemassa. - -82
PhearTheReaper kirjoitti:
ei ole mikään virallisesti julkaistu levy kuten tähän mennessä ainoat Beyoncén oikeat albumit "Dangerously In Love" (2003) ja "B'Day" (2006) sekä DVD:t "Live At Wembley" (2005) ja "B'Day Anthology Video Album" (2007), koska sitä ei ole listattuna missään Beyoncén virallisessa diskografiassa...
Oikeasti Speak My Mind on vain 2005 "ilmestynyt" epävirallinen bootleg/piraatti-mp3 -julkaisu, johon on koottu mm. Beyoncén omia biisejä eri levyiltä ja sinkuilta, biisejä mitä hän esittää yhdessä eri artistien kanssa; biisejä, jotka löytyvät vain elokuvien soundtrackeilta sekä muutamia ilmeisesti aiemmin julkaisemattomiakin biisejä. Levyä ei ole saatavilla mistään laillisesta paikasta CD-muodossa, vaan vain satunnaisista piraatti-mp3 -lataussivustoista sekä omaan taskuunsa toimivista mp3-kaupoista, joista musiikkia lataamalla ei artisteille asti mene levymyynnistä pennin hyrrää.
Eli ellet ole piratismin harrastaja, ei kannata vaivautua etsimään levyä enää, koska sitä ei oikeasti ole edes olemassa.ok eli levyn nimi on mulla väärin. En mä kyllä piraattia halua.
- Anonyymi
Miltähän levyltä löytyy Roxetten Turn to me kappale ?
Juuttubin mukaan löytyy Peal of passion levyltä , mutta wikin listalta biisiä ei löydy ?
https://www.youtube.com/watch?v=ILsapiemBI4&list=RDILsapiemBI4&start_radio=1
https://fi.wikipedia.org/wiki/Pearls_of_Passion
Yhtye tehny paljon hienoja biisejä, ja esiintyy parin viikon päästä Pori Jazzissa. Solistina ikinuori Lena Philipsson.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273493- 412339
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352168Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71937Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431532- 381369
- 1271252
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591210Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451155- 131139