Haluaisin kysellä ihmisiltä erästä asiaa mikä minua häiritsee. Haluaisin ostaa sellaisen matkapuhelimen, mihin voi nauhoittaa omilta levyiltä musiikkia soittoääniksi ja muutenkin kuunneltaviksi. Eikö markkinoilta löydy muita kuin 3 G puhelimia, jos haluaa nämä musiikkiominaisuudet puhelimeensa? En millään enää pysy kärryillä tässä nykymeiningissä kun puhelimia ja liittymiä satelee joka luukusta sellaista vauhtia ettei tiedä mitä tekisi.
Yksi ehdokas puhelimeksi olisi Sony Ericsson, mutta onko siinä biisien nauhoitusmahdollisuutta? En haluaisi maksaa 2e jokaisesta kappaleesta, varsinkin kun omistan 300 levyä, joilta voisin nauhoittaa samat kappaleet ilmaiseksi. Tietääkö kukaan näistä? En välttämättä uskaltaisi astella sisään kännykkäkauppaan, koska myyjät saisivat minulle kuitenkin myytyä jonkun kännykän, mitä en vielä ole valmis ostamaan, ennen kuin olen harkinnut asiaa kunnolla.
Musiikkia = 3 G?
Ullbero
2
924
Vastaukset
- vaan_MUUNNA_ne
Älä missään tapauksessa nauhoita kappaleita puhelimellasi, joska takuulla puhelin ei niitä soita.
Vaan MUUNNA ne mp3-muotoon esim, niin puhelimesi soittaa ne sit myöskin. Ja musiikin siirtoon/soittoon et tarvitse 3g-puhelinta.
3g-on internettiin. - Mitä haittaa...
Mitä 3G haittaa, mikäli muuten hyviä musiikkipuhelimia ei ole ilman sitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954