mitä mieltä ootte?

joku...

olen suunnitellut koiran hankintaa ja tällä hetkellä bokseri on minun mieleen:) mutta sopiiko bokseri kerrostaloyksiöön, jos niille tarjoaa paljon liikuntaa aina vapaa-ajalla?
sopiiko boksu ensimmäiseksi koiraksi? minulla on kyllä kokemuksia koirista, mutta ei omana...
onko boksut helppoja kouluttaa ja mitä niiden kanssa voi harrastaa?

Kertokaa omista boksuistanne!:)
~kiitti jo etukäteen

3

846

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ........

kyllä bokseri kerrostalossakin viihtyy. Tärkeämpää ja tärkeintä on se oma ihminen/ihmiset. Helppous onkin sitten eri juttu. Bokserin sydän on puhdasta kultaa, mutta aikuisiksi ne ei kasva koskaan! Saattaa tehdä paljonkin tuhoa pentuaikana. Kunnon peruskoulutus on välttämätön. Ja kouluttaminen on yleensä aika helppoa, jos teet siitä kiinnostavaa. Ei jaksa keskittyä välttämättä hitaaseen ja pitkäveteiseen tahtiin. Tämä koira on täynnä intoa ja toimintaa. Toimii ensin, ajattelee vasta sitten. Mutta bokserit on yleensä kyllä teräshermoisia ja kilttejä kun mitkä. Meidän tyttö rakastaa kaikkia. Lapsia varsinkin. Ihana, mutta kärsivällisyyttä vaatii ihmiseltään

• helppoko

Moi!

Yhdyn edelliseen. Asutaan yksiössä ja hyvin tullaan toimeen. Aivan tottelevainen poikani ei ole. Vikaa löytyy meissä molemmissa, mutta boksu on aina boksu, vaikka kouluttaa yritätkin. Sydäntä löytyy suuren energian kera yhdistettynä riehakkaaseen luonteeseen. Eli itse olen tyytyväinen tähän astiseen tulokseeni, tiedän vain että ensimmäiset kolme vuotta tulee olemaan menoa takapakkeineen. Éli vaatii kärsivällisyyttä. Tuhoa ei ole pahemmin nyt tapahtunut, aika paita ja perseenä ollaan oltu, mutta omissa silmissä mennään hyvissä uomissa. Ulkopuoliselta saattaa meno näyttää aika hurjaltakin ellei tiedä mikä rotu on kyseessä. Ei aikuistu koskaan, Onneksi ja kiroudeksikin. Aina ei meinaa pinna kestää. Kaikkemme tehdään.

Kasvattajaa lainatakseni " Jos haluat koiran joka tottelee sormia napsauttamalla hanki saksari :)" Menoa tulee riittämään haasteineen jos boksuun käännyt. Mutta kyllä se antaakin.

Terveisin toinen boksu jo talossa.

• väsynyt leikkimään
        helppoko kirjoitti:

Moi!

Yhdyn edelliseen. Asutaan yksiössä ja hyvin tullaan toimeen. Aivan tottelevainen poikani ei ole. Vikaa löytyy meissä molemmissa, mutta boksu on aina boksu, vaikka kouluttaa yritätkin. Sydäntä löytyy suuren energian kera yhdistettynä riehakkaaseen luonteeseen. Eli itse olen tyytyväinen tähän astiseen tulokseeni, tiedän vain että ensimmäiset kolme vuotta tulee olemaan menoa takapakkeineen. Éli vaatii kärsivällisyyttä. Tuhoa ei ole pahemmin nyt tapahtunut, aika paita ja perseenä ollaan oltu, mutta omissa silmissä mennään hyvissä uomissa. Ulkopuoliselta saattaa meno näyttää aika hurjaltakin ellei tiedä mikä rotu on kyseessä. Ei aikuistu koskaan, Onneksi ja kiroudeksikin. Aina ei meinaa pinna kestää. Kaikkemme tehdään.

Kasvattajaa lainatakseni " Jos haluat koiran joka tottelee sormia napsauttamalla hanki saksari :)" Menoa tulee riittämään haasteineen jos boksuun käännyt. Mutta kyllä se antaakin.

Terveisin toinen boksu jo talossa.

Juu, matot aina rullalla ja parkettilattia, jos sattuu olemaan, on takuulla hetkessä pilalla. Mun 7 v. uros kantoi juuri 12 lelua eteeni, kun en jaksanut riittävän innokkaasti leikkiä. Muien rotujen omistajat kuvittelee tuota lenkillä vastaan tullessa edelleen pennuksi... :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      120
      7051
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      116
      4811
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      63
      4076
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      14
      3404
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      693
      2143
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      245
      1527
    7. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      66
      1388
    8. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1378
    9. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      53
      1326
    10. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1002
    Aihe