Tietääkö kukaan mitään hyviä voodoosta tai vodounista kertovia saitteja?
Voodoo & vodoun
5
514
Vastaukset
- Pihlaja
Eräs linkkilista löytyy täältä:
http://www.kemet.org/links/Spirituality_And_Religion/African_Traditional_and_Diasporic/ - Annwyn
Suosittelen myös kirjaa The Voodoo Gods, kirjoittanut Maya Deren. Mielestäni aika hyvä opus, löysin sattumalta pienestä kirjakaupasta.
- pagan baltic's
Tiedetä me yhtään mitään noista alkuasukkaista ja heidän opeistaan!Miten törkeää puuttuakkaan luonnon omaan kulkuun ja nostattaa omia kuolleitansa ylös orjuuteen!Zombeja jo vilisee meillä täällä Suomessakin aivan tarpeeksi ja tarkoitan sillä juuri niitä elottomia rannikkoruotsalaisia jotka ahdistelevat meidän yksinäisiä täällä omassa maassamme.Hyi,mistä nyt tuommoinen päähän pisto!Eikö meidän menneisyytemme ole muka parempi?Jos taitaakin olla veriryhmässäs vika,kun rikot noin luontoa vastaan.Naama vikaisia 0-ryhmäläisiä ja muita negatiiveja on tullut aivan liian paljon.Niitä kaljupäitä,silmälasipäitä j.n.e.Eikö sielun kuolemattomuuskin ole jo paljon järkevämpi ajatus vai mitä?
- Der Thrish
oletan että tekstisi on jonkinlainen huono herja, mutta vastataan nyt kuitenkin...
vähän zombeista.
voodoossa zombifikaatio on äärimmäisin kosto mitä henkilölle voi tehdä, ja jo sinällään tabu harjoittajien keskuudessa, eivätkö todennäköisesti monetkaan hounganit suostu sitä tekemään/yrittämään ilman TODELLA raskauttavia todisteita jotain henkilöä kohtaan.
niin, olen todella veriryhmää O ja minulla on silmälasit ^_^ taidan olla tosi piru ja luonnon lakeja rikkova ^_^
En myöskään tiedä miksi haluaisin itselleni minkäänlaista kuolematonta sielua, kun jo nyt tässä eläessä homma tuntuu suht koht turhalta ja rasittavalta, enköhän ole sitten leponi ansainnut, kun minut joskus kuopataan ^_^
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821329Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä651115Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021108Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631033Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍121813- 77745
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121744