Missä saisi halvalla turun seudulla renkaat päälle ja tasapainotuksen... mitä maksaisi...??
Renkaan vaihto turussa!?
6
6095
Vastaukset
- tehdäänhalvalla
stormin yhteydessä on huoltopuoli,ei maksa montaa euroa,taitaa vaan olla kovat ruuhkat..
- Hondisti
Itse olen myös käyttänyt Stormin palvelua ja ollut siihen tyytyväinen. Jonoa sinnekin on kyllä varmasti, niinkuin jokapaikkaan muuallekin. Varaosia olen hakenut myös Helsingin Stormilta ja homma on kummassakin liikkeessä toiminut hienosti.
- maksaa..
Hondisti kirjoitti:
Itse olen myös käyttänyt Stormin palvelua ja ollut siihen tyytyväinen. Jonoa sinnekin on kyllä varmasti, niinkuin jokapaikkaan muuallekin. Varaosia olen hakenut myös Helsingin Stormilta ja homma on kummassakin liikkeessä toiminut hienosti.
Metzelerin Z6 180/55-17 asennettuna 600 ccm:n japanilaiseen ?
maksaa.. kirjoitti:
Metzelerin Z6 180/55-17 asennettuna 600 ccm:n japanilaiseen ?
Saloselta tai Molitorista,ne ainakin myyvät Metzeleriä Turun seudulla.
- pelaa
Hondisti kirjoitti:
oletko hakenut myös varaosia Oulusta, ja oliko jonoa sielläkin ........??
- konsta90
Kävin syksyllä vaihtamassa renkaat Rengas Turun myymälässä. Renkaanvaihto sujui nopeasti vaikka myymälässä oli asiakkaita ruuhkaksi asti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1202091
- 1571984
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h281946Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue141202- 51997
- 85946
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To23875- 114834
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell50811Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon33789