Nähtävää Hahnin ympäristössä

Ryanfani2

Olemma kaksi aikuista menossa kesällä Hahniin. Tarkoitus on ajella lähistöllä ja naapurimaissakin ehkä. Mitä olisi lähistöllä, jota ei kannattaisi jättää huomioimatta. Luonto, nähtävyydet, kulttuuri yms kiinnostaa, ei menomestat. Vinkkejä näistä ja edullisista nukkumispaikoista mielellään...

8

1472

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rousto

Hahnin lentokentältä on vain n 20-30km Moseljoelle . On taatusti upeaa seutua. suosittelen käyntiä Saksan vanhimassa kaupungissa Trierissä . yksi hyvä reitti on ajaa esim moselille ja jokivartta Koblenziin ja siitä sitten Reiniä esim Bingeniin . vähän niin kuin kolmio. On taatusti upeita maisemia ja kohtuuhintaista majoitusta ja ruokaa ja olutta riittää. Saksa on hieno maa. Ai niin kannattaa vuokrata polkupyörä n 7-10 e päivä ja ajella jokivartta . Helppo maasto.

• ryanfani2

... hieman pitempänä kuin aluksi ajateltiin. Luxemburg pitää käydä myös katsomassa ja tuo Saksan vanhin kaupunki oli tuntematon. Hienoa! Lisää vinkkejä vaan, kerron sitten heinäkuun lopulla itsekin lisää.

• Ciampino
        ryanfani2 kirjoitti:

... hieman pitempänä kuin aluksi ajateltiin. Luxemburg pitää käydä myös katsomassa ja tuo Saksan vanhin kaupunki oli tuntematon. Hienoa! Lisää vinkkejä vaan, kerron sitten heinäkuun lopulla itsekin lisää.

Burg Eltz on säilynyt ehjänä ranskalaisten tuhoamiselta. Parhaiten säilynyt keskiaikanen linna Moselilla, suosittelen!

• Heli

Trierissä aivan Colosseumin- raunioiden lähellä ihana Villeroy & Boch myymälä - edullista ja kaunista tavaraa - kakkoslaatua. Ostin kulhon jonka hinta 240 euroa hintaan 40 euroa.

• danza

Käymisen arvoisia paikkoja myös Luxemburgin puolella Luxemburgin vanhin kaupunki (pieni sellainen): Echternach.
      Sen koillis-itäpuolella on "Petit Suisse" -niminen luonnonsuojelualue. Sen läpi menevä tie kannattaa ajaa, upeat maisemat!

• danza

Ilmansuunnat meni vähän sekaisin... Petit Suisse sijaitsee Echternachin länsi-luoteispuolella.

• sisesa

Olin moselin laaksossa viime kesänä viikon.Tosi kaunista seutua ja ihania pieniä kyliä.Kylissä kannattaa poiketa paikallisissa viinituvissa, pihalla ei erikseen mainoksia, mutta niissä hyvää kotiruokaa todella edullisesti!Suosittelen myös laivamatkailua pitkin moselia!Edullisia kauppa keskittymiä löytyy yleensä vuorten päältä eikä niinkään varsinaisista kylistä.Olimme heinäkuussa ja erikoista oli että ravintolat sulkivat yleensä klo 21.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      180
      8316
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4518
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4088
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      51
      3365
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3106
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2860
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2546
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      31
      2139
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2003
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1996
    Aihe