Hei!
Luin tänään Etelä-Saimaasta valmennuskurssia kauppakorkeaan järjestävästä Pro Saimaasta. Kauppakorkea kiinnostaa kovasti ja olen harkinnut valmennuskurssia.
Onko jollakin tietoa tai kokemuksia kyseisestä kurssista Lappeenrannassa?
PRO SAIMAA kauppakorkeaan valmennusta?!?
2
674
Vastaukset
- Tyytyväinen opiskelija
Moi.
Kävin viime vuonna Pro Saimaan valmennuskurssin ja olin kyllä tyytyväinen kurssin opetukseen. Sain sieltä hyvää motivaatiota lukemiseen ja apua ongelmakohtiin. Kirjat aukesivat kurssin avulla hyvin ja pääsinkin kouluun sisään. Nyt kohta ensimmäinen vuosi takana ja olen ollut erittäin tyytyväinen Lappeenrannan yliopistoon.Suosittelen.
Niin kurssista vielä, että hinta-laatu suhde oli minusta todella hyvä. Laadukas kurssi halpaan hintaan. Kurssilla on kotisivutkin www.prosaimaa.fi eli käy katsomassa lisätietoja kurssista sieltä. Taitaa löytyä myös yhteystiedotkin. Tulipahan pitkästi kirjoitettua,mutta kyllä voin suositella!
-Tyytyväinen opiskelija- -Koo
Moips
Minäkin kuulin kaverilta, että Pro Saimaalla on hyvä valmennuskurssi, joten olen menossa tänä vuonna kurssille. Toivottavasti kurssi auttaa minut sisään kouluun:D Ilmoittautuminen kävi helposti sieltä nettisivuilta www.prosaimaa.fi eikä minusta tuo hintakaan ole liian korkea.
-K
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423