Anna Nicole Smithin lapsen isä on

paljastunut

dna-testi sen kertoi. Ei ollut vanha pappa.

31

29638

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • larry is father
      • Late Lapista

        www.matti.vanhanen.fi


      • toi mulle

        saako tota tekstiä suomennettuna,jelpatkaas vähä.


      • ku oot hoitelemassa
        toi mulle kirjoitti:

        saako tota tekstiä suomennettuna,jelpatkaas vähä.

        jotain mätisäkkiä ilman kumia,vejä mäelle ja laske kummulle,tai oot uutisissa...


      • närkästynyt
        ku oot hoitelemassa kirjoitti:

        jotain mätisäkkiä ilman kumia,vejä mäelle ja laske kummulle,tai oot uutisissa...

        Kyllä on otsaa vinoilla, kun toinen pyytää pikkasen apua. Miten itte ottasit jos tarttisit apua pyykinpesussa ja saisit vastaukseksi: Mene kielikurssille? Sori myös alkuperäsen viestin laittajalle,etten voi ittekkään auttaa, sillä en ymmärtänyt sitä ittekkään, vaan tulostin sen ja kaveri suomensi sen.


    • fabulouseddie

      Hyvä, ettei se limanuljaska pyskyri ollutkaan isä. Jäi nuolamaan näppejään, kun rahavirrat menivätkin toiseen suuntaan :D.

      • toivon hälle kaikkea hyvää

        Howard oli Anna Nicole Smithin henkiystävä. Onkohan tämä käänne lapsen kannalta hyvä???`
        Vai onko vaan rahasta kyse!!!!


    • Heräsin

      En tiedä onko tyttövauvalle käynyt hyvin kun tuo tieto selvisi. Toivon että pääsee turvalliseen huoltavaan kotiin eikä ainakaan pintaliitelijän tai päihdeongelmaisen hoiviin. Kamala.

    • voivoivoi.

      voi lapsiparkaa.. tulee olee varmaa kauhee ikävä äiteensää ku isommaks kasvaa..
      joskus on harmi ku ei saa vanhempiaan valita..

      • ööh..

        meinaan vaan että tokkopa se olis sen paremmin lastaan kyenny kasvattamaan, oli koukussa kaikenlaisiin tökötteihin ja melko kummallista elämää vietti muutenkin..


      • tuollaista kirjoittaa vaina...
        ööh.. kirjoitti:

        meinaan vaan että tokkopa se olis sen paremmin lastaan kyenny kasvattamaan, oli koukussa kaikenlaisiin tökötteihin ja melko kummallista elämää vietti muutenkin..

        Varnaan ihan kiva ihminen oli Anna Nicole.Hänhän otti vahingossa yliannostuksen. Hän kärsi masennuksesta Danielin vuoksi se oli hänelle suuri menetys..Iltalehdessä kirjoitettiin otsikolla, että Larry Birkhead on yllätysisä, mut ei se ole yhtään yllätys. Olen kokoaja seurannut ulkomaista kirjoittelua ja sitä kuinka Larry Birkhead on kertonut seurustelustaan ja rakastelustaan Annan kans. Olen myös katsonut googlesta Annan videoita ja niissä olevia juttuja..Eli Larry ei yhtään yllätysisä..Toivottavasti hän saa pikkukullan Daniellynnin pian kotiinsa, on hän sen anssainnutkin ( oman lapsensa)..Howart ei, koska hänestä ei löytynyt emotionaalista tukea Annalle. Mutta tämä oli minun mielipiteeni jokaisella omansa.


      • ewknrk
        tuollaista kirjoittaa vaina... kirjoitti:

        Varnaan ihan kiva ihminen oli Anna Nicole.Hänhän otti vahingossa yliannostuksen. Hän kärsi masennuksesta Danielin vuoksi se oli hänelle suuri menetys..Iltalehdessä kirjoitettiin otsikolla, että Larry Birkhead on yllätysisä, mut ei se ole yhtään yllätys. Olen kokoaja seurannut ulkomaista kirjoittelua ja sitä kuinka Larry Birkhead on kertonut seurustelustaan ja rakastelustaan Annan kans. Olen myös katsonut googlesta Annan videoita ja niissä olevia juttuja..Eli Larry ei yhtään yllätysisä..Toivottavasti hän saa pikkukullan Daniellynnin pian kotiinsa, on hän sen anssainnutkin ( oman lapsensa)..Howart ei, koska hänestä ei löytynyt emotionaalista tukea Annalle. Mutta tämä oli minun mielipiteeni jokaisella omansa.

        narkkari se oli...Sterni kysy kuvaamassa videossaan jossa anna oli lopuillaan raskaana ja ihan pihalla kuin lumi ukko että oletko nappaillut sieniä...parempi tulevaisuus nyt lapsella!


      • Pelkkä patja
        tuollaista kirjoittaa vaina... kirjoitti:

        Varnaan ihan kiva ihminen oli Anna Nicole.Hänhän otti vahingossa yliannostuksen. Hän kärsi masennuksesta Danielin vuoksi se oli hänelle suuri menetys..Iltalehdessä kirjoitettiin otsikolla, että Larry Birkhead on yllätysisä, mut ei se ole yhtään yllätys. Olen kokoaja seurannut ulkomaista kirjoittelua ja sitä kuinka Larry Birkhead on kertonut seurustelustaan ja rakastelustaan Annan kans. Olen myös katsonut googlesta Annan videoita ja niissä olevia juttuja..Eli Larry ei yhtään yllätysisä..Toivottavasti hän saa pikkukullan Daniellynnin pian kotiinsa, on hän sen anssainnutkin ( oman lapsensa)..Howart ei, koska hänestä ei löytynyt emotionaalista tukea Annalle. Mutta tämä oli minun mielipiteeni jokaisella omansa.

        Ai vahingossa yliannostus, kun tiesi että paljastuu kuka on lapsen isä? Anna N.taisi olla aika pulassa, kun pelkäsi jäävänsä kiinni siitä kenelle anto persettä huolimatta siitä, että eli "vakisuhteessa". >Anna N ei ollut muuta kuin maksullinen panopuu, ikävä kyllä.


      • laittanu niitä sieniä
        ewknrk kirjoitti:

        narkkari se oli...Sterni kysy kuvaamassa videossaan jossa anna oli lopuillaan raskaana ja ihan pihalla kuin lumi ukko että oletko nappaillut sieniä...parempi tulevaisuus nyt lapsella!

        Annan tietämättä sen syötäväks..oikeen oli kiihtynyt ääni sillä Howardilla siinä videossa kun jankutti Annalle , että ootko nyt sienitripissä ja nytpä hän saa siitä paljon rahaa.Niin sehän jo kertoo Hoowardista paljon nekatiivista..Joo enenpää en viitsi kirjoittaa tästä aiheesta, mutta hyvä, kun Howard ei saa lasta eikä hyödy enää Annasta, koska Anna oli elättänyt häntä siellä kodissaan. Sen käsityksen sain.


      • narkkari mutta
        tuollaista kirjoittaa vaina... kirjoitti:

        Varnaan ihan kiva ihminen oli Anna Nicole.Hänhän otti vahingossa yliannostuksen. Hän kärsi masennuksesta Danielin vuoksi se oli hänelle suuri menetys..Iltalehdessä kirjoitettiin otsikolla, että Larry Birkhead on yllätysisä, mut ei se ole yhtään yllätys. Olen kokoaja seurannut ulkomaista kirjoittelua ja sitä kuinka Larry Birkhead on kertonut seurustelustaan ja rakastelustaan Annan kans. Olen myös katsonut googlesta Annan videoita ja niissä olevia juttuja..Eli Larry ei yhtään yllätysisä..Toivottavasti hän saa pikkukullan Daniellynnin pian kotiinsa, on hän sen anssainnutkin ( oman lapsensa)..Howart ei, koska hänestä ei löytynyt emotionaalista tukea Annalle. Mutta tämä oli minun mielipiteeni jokaisella omansa.

        Miun mielestä AnnaNicole kuitenkin rakasti lapsiaan yli kaiken. Ei voi arvostella rakkauden määrää sillä miten elää elämänsä. Poika oli koko elämänsä hänen mukanaan. Missä oli silloin pojan isä? Ehkä poika oppi myös ikäviä asioita elämästä.
        Nyt kuitenkin Larry sai tytön huoltajuuden. Onko hänellä rahaa, jos tyttö ei saakkaan suurta perintöä????
        Mitä silloin tapahtuu tytölle? "Rakastaako" Larry häntä enää? Onko hän oikeasti valmistautunut huolehtimaan tytöstä täysi-ikäiseksi asti. Onko hänellä resursseja palkata tytölle hyvät hoitajat? Tuskin itsekin pintaliitäjänä vaivautuu koti-isäksi.
        Joten tämänpäiväinen tuuletus isyydestä voi kääntyä ikäväksikin.
        Toivon niin pienelle tytölle hyvää tulevaisuutta. Kauneutta hänellä varmaan riittää.Toivottavasti raskausajan mömmöt eivät vaurioittaneet hänen aivotoimintaa.
        AnnaNicole ei ollut niin paha kun lehdet antaa ymmärtää.


      • Tyhjä Pää
        narkkari mutta kirjoitti:

        Miun mielestä AnnaNicole kuitenkin rakasti lapsiaan yli kaiken. Ei voi arvostella rakkauden määrää sillä miten elää elämänsä. Poika oli koko elämänsä hänen mukanaan. Missä oli silloin pojan isä? Ehkä poika oppi myös ikäviä asioita elämästä.
        Nyt kuitenkin Larry sai tytön huoltajuuden. Onko hänellä rahaa, jos tyttö ei saakkaan suurta perintöä????
        Mitä silloin tapahtuu tytölle? "Rakastaako" Larry häntä enää? Onko hän oikeasti valmistautunut huolehtimaan tytöstä täysi-ikäiseksi asti. Onko hänellä resursseja palkata tytölle hyvät hoitajat? Tuskin itsekin pintaliitäjänä vaivautuu koti-isäksi.
        Joten tämänpäiväinen tuuletus isyydestä voi kääntyä ikäväksikin.
        Toivon niin pienelle tytölle hyvää tulevaisuutta. Kauneutta hänellä varmaan riittää.Toivottavasti raskausajan mömmöt eivät vaurioittaneet hänen aivotoimintaa.
        AnnaNicole ei ollut niin paha kun lehdet antaa ymmärtää.

        Ei me täällä voidan tietää, rakastiko hän lapsiaan vai ei. Emme myöskään tiedä, onko Larrylla hynää vai ei ja mitkä ovat hänen motiivinsa Dannelynnia kohtaan.
        Eikö meillä ole enää muuta jeesusteltavaa kuin joku silikonia ja huumeita täyteen pumpattu ämmä ja hänen petikaverinsa....


    • suomessa

      sanottais tuommosta naista, hehehheheeeeee xD

      • takatuuppari b-rapusta

        olisiko se tämä maankuulu julkisuuden karttaja?
        siis venäläinen professori?


      • Älkääs kuulkaas isotelko

        Heti sanotaan naisesta, että miksi sitä sanotaan, hyi teitä!!
        Miksi sanotaan tuollaista miestä, joka antaa rahasta ?
        Saahan se nainen harrastaa syrjähyppyjä jos miehetkin, eikä tartte selitellä. Kaadoin tossa taas yhden namupojan - hih :D - mitä sitten.
        No jos lapsi sai alkunsa ja sen vielä halusi synnyttää, niin mikäs siinä. Ehkä miehet vain katellisia siitä äidinonnesta - vielä lisäksi.


    • YLLÄTYS!
    • kun muillakin

      kun mulla seisoo ja sperma on toimivaa. Ei tarvii kertoo että ei tuu lasta - ei paskaa jos ostaa kylän apteekista ummetuslääkettä mahon akan kans naimisissa olessa...
      Hyvä isä sentää on hyvä isä kun edes joku löytyy joka panee...asiat järjestykseen. Jos mä olisin ollut N:n kuvaaja niin...
      Onneksi on muita sulosuita...

    • shokkiuutinen

      on Anna-Nicolen lapsen isä!!

    • Jepjepjep

      ...niin.

    • Blondie

      Koska se selviää?

    • Blondix

      Koska se selviää?

    • öäökfhds

      Se on vaa lahjonu ne hyypiöt et ne laittais väärät tulokset!!

    • vepsu

      Olisihan se ollut kiva panna Anna Nicolea, huh!
      Larry voi olla onnellinen, kun on tytär hänen kanssaan.

    • kiviäkin.

      ...

      • kivi?

        Täällä toinen.


    • lopez

      Eikös se Anna ollut huomattavan ylipainoinen?

      • Täti Myymyy

        mutta laihdutti huomattavasti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2001
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1912
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1495
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1127
    Aihe