Kertokaas mitllä limiiteillä kannattaisi aloittelijan aloittaa pokeri?
(Texas Hold em) FL.
Kokeilin tossa 0.04/0.08 limiittejä, mutta tuntu vähän turhauttavalta..
Millainen taso on esim 0.5/1€ limiiteissä?
Paljon tollaseen pöytään tarttes vaihtaa betsejä ?
Aloittelijan limiitit?
4
686
Vastaukset
- Limiitti-Lauri
Tasostasi en tiedä, mutta jos olet vasta-alkaja, kannattaa aloittaa hyvin pienistä limiiteistä esim. 0.10/0.20 tai vielä alempaa. Enemmän pelannut voi pelata isompia rinkejä.
Toisaalta sanoit mikrolimiittien olevan turhauttavaa. Jos turhauttavaa siinä mielessä, ettet voita vaikka muut pelaavat surkeasti, et ole tarpeeksi taitava isompiin peleihin. Jos sekä voitat, että peli tuntuu silti turhauttavalta, tuntuisi tason nousu olevan paikallaan.
Pelikassan kokoa ei kai ole määritelty tarkasti missään, mutta yhtenä ohjeena olen kuullut, että sen koko tulisi olla 20x päivän maksimitappio ja päivän maksimitappio saisi olla 30 isoa betsiä. Tällä matematiikalla 0,50/1 peleihin tarvittava pelikassa on 30x1x20 = 600 kertaa iso betsi. Oma mielipide kuitenkin on, että pienempikin kassa riittää.- Limiitti-Liisa
Kiitos vastauksesta! :)
Turhauttavalta tuntu siksi, että helposti triplaa pikkulimiiteissä kassan nopeasti, mut rahallisesti se ei oo ku pari euroa..
toi 30x betsi-juttu kuulosti hyvältä!
Kokeilenpa miten käy 0,25/0,5 limiiteissä ja kerron lisää.
tai ekaks 0,2/0,4 limiiteis..
Mitäs itse pelaat?
Niin ja kassa tällähetkellä on vain 100€ - Limiitti-Liisa
Limiitti-Liisa kirjoitti:
Kiitos vastauksesta! :)
Turhauttavalta tuntu siksi, että helposti triplaa pikkulimiiteissä kassan nopeasti, mut rahallisesti se ei oo ku pari euroa..
toi 30x betsi-juttu kuulosti hyvältä!
Kokeilenpa miten käy 0,25/0,5 limiiteissä ja kerron lisää.
tai ekaks 0,2/0,4 limiiteis..
Mitäs itse pelaat?
Niin ja kassa tällähetkellä on vain 100€tuli tossa pikku virhe..
ei siis triplaa kassaa vaa stackin.
- Näin meillä
100 kassalla fixu bb 0.2 ok riippuu toki montaa pöytää pelaat. 100 kassalla itse voisin kuvitella pelaavani 0,5 bb suht koht riskittömästi mutta jos et ole pitkää pelannut valitse vaikka tuo 0.2. Tähän toki vaikuttaa montaa pöytää pelaat yhtäaikaa.
Mutta joo kassan suuruuden myötä tärkeää on myös se että peli on tarpeeksi sykähdyttävää. Liian pieni limiitti aiheuttaa sen että pelaat liian löysää. Liian iso että et uskalla maksaa käsiä jotka sinun tulisi maksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123690MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721934Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811224Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671057Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33988Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778