Elikkäs osaako joku sanoa miten korjataan derbin takavalo kun ei johdotkaa oo irti eikä polttimo paskana ja jarruvalo silti toimii ? Onkohan sieltä joku johto poikki ja jos on nii kertokaas mistä se johto sinne tulee, vai tuleeko se etuvalolta kun sen pitäis kerran palaa samaan aikaan sen kans. Oon tuosta hyvästä saanu jo kerran poliisi sediltä sakot.
derbin takavalo
7
5722
Vastaukset
- hanaaaaaaaaaa
Elikkä jarruvalo palaa kokoajan ajaessasi?
Voit katsoa takajarrun jarrusylinterin vierestä, onko johot menny tai koko anturi paskana. Ja samoiten etujarruanturin
Se takajarruvalokatkaisin/anturi löytyy siis jarrusylinteristä tai siitä vierestä, joka siis löytyy takajarruvivun läheltä, yleensä pieni kate/suojaläpyskä päällä.
Etujarrun anturin löyvät taas kun irroitat etujarrukahvan, niin sieltä pitäisi tulla esin semmone nippa, jota painettaessa valo sammuu.
Hyvin voi olla, että juuri se olisi hajonnut.
Etujarruanturin saa irti kahvarungosta kiertämällä, älä käytä liikaa voimaa, se hajoaa helbosti.- late.90
kiitos vaan tuosta, mutta vielä pitäis saada palamaan se takavalo systeemi jonka pitäis palaa kokoajan että osaisko siinä joku auttaa ?
- ahahhahahah
Ja nyt jos joku viittis oikeesti vastata tohon ni auttas muaki tositosi paljon
- hahahahaaaaaaa
koita vaikka löysätä sylinterin pultteja. Tai ottaa männästä kiertokanki pois niin voi toimia ;)
- ahahahaha
sä oot näköjää löysänny pultteja tosin ihan jostai muualta ku sylinteristä...
- exc bomber
Ja tosiderbi mies tulee taas pätemään =) hilatkaa derbinne roviol. Ja ostakaa mun peli pois tallista homehtuu kun tulee isompi päälle =)
- Anonyymi
heeiii mikäs sen homman nimi on joka tynöntää aina sen etujarrun takas eteen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375076- 823606
- 302983
- 612975
- 92886
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411828
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91770- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351629