Erik Sarin

AllStars

Vihdoinkin alue jossa voisin kysyä tästä mieltäni jo vuosia painaneesta jutusta. Olen siis lueskellut Alibi-lehtiä pikkutytöstä lähtien ja aina säännöllisin väliajoin siinä tuotiin esiin vuonna 1988 Vantaalla kadonneen Erik Sarinin tapaus. Hän katosi noin sadan metrin matkalla taksista kotiovelle. Oli ainakin vielä vuonna 1993 kadoksissa ja varmaan pitkään sen jälkeenkin, mutta ihan viime vuosien tilannetta en tiedä. Löytyköihän hän koskaan? Pikkutytöstä asti on mieltäni vaivannut. Tietääkö kukaan?

6

4147

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alibia lukenut

Ei ole Sarinia löydetty, yksi perätön vihje on tullut tän vuosituhannen puolella.
      epäilen, että tapaus liittyy jotenkin Vantaan havukoskella tapahtuneeseen Jukka Karleniuksen puukotukseen. Karlenius ja Sarin olivat kai tuttuja ja molemmilla oli kyttäämisen tarve.
      He siis kuuntelivat ja katsoivat tarkkaan naapureidensa toimia. He molemmat vahtivat ettei asuintalossa käynyt varkaita.

• jaa..

Eipä tuota nyt voi kyttäämiseksi sanoa jos vahtii ettei omaisuutta varasteta. Jokaisen pitäisi ilmoittaa varkauksista.

• en muistanutkaan

Alibissa 1/2014 on taas ollut juttua.

Taksikuski viimeinen elossa nähnyt ja ilmoittautui vasta viikkojen jälkeen, onkohan hänen liikkeensä katoamisen jälkeen selvitetty? Tuskin kovin tarkkaan pystytty.

Vaikea uskoa ettei kukaan huomannut mitään jos jalan olisi liikkunut, taksilla olisi voinut viedä minne tahansa.

• Anonyymi
      • Anonyymi

" Kuinkahan minun käy... Taitaa olla sama taksikuski kuin Raisalla.

• Anonyymi

Muistelen että tuohon aikoihin oli näitä roskiskuolemia elikkäs pultsarit nukkui lehtiroskiksessa ja aamulla roskisauto vei sammuneen sitten niputtamoon. Ehkä erikiltä oli avaimet kadoksissa ja mennyt lehtiroskikseen nukkumaan, kylmä tehnyt tepposensa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      339
      1185
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      401
      1115
    3. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      915
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      82
      827
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      78
      802
    6. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      746
    7. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      39
      680
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      676
    9. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50