Galaxyn Grill House oli todella surkea kokemus...

EX-asiakas

Olin pääsiäisenä Galaxyn risteilyllä ja olimme menossa seurueemme kanssa Grill Houseen. Ihmisiä jonotutettiin ovella kertomatta, että ilman pöytävarauksia ei ravintolaan pääse. Varattuamme pöydän klo 15 kattaukseen jonotimme kiltisti muiden asiakkaiden kanssa, kunnes eräs pariskunta rouvan johdolla marssi koko jonon ohi julistaen, että hänellä on pöytävaraus... Hän ei kuulemma jonota... Kiilauduin kuitenkin hänen eteensä, koska olimme itse jonottaneet 10 min. Muut jonossa olleet ihmiset nähtävästi ovat tottuneet tuollaisiin MINÄ-ihmisiin. Ruoka oli osittain lopppu, joten jouduimme keksimään haluamamme tilalle muuta todella nopeasti... Ruoka oli liian maustettua eikä vastannut odotuksia kenenkään seurueemme ruokailijan mielestä. Alkusalaatti oli surkea. Ruokalista oli todella suppea ja hinta-laatusuhde oli myös järkyttävä, esim. hampurilaisateria olisi maksanut 15 €... Onneksi tulee kesä ja nopeat laivat...

8

1500

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On ollut ennenkin ruoat loppu, mm. neitsyt matkalla. Ja ne jonot on käsittämättömiä, viime kesänä sai jonottaa melkein 30 min että sai pöydän tuosta grillistä. Buffakin olin kuulemma täynnä ja ihmiset yritti löytää itselleen jotain muuta ruokapaikkaa. Tuli mieleen että ehkäpä Tallinkilla ei osata laskea kuinka paljon väkeä laivat vetää ja kuinkapaljon niiden ruokapaikat. Eikä osata laskea paljonko ruoka-aineita tarvitaan yhdelle matkalle. Otetaan aivan minimi määrät, jotta ei synny hukkaa. Myydään sitten ennemmin ei oota. Toivon todellakin että Siljalla ei mennä tähän samaan vaan palvelu pysyy yhtä hyvänä kuin tähänkin asti, mutta omistajahan sen tahdin määrää.

    • 500 kertaa

      7.4 kävin kyseisen laivan buffetissa syömässä, eikä ollut mitään valittamista, hintakin vain 16€ juomat. Palvelukin pelasi hyvin, tosin 2-kattaus oli melko vajaa. Vaikka tallinkilla onkin paljon surkeeta, kuten superfast, ei kaikesta tartte valittaa.

      • EX-asiakas

        Olin itsekin 7.4. Galaxylla ja voin vain kertoa oman ja seurueeni kokemuksella mitä mieltä olimme kaikki Grill Housen tasosta. Otathan myös muiden mielipiteet huomioon, etkä pidä omaa mielipdettäsi asioista vain ainoina ja oikeina mielipiteinä ?


      • Ville-Viikinki
        EX-asiakas kirjoitti:

        Olin itsekin 7.4. Galaxylla ja voin vain kertoa oman ja seurueeni kokemuksella mitä mieltä olimme kaikki Grill Housen tasosta. Otathan myös muiden mielipiteet huomioon, etkä pidä omaa mielipdettäsi asioista vain ainoina ja oikeina mielipiteinä ?

        on sopivaa sanoa oma mielipide. Siitähän tässä keskustelupalstassa on nimenomaan kysymys. Täällä vain tuntuu olevan joitakin kirjoittajia, jotka eivät oikein osaa kunnioittaa muiden mielipiteitä, vaan ovat heti haistattelemassa, jos jonkun mielipide on erilainen, kuin heidän omansa. Voisivat mennä hieman itseensä ja ajatella...


    • toinen ex-asiakas

      Huonoa oli ruoka myös meidän käydessämme Tallinnassa Galaxyllä; erityisen hankalaa oli löytää mitään syötävää kasvissyöjälle. Luulisi, että Tallinkillakin on sellaisesta kuultu. Nälkäinen olin koko matkan, enkä varmaankaan toista kertaa mene...

      • Asiakas ja pettynyt

        Tarjoilijat olivat nyrpeitä ja palveluhaluttomia.

        Ruoka hinta-laatusuhteeltaan huono.
        On kyse illalisesta 2-kattauksessa.

        Oli viimeinen reissu tällä laivalla.


    • myös ex-asiakas

      En pidä näistä tallinan laivoista johtuen huonosta palvelusta yms, mutta tämä kyseinen ravintola saa minulta pisteitä.
      Minäkin jouduin jonottamaan sinne seurueeni kanssa kauan, mutta palvelu oli hyvää ja ruoka myös. Tai niin hyvää palvelua kuin tällä laivalla voi saada :)
      Tallinkin buffet on hanurista!

    • Anonyymi

      tarvitsen teiltä vähän APUUUVA!!Eli ollaan työporukan kanssa lähössä TYHY-risteilylle tossa toukokuussa ja ajattelin kysyä onko kellään kokemuksia jalkahoitolasta tai kahdesta,jossa olis useampi hoitaja(meitä lähtijöitä on 13,että 2 hoitolaa riittäs,jos löytyy jalkahoitajia useampi,eli ei taida ihan satamassa olla niin suurta hoitolaa??)että ehdittäis siinä aamutuntien aikana hoidattaan jalkamme,kun ollaanGalaxyn risteilyllä!!Kiitos paljon asiallisista vastauksista!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      130
      9962
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      52
      2901
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      178
      2690
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      2074
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1834
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      16
      1657
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1562
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      16
      1520
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      13
      1518
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe