Elisa tietoturvapalvelu

peruminen ????

Mulla on ollut Elisa tietoturvapalvelu (F-secure) ja nyt olen ottanut yhteyttä sähköpostitse ainakin 10 kertaa, että lopetan sen palvelun. Viestit menee kyllä perille, mutta sieltä ei vastata mitään, vaikka olen pyytänyt vastausta. Miksei ne vastaa, että tietäisin, että asia on selvä ?

30

1526

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • soita

Soita elisan ilmaiseen palvelunumeroon niin asia hoituu samantien:
      Puh.0800-96060

• peruminen ????

No siksi en soita, kun ei ole puhelinta. No odottelempa vielä vastausta ja sitte soitan. Ihmettelen vaan, kun sieltä aina vastataan, että otamme pikaisesti yhteyttä, kun lähetän sen sähköpostin ja mitään ei kuulu, vaikka olen ilmoittanut sp osoitteeni ja myöskin postiosoitteeni !

• peruminen ????
        peruminen ???? kirjoitti:

No siksi en soita, kun ei ole puhelinta. No odottelempa vielä vastausta ja sitte soitan. Ihmettelen vaan, kun sieltä aina vastataan, että otamme pikaisesti yhteyttä, kun lähetän sen sähköpostin ja mitään ei kuulu, vaikka olen ilmoittanut sp osoitteeni ja myöskin postiosoitteeni !

Tietäskö joku suoran sähköposti osoitteen sinne, ettei tarvitsisi mennä aina nuille Elisan sivulle, kun kerta sieltä ei onnistu perumisesta ilmoittaminen ?

• helppoa

Netissä voit itse muutella kaikkia elisan palveluja ja tehdä sekä irtisanoa sopimuksiasi:

https://asiointi.elisa.fi/internetpalvelut/oma-elisa.jsp

• tietää

• peruminen ????
        helppoa kirjoitti:

Netissä voit itse muutella kaikkia elisan palveluja ja tehdä sekä irtisanoa sopimuksiasi:

https://asiointi.elisa.fi/internetpalvelut/oma-elisa.jsp

Minulla ei ole Elisan laajakaistaa vain Elisan Tietoturvapalvelu (F-secure) joten minulla ei ole käyttäjätunnusta eikä salasanaa. Laskusta löytyy vain sopimusnumero, laskun numero ja laskun viitenumero ja tietty nimeni ja eräpäivä.

• Soita, soita

Minulla ei ole Elisan laajakaistaa vain Elisan Tietoturvapalvelu (F-secure) joten minulla ei ole käyttäjätunnusta eikä salasanaa. Laskusta löytyy vain sopimusnumero, laskun numero ja laskun viitenumero ja tietty nimeni ja eräpäivä.

Jos sinulla on puhelin soita elisan ilmaiseen
        puhelimeen Puh.0800-96060

• kummelhummelpummelnummel

Outoa ottaa f-secure ja maksaa siitä enemmän kuin ostaisit sen omaksesi, no tapansa kaikilla. Hyppää taksiin ja mene lähimpään Elisan konttoriin ja hoida asia siellä.

• ei sentään
        kummelhummelpummelnummel kirjoitti:

Outoa ottaa f-secure ja maksaa siitä enemmän kuin ostaisit sen omaksesi, no tapansa kaikilla. Hyppää taksiin ja mene lähimpään Elisan konttoriin ja hoida asia siellä.

>Outoa ottaa f-secure ja maksaa siitä enemmän kuin ostaisit sen omaksesi,<
        -Ei sentään noin.
        Operaattorien kuukausimaksuliset F-securet päivittyy automaattisesti joka vuosi aina uusimapaan versioon ilman lisämaksuja.

• hummelpummi
        ei sentään kirjoitti:

-Ei sentään noin.
        Operaattorien kuukausimaksuliset F-securet päivittyy automaattisesti joka vuosi aina uusimapaan versioon ilman lisämaksuja.

eikö siinä muka ole kuukausimaksuja? Ihmettelen vaan kun kysyjällä ei ole elisan laajakaistaa mutta f-secure on elisalta, ehkäpä tuon sais halvemmalla ostamalla sen suoraan, heh

• 4567
        ei sentään kirjoitti:

-Ei sentään noin.

">Outoa ottaa f-secure ja maksaa siitä enemmän kuin ostaisit sen omaksesi,<
        -Ei sentään noin.
        Operaattorien kuukausimaksuliset F-securet päivittyy automaattisesti joka vuosi aina uusimapaan versioon ilman lisämaksuja."

Ne tietoturvapalvelun kk-maksut tekevät vuositasolla enemmän kuin mitä ohjelma maksaa kaupassa. Et sinä mitään vuosipäivityksiä ilmaiseksi saa.

• ELISASSA

Joudut soittamaan useasti, useamman päivän ajan ennen kuin perille pääset. Ja aina maksata paikallispuhelu maksun jokaisesta tunnista jonka jonotat...Paskafirmaan.

Sieltä ne sitten yhdistelevät sinne tänne kun vihdoin ja viimein pääset puhumaan jonkun kanssa. Ja taas jonotetaan.

Paskaa puuhaa koko Elisassa.

• 4567
        ELISASSA kirjoitti:

Joudut soittamaan useasti, useamman päivän ajan ennen kuin perille pääset. Ja aina maksata paikallispuhelu maksun jokaisesta tunnista jonka jonotat...Paskafirmaan.

Sieltä ne sitten yhdistelevät sinne tänne kun vihdoin ja viimein pääset puhumaan jonkun kanssa. Ja taas jonotetaan.

Paskaa puuhaa koko Elisassa.

0800-alkuiset numerot ovat maksuttomia ainakin Suomesta soitettaessa. "Paskafirma"? Hmmm. Jotenkin tuntuu, että Sonera ansaitsisi tämän tittelin paremmin, ainakin viime päivien valossa.

Omat kokemukseni Elisan asiakaspalvelusta ovat hyviä, mutta aina jollekin voi sattua jotain ikävää. Olen saanut Elisalta hyvitystäkin, kun ovat jotain töpänneet.
        Sonera kieltäytyi juuri hyvittämästä pari päivää kestäneestä sähköpostin toimimattomuudesta mitään.

Sitäpaitsi, mitään vaaleanpunaista 100% onnea et löydä mistään yhtiöstä.

• mistä ?
      • vastaa

nuo linkit on käyty läpi, mutta ei sieltä mitään voi perua kun ei ole salasanoja yms. Ja kun tuolta Elisalta ei ollut kuin tämä tietoturvapalvelu ja laajakaista liittymä on muualta. Ja kun en ole tarvinnut puhelinta vaan kaikki on yleensä hoitunut tämän tietokoneen avulla ja oletko ikinä ajatellut millaiset ihmiset ei tarvitse puhelinta ja jotka pärjäävät ilman sitä ja ilman toisten apua ? Vastaanpa sinulle me KUULOVAMMAISET, jotka emme kuule emmekä osaa puhua. Joko älysit ?

• etkö itse älyä
        vastaa kirjoitti:

nuo linkit on käyty läpi, mutta ei sieltä mitään voi perua kun ei ole salasanoja yms. Ja kun tuolta Elisalta ei ollut kuin tämä tietoturvapalvelu ja laajakaista liittymä on muualta. Ja kun en ole tarvinnut puhelinta vaan kaikki on yleensä hoitunut tämän tietokoneen avulla ja oletko ikinä ajatellut millaiset ihmiset ei tarvitse puhelinta ja jotka pärjäävät ilman sitä ja ilman toisten apua ? Vastaanpa sinulle me KUULOVAMMAISET, jotka emme kuule emmekä osaa puhua. Joko älysit ?

http://www.elisa.fi/ir/index.cfm?p=asiakaspalvelu&s=kysymys

• ja jälleen

nimittelet kysyjää. Ei pitäisi noin kimpaantua, vaikka joku haluaa eroon usein mainostamastasi Elisasta.

• peruminen ????
        etkö itse älyä kirjoitti:

http://www.elisa.fi/ir/index.cfm?p=asiakaspalvelu&s=kysymys

No sinneppä olen perumiseni lähettänyt, jo useamman kerran ja sp osoitteeni ja nimeni ja asiakasnumeroni ym:t laittanut. Ja kun olen painanut "lähetä" on sieltä tullut vastaus, että otamme pikaisesti yhteyttä, mutta mitään ei ole kuulunut. Ei mitään vastausta sähköpostiini, vaikka olen pyytänyt !!!

• Einstein.

No sinneppä olen perumiseni lähettänyt, jo useamman kerran ja sp osoitteeni ja nimeni ja asiakasnumeroni ym:t laittanut. Ja kun olen painanut "lähetä" on sieltä tullut vastaus, että otamme pikaisesti yhteyttä, mutta mitään ei ole kuulunut. Ei mitään vastausta sähköpostiini, vaikka olen pyytänyt !!!

Se homma hoituu välittömästi puhelimitse, ja kun olet estynyt puhelinta käyttämään, niin onhan sinullakin naapureita ja tuttavia.
        Pyydä jotain heistä rimpauttamaan siihen ylempänä olevaan numeroon, niin homma on siinä.

• peruminen
        ja jälleen kirjoitti:

nimittelet kysyjää. Ei pitäisi noin kimpaantua, vaikka joku haluaa eroon usein mainostamastasi Elisasta.

Miksi mulla pitäsi olla Elisan laajakaista vaikka onkin Elisan tietoturvapalvelu ? Mulla on kuukausimaksullinen versio ja aikoinaan otin siitä 30 päivän kokeiluversion ja ihastuin siihen kun se oli niin helppokäyttöinen, mutta nyt oon vihastunut siihen ja heittänyt hemmettiin koko paskan. Joo on mulla tarkotus ollu, että soitatan kaverilla sinne, mutta kun oon tottunu hoitelemaan asiani itse etupäässä sähköpostilla.

• peruminen
        peruminen kirjoitti:

Miksi mulla pitäsi olla Elisan laajakaista vaikka onkin Elisan tietoturvapalvelu ? Mulla on kuukausimaksullinen versio ja aikoinaan otin siitä 30 päivän kokeiluversion ja ihastuin siihen kun se oli niin helppokäyttöinen, mutta nyt oon vihastunut siihen ja heittänyt hemmettiin koko paskan. Joo on mulla tarkotus ollu, että soitatan kaverilla sinne, mutta kun oon tottunu hoitelemaan asiani itse etupäässä sähköpostilla.

Yritin taas vittuillessani perua sitä. Tuli vastaus: >Kiitos

Otamme sinuun yhteyttä valitsemallasi tavalla mahdollisimman pikaisesti. <
        olen maksanut tuosta huhtikuun loppuun, joten laitan sähköpostia sinne joka päivä ja jos ei tuu vastausta kaveri saa soittaa ennen vappua.

• näin !!!
        peruminen kirjoitti:

olen maksanut tuosta huhtikuun loppuun, joten laitan sähköpostia sinne joka päivä ja jos ei tuu vastausta kaveri saa soittaa ennen vappua.

Mene tähän linkkiin niin saat Kunnollisen ja suomenkielisen Virustentorjunta-ja palomuuriohjelmiston
        eikä tarvitse edes olla Elisan asiakas:

ja klikkaa siellä sivulla sinisellä kirjoitettua:
        Elisan tietoturvapalvelun asennusohjelma-lausetta,ja avautuu uusi ikkuna klikkaa AVAA niin
        Elisan tietoturvaohjelmsto alkaa asentua koneellesi ja voit käyttää sitä 30pv ilmaiseksi!!

Kun olet asentanut Elisan tietoturvapalvelun ohjeen mukaisesti, niin soita sitten Elisalle ja sano
        jotta haluat käyttää jatkossakin koe ajaksi imuroimaasi Elisan Tietoturvaoohjelmaa Puh.0800 93866
        soita kuukauden sisällä niin saat salasanan jonka kirjoitat sitten sinne Elisa tietoturvapalvelun sivulle,
        niin ohjelmaa toimii niin kauan kun maksat sen vajaa 6€/kk maksun ja eka kerralla 8.24€ kytkentämaksun.

• 4567
        peruminen kirjoitti:

" ...joten laitan sähköpostia sinne joka päivä..."

Elisan sähköpostipalvelussa on selvästikin ruuhkaa, eikä tilannetta ainakaan helpota, jos spammaa sinne asiansa päivittäin. Jos liian moni ottaisi saman taktiikan, ei se palvelu nouse jaloilleen koskaan (paitsi deletoimalla koko ruuhkavuoren).

• peruminen
        4567 kirjoitti:

" ...joten laitan sähköpostia sinne joka päivä..."

Elisan sähköpostipalvelussa on selvästikin ruuhkaa, eikä tilannetta ainakaan helpota, jos spammaa sinne asiansa päivittäin. Jos liian moni ottaisi saman taktiikan, ei se palvelu nouse jaloilleen koskaan (paitsi deletoimalla koko ruuhkavuoren).

se oli vitsi. En enää laittele sinne mitään viestejä vaan ootan jos ei tuu vastausta niin kaveri soittamaan. Aamen.

• ja jälleen
        näin !!! kirjoitti:

Mene tähän linkkiin niin saat Kunnollisen ja suomenkielisen Virustentorjunta-ja palomuuriohjelmiston

Elisan tietoturvapalvelun asennusohjelma-lausetta,ja avautuu uusi ikkuna klikkaa AVAA niin
        Elisan tietoturvaohjelmsto alkaa asentua koneellesi ja voit käyttää sitä 30pv ilmaiseksi!!

Kun olet asentanut Elisan tietoturvapalvelun ohjeen mukaisesti, niin soita sitten Elisalle ja sano
        jotta haluat käyttää jatkossakin koe ajaksi imuroimaasi Elisan Tietoturvaoohjelmaa Puh.0800 93866
        soita kuukauden sisällä niin saat salasanan jonka kirjoitat sitten sinne Elisa tietoturvapalvelun sivulle,
        niin ohjelmaa toimii niin kauan kun maksat sen vajaa 6€/kk maksun ja eka kerralla 8.24€ kytkentämaksun.

Ei kukaan ole puhunut mistään tietoturvan hankkimisesta, vaan PERUUTTAMISESTA on kyse. Höpiset soittamisesta, joka on kysyjälle erittäin hankalaa. Voihan hyssykät, mitä idiotismia.

• Elisasta ei ikinä

Kuse tästä lähtein aina elisaan päin niin minäkin teen. Se Firma on mätäpaise ihmiskunnan lihassaa ja hengessä. Vittu sieltä mitään saa peruttua helposti eikä edes vaivalla vaan helvetillisellä ajankäytöllä ja puhelinmaksuilla. HUORA ELISA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!VITUN PASKA ELISA!

• jos kerrankin,
        näin !!! kirjoitti:

olisit lukenut mitä kysytään, etkä toistelisi tuota mantraasi ikuisesti. Sinun suosittelemaasi lankaan on aloittaja mennyt, eikä meinaa millään päästä siitä eroon.
        Soita nyt esimiehillesi, että käyvät joskus lukemassa asiakaspalautepostinsa ja vastaavat niihin.

• Niin vaan onnistu

Ensin sun on soitettava sinne muutama kerta ja jokaisella soittokerralla jonotettava useita tunteja.

Sitten lupaa katkaista yhteyden kuukauden viimeinen päivä. Mutta palomuuri ja virussofta lopettaa toimimasta samana päivänä, kun olet irtisanomisen sinne soittanut vaikka sulla on kuukausi yhteyden lopettamiseen ja olet siltä ajalta maksanut kaiken.

Kokemusta on...Vihaan Elisaa, en ikinä enää ota niiltä enää yhtään mitään vaikka, se olisi viimeinen vaihtoehto.

Nykyään kun näen Elisan paska-auton näytän keskisormea, hermot menee heti.

• PASKA FIRMA EÖÖEEE

ON mitä on. Lupaavat helpon irtisanomisen mutta toisin on totuus, joko linkit eivät toimi, tai vastauksia ei tule. Ja puhelimitse sinne ei juurikaan pääse kuin helvetillisellä ajantuhlauksella ja jonotuksella ja puhelinmaksujen haaskaamisella.

ÄÄÄÄÄRRRRRLLLRRLHHGGGGGGHHH.

• niin loppuu
        PASKA FIRMA EÖÖEEE kirjoitti:

ON mitä on. Lupaavat helpon irtisanomisen mutta toisin on totuus, joko linkit eivät toimi, tai vastauksia ei tule. Ja puhelimitse sinne ei juurikaan pääse kuin helvetillisellä ajantuhlauksella ja jonotuksella ja puhelinmaksujen haaskaamisella.

ÄÄÄÄÄRRRRRLLLRRLHHGGGGGGHHH.

Jätä lasku maksamatta niin loppuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2201
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1440
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1406
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1255
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      978
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      176
      877
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      816
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      762
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      746
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      685
    Aihe