RR | ilmainen netti/roolipeli. RRHE | Tee oma nettipeli hetkessä ilman koodaamista!

RR Freedom

HUOM muokkaan tätä kun ehdin kopioin tämän tänne SiiliSoftwaresta koska en jaksanut kirjoittaa uudestaa.


Tällähetkellä minä vastaan kaikesta.. Teamspeak 2 serverin ylläpidosta, Nettisivujen ja sen palvelimen yläpidosta, pelin tekemisestä ja sen serverin ylläpidosta... Ja vielä että nettisivut ovat täysin kesken... Lupaan tänne laittaa kuvia pelistä ennenkuin laitan nettisivuille. Niin ja tässä pieni seloste pelistä.... Peli projekti lähti pelkkänä suunnitteluna noin 3-5vuotta sitten. Nyt sitten päätimme alkaa väsäämään siitä nettiversiota Visual Basic 6 ja Directx 6 voimalla ja siitä tulikin suht koht hyvä peliengine. Käytämme 2d maisemaa ja 3d hahmoja ( Sprite grafiikkaa ja paperdollausta/nukkegrafiikkaa ). Aluksi ongelmana oli saada itemit näkycille kun niitä käyttää ja olen vihdoinkin parien testien jälkeen onnistunut siinä..Tässä kuvia pelistä:RR:ssä ei ole vielä juonta mutta pääloppari on tällä hetkellä Kuolema
Mutta tässä pari juttua mitä tulee olemaan (kaikki ei ainan 100% varmasti tule mutta suunnitteilla on):
Varastaminen/Murtautiminen
Kalastus
Puunhakkaaminen
Tulenteko
Jousiskillit/Kehittyneisyyden mukaan
Lisäominaisuuksia aseisiin
Rukoaminen/Prayer
Malmin kaivaminen
Malmin sulattaminen
Takominen
Nämä ovat kuin Runescapessa mutta mikään ei ole saanut sieltä vaikutteita.
Ehdotelkaa myös omia taitoja peliin
Ja muistakaa käydä http://rrgame.urli.net
Minulle voi laittaa hakemuksen osoitteeseen [email protected] jos haluat liittyä tiimiin. Me haemme Visual Basic 6 ohjelmoijia ja myös sellaisia jotka taitaa esim direct x 8 3d grafiikkaa. Tämä vaatii jo enemmän enkä hyväksy ihan minkälaista vaan hakemusta. Sitten haemme muusikkoa peliin joka osaa tehdä midejä ja kaikkea muuta kivaa. Nettisivujen ylläpitäjää joka taitaa hyvin myös artikkelien kirjoituksen (uutiset) ja tämä myös on sellainen paikka, jossa pitää osata tosi hyvin php, css tai muita kieliä!. Graafikkoja jotka osaavat tehdä tilejä ja grafiikkaa nettiin ja peliin. Ja muita paikkoja avoinna! Mieluiten lisää minut meseen [email protected] niin jutellaan siellä lisää! Myös olisi mukavaa jos hakijalla olisi näytteitä työstään. [color=brown]Hakemuksen voit lähettää tästä osoitteesta:http://rrgame.urli.net/Hakemus.html

Tänään 9. Huhtikuuta aloitin oman pelinteko enginen tekemisen joka toimii DirectX7 ja Vb6:sen avulla ja tulevaisuudessa julkaisen sen. Sen avulla voit tehdä oman ORPG pelin hetkessä! Lisätietoja tulee nettisivuille piakoin... Tämän enginen nimi on RRHE ( RR Helppo Engine ) Tässä pieni listaus ominaisuuksista...
Lainaus:
Sell System in Shop With Item Pricing System ! *Client & Server Side* |Valmis|
IOCP Connection System *Client & Server Side* |Valmis|
MiniMap Feature *Client Side* |Valmis|
MP3 FMOD Support *Client Side* |Valmis|
Command Added: /setmyname *Server Side* |Valmis|
Screenshot Bug Fix *Client Side* |Valmis|
Encrypted Graphics *Client Side* |Valmis|
Password Sensitivity *Server Side* |Valmis|
Diaganol Movement *Client Side* |Valmis|
Windowed or Full Screen Feature * Client Side* |Valmis|
Customizable Screen Size Feature * Client Side* |Valmis|
Mapping Selection Preview *Client Side* |Valmis|
Speed Server Load *Server Side* |Valmis|
Proper Doors *Client Side* |Valmis|
Stroke Effect on Text *Client Side* |Valmis|
Speech Fix *Client Side* |Valmis|
Stop Name Raping Fix *Client Side* |Valmis|
Self Targetting Fix *Server Side* |Valmis|
Chat Log Save Bug *Server Side* |Valmis|
Player Bank Feature *Client & Server Side* |Valmis|
Guild Access Bug *Server Side* |Valmis|
Quick MapNpc Fix *Client Side* |Valmis|
Guild Admin Access Fix *Client Side* |Valmis|
Helmet Break Bug Fix *Server Side* |Valmis|
Shield Break Bug Fix *Server Side* |Valmis|
Map Properties Fix *Client Side* |Valmis|
1.0 to 2.0 Code Changes Fix *Client & Server Side* |Valmis|
Stopping !!!!!! Fix *Client Side* |Valmis|
Stamina Bar Features Added *Client & Server Side* |Valmis|
Text Modification bug/thing gone! *Server Side* |Valmis|
Support to counter.txt to get players online to website *Server Side* |Valmis|
click To Move *Client side* |Valmis|
Click To actions ( Left Click Attack Right Click Collect items ) *Client Side* |Valmis|
Improved Loopping *Client & Server Side* |Valmis|
Paperdoll V5 *Client & Server side* |Valmis|
P.S Suomennan nämä kun ehdin ja listaan tulee myös lisäykset ja bugi fiksaukset.. Muistakaa laittaa tänne kommenttia!


Terveisin RR:n tekijä

RR v.1.0 julkaistu! Voit ladata sen Klikkaa vasemmasta boksista lataa rr!. Se sisältää kentän joka on ylhäälläolevassa kuvassa ja muistakaa, että emme ole saaneet vielä paljoakaan aikaan! Jos testaatte sitten niin kysykää minua peliin emailin kautta niin voin tulla ja tehdä vihuja ja voidaan vaikka pvp.

25

3600

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku?

      toi osoite ei toimi. miksi?

    • Siis mikä toi osote oikein ...

      Ei toi osote ole nyt oikein, ku en pääse sinne. Olis tosi kiva päästä kokeilemaan !
      Kertokaa ihmeessä se osote :D

      • kjikjh

        toimi


      • ssq
        kjikjh kirjoitti:

        toimi

        ei toiminut


    • sofku10

      miten pystyy tekeen oman pelipaikan

      • oma nimeni2

        niin just.


    • Oma nimeni

      Siis.. mistä voi tehä niitä pelejä... oisko semmosta versiota jota ei tartte ostaa tai ladata, vaan tekee vaan netissä, ku konekkin on jo aika hidas.

    • Kyseljä

      Annattekos linkin sinne...?

    • pliis kertokaa

      antakaa perkele ohjeita mite voi vaik tehä habon tyylisen pelin haluisin tehääääääääää :((

    • Kerrotteko

      kertokaa Just

    • Rock 'n' roll

      Onks tää ilmast

      • Rock 'n' roll

        ?


    • pöö333

      kertokaa :s

    • trollinaama

      ois kiva tietää miten tehä jonkin laisen sota pelin :D mutta en osaa onko teillä neuvvoi :DD:DD

      • Mudsaf

        kato Unreal Developement Kit (UDK) ilmanen 3d engine jolla voi tehä fps pelei. Vaatii opettelua yms, mutta itse halusit.


    • moroo2

      miten voi tehä niinku semmosen oikeen pelin en tajuu niinku kun mä koklasin en älynny mitä tehdä :(

      • Mudsaf

        Hei,

        Sotapeliä et voi tuosta vain tehdä, mutta muistaakseni UDK kitissä on jonkilainen unreal-tournament peli jota on ehkä mahdollista muokata.

        Pelien tekeminen on vaikeaa ja yksin ei usein pärjää. Pelien teko vaatii varmaan satoja tuhansia rivejä koodia. 3D pelin teossa sinun pitäisi osata tehdä 3D-model tavaroita eli kolmiulotteisia tavaroita.

        Voita koittaa kumminkin unity 3D:tä ja seurata näitä videoita. Videot eivät ole minun enkö hyödy linkeistä mitään.
        http://www.youtube.com/watch?v=H7UF3wga5W0


    • kebabelin
    • piippiippp

      ime legaa

    • ItkeväEnkeli

      SANOKAA....joku peli netissä tai peli sivusto....PLEASE

    • Eeeerrrr

      Miten voi tehdä oman pelin ilmaseksi. Siis louda pelin mitä muut voi pelata.

    • ida5

      Mun siskon lapsi jankuttaa mulle koko aika et haluis luoda samanlaisen pelin ku TopModel? mites sellainen tehtäis :D

    • marjatta96

      paskaa ei toimi mikä sikanaama hyyppä toi on se huijaa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9084
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2668
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      134
      2433
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      6
      1285
    Aihe