Uusi tarinani

http://www.freewebs.com/mariatuu/myblog.htm

Linkistä löydät uuden tarinani jota päivitän, kun vanhalle kävi hupsankeikkaa ja kuvat katosivat, nyt eivät katoa enää.

Tarina EI ole LC mutta tavoitteeni on pelata ilman koodeja ja mahdollisimman ison sukupolven rakentaa.

Pyrin korjaamaan virheet mikäli niitä esiintyy.

6

414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wtf¨??

      sori mut´eihä siel ees oo mitää

      • klikkaappa siitä View Archived Entries (1) niin saat sen näkyviin.


      • dpifwik
        viveca87 kirjoitti:

        klikkaappa siitä View Archived Entries (1) niin saat sen näkyviin.

        minäpä hieman kommentoin. siis jos haluat, että ihmiset käyvät tuota lukemassa niin opettele käyttämään pilkkua! oli todella kökköä lukea kun kaikki tekstit oli pitkinä pötköinä. :/ lisäksi tarina etenee hieman liian nopeasti, mutta en nyt kuitenkaan tarkoita sitä, että joka tapahtumaa pitäisi kuvailla pitkät pätkät. ja oli aika tylsähkö tuo ensimmäinen osa, mutta eiköhän ala kaikennäköistä tapahtumaan kun pääset pelissäsi eteenpäin. kuvat voisivat olla piirun verran isompia, jos freewebs sen sallii. mutta ettei ihan haukkumiseksi menisi, niin mielestäni kerrontasi oli hauskahkoa, ja lukisin sitä mielelläni enemmänkin, joten todellakin lisää tekstiä vain kehiin. :>


      • dpifwik kirjoitti:

        minäpä hieman kommentoin. siis jos haluat, että ihmiset käyvät tuota lukemassa niin opettele käyttämään pilkkua! oli todella kökköä lukea kun kaikki tekstit oli pitkinä pötköinä. :/ lisäksi tarina etenee hieman liian nopeasti, mutta en nyt kuitenkaan tarkoita sitä, että joka tapahtumaa pitäisi kuvailla pitkät pätkät. ja oli aika tylsähkö tuo ensimmäinen osa, mutta eiköhän ala kaikennäköistä tapahtumaan kun pääset pelissäsi eteenpäin. kuvat voisivat olla piirun verran isompia, jos freewebs sen sallii. mutta ettei ihan haukkumiseksi menisi, niin mielestäni kerrontasi oli hauskahkoa, ja lukisin sitä mielelläni enemmänkin, joten todellakin lisää tekstiä vain kehiin. :>

        Kirjoitusvirheet johtuvat hahmotushäiriöstäni, että ei siitä se enempää ja kuvat eivät ole freewebsin palvelimessa vaan photobucke:tissa.

        Kuvan koko rajoittuu koneeni tehoihin, eli en ota suuria kuvia, sillä pienempiä mahtuu enemmän.

        Jos tekisin usean kymmenen kuvan blogimerkinnän (30) kuvaa niin olisi aika tylsää luettavaa, joten 10 kuvaa aluksi ja myöhemmin pitempiä osia. Mielummin paljon ja lyhyitä, kuin vähän ja pitkiä.


      • dpifwik
        viveca87 kirjoitti:

        Kirjoitusvirheet johtuvat hahmotushäiriöstäni, että ei siitä se enempää ja kuvat eivät ole freewebsin palvelimessa vaan photobucke:tissa.

        Kuvan koko rajoittuu koneeni tehoihin, eli en ota suuria kuvia, sillä pienempiä mahtuu enemmän.

        Jos tekisin usean kymmenen kuvan blogimerkinnän (30) kuvaa niin olisi aika tylsää luettavaa, joten 10 kuvaa aluksi ja myöhemmin pitempiä osia. Mielummin paljon ja lyhyitä, kuin vähän ja pitkiä.

        minä en noista freewebseistä enkä photobucketeista tiedä hölkäsen pöläystä. :D mutta jos ei kone salli isompien kuvien ottoa niin ei voi toki mitään. kyllä niistä kuvista ihan hyvin silti näki mitä niissä tapahtui.

        itse henkilökohtaisesti kannatan enemmän huolella tehtyjä pitkiä osia, joita ilmestyy hieman harvemmin, kuin sellaisia suht nopeasti hutaistuja. mutta jokainen taplaa tyylillään. :> ja yritä korjailla niitä kirjoitusvirheitä sen verran kuin pystyt, eipä niitä silti hirmu montaa ainakaan minun silmiini osunut.


      • dpifwik kirjoitti:

        minä en noista freewebseistä enkä photobucketeista tiedä hölkäsen pöläystä. :D mutta jos ei kone salli isompien kuvien ottoa niin ei voi toki mitään. kyllä niistä kuvista ihan hyvin silti näki mitä niissä tapahtui.

        itse henkilökohtaisesti kannatan enemmän huolella tehtyjä pitkiä osia, joita ilmestyy hieman harvemmin, kuin sellaisia suht nopeasti hutaistuja. mutta jokainen taplaa tyylillään. :> ja yritä korjailla niitä kirjoitusvirheitä sen verran kuin pystyt, eipä niitä silti hirmu montaa ainakaan minun silmiini osunut.

        Julkaisen niitä osia kun kerkeään, kun mulla on tuo pieni lapsi niin vapaa-aikaa jää yleensä iltaan tai alkuyöhön. Mutta ei täs mitään kattellaan jos tänään saan pidemmän aikaiseksi :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      186
      1837
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      894
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      707
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      27
      515
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      194
      471
    Aihe