Uusi tarinani

http://www.freewebs.com/mariatuu/myblog.htm

Linkistä löydät uuden tarinani jota päivitän, kun vanhalle kävi hupsankeikkaa ja kuvat katosivat, nyt eivät katoa enää.

Tarina EI ole LC mutta tavoitteeni on pelata ilman koodeja ja mahdollisimman ison sukupolven rakentaa.

Pyrin korjaamaan virheet mikäli niitä esiintyy.

6

360

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wtf¨??

sori mut´eihä siel ees oo mitää

• klikkaappa siitä View Archived Entries (1) niin saat sen näkyviin.

• dpifwik
        viveca87 kirjoitti:

klikkaappa siitä View Archived Entries (1) niin saat sen näkyviin.

minäpä hieman kommentoin. siis jos haluat, että ihmiset käyvät tuota lukemassa niin opettele käyttämään pilkkua! oli todella kökköä lukea kun kaikki tekstit oli pitkinä pötköinä. :/ lisäksi tarina etenee hieman liian nopeasti, mutta en nyt kuitenkaan tarkoita sitä, että joka tapahtumaa pitäisi kuvailla pitkät pätkät. ja oli aika tylsähkö tuo ensimmäinen osa, mutta eiköhän ala kaikennäköistä tapahtumaan kun pääset pelissäsi eteenpäin. kuvat voisivat olla piirun verran isompia, jos freewebs sen sallii. mutta ettei ihan haukkumiseksi menisi, niin mielestäni kerrontasi oli hauskahkoa, ja lukisin sitä mielelläni enemmänkin, joten todellakin lisää tekstiä vain kehiin. :>

• dpifwik kirjoitti:

minäpä hieman kommentoin. siis jos haluat, että ihmiset käyvät tuota lukemassa niin opettele käyttämään pilkkua! oli todella kökköä lukea kun kaikki tekstit oli pitkinä pötköinä. :/ lisäksi tarina etenee hieman liian nopeasti, mutta en nyt kuitenkaan tarkoita sitä, että joka tapahtumaa pitäisi kuvailla pitkät pätkät. ja oli aika tylsähkö tuo ensimmäinen osa, mutta eiköhän ala kaikennäköistä tapahtumaan kun pääset pelissäsi eteenpäin. kuvat voisivat olla piirun verran isompia, jos freewebs sen sallii. mutta ettei ihan haukkumiseksi menisi, niin mielestäni kerrontasi oli hauskahkoa, ja lukisin sitä mielelläni enemmänkin, joten todellakin lisää tekstiä vain kehiin. :>

Kirjoitusvirheet johtuvat hahmotushäiriöstäni, että ei siitä se enempää ja kuvat eivät ole freewebsin palvelimessa vaan photobucke:tissa.

Kuvan koko rajoittuu koneeni tehoihin, eli en ota suuria kuvia, sillä pienempiä mahtuu enemmän.

Jos tekisin usean kymmenen kuvan blogimerkinnän (30) kuvaa niin olisi aika tylsää luettavaa, joten 10 kuvaa aluksi ja myöhemmin pitempiä osia. Mielummin paljon ja lyhyitä, kuin vähän ja pitkiä.

• dpifwik
        viveca87 kirjoitti:

Kirjoitusvirheet johtuvat hahmotushäiriöstäni, että ei siitä se enempää ja kuvat eivät ole freewebsin palvelimessa vaan photobucke:tissa.

Kuvan koko rajoittuu koneeni tehoihin, eli en ota suuria kuvia, sillä pienempiä mahtuu enemmän.

Jos tekisin usean kymmenen kuvan blogimerkinnän (30) kuvaa niin olisi aika tylsää luettavaa, joten 10 kuvaa aluksi ja myöhemmin pitempiä osia. Mielummin paljon ja lyhyitä, kuin vähän ja pitkiä.

minä en noista freewebseistä enkä photobucketeista tiedä hölkäsen pöläystä. :D mutta jos ei kone salli isompien kuvien ottoa niin ei voi toki mitään. kyllä niistä kuvista ihan hyvin silti näki mitä niissä tapahtui.

itse henkilökohtaisesti kannatan enemmän huolella tehtyjä pitkiä osia, joita ilmestyy hieman harvemmin, kuin sellaisia suht nopeasti hutaistuja. mutta jokainen taplaa tyylillään. :> ja yritä korjailla niitä kirjoitusvirheitä sen verran kuin pystyt, eipä niitä silti hirmu montaa ainakaan minun silmiini osunut.

• dpifwik kirjoitti:

minä en noista freewebseistä enkä photobucketeista tiedä hölkäsen pöläystä. :D mutta jos ei kone salli isompien kuvien ottoa niin ei voi toki mitään. kyllä niistä kuvista ihan hyvin silti näki mitä niissä tapahtui.

itse henkilökohtaisesti kannatan enemmän huolella tehtyjä pitkiä osia, joita ilmestyy hieman harvemmin, kuin sellaisia suht nopeasti hutaistuja. mutta jokainen taplaa tyylillään. :> ja yritä korjailla niitä kirjoitusvirheitä sen verran kuin pystyt, eipä niitä silti hirmu montaa ainakaan minun silmiini osunut.

Julkaisen niitä osia kun kerkeään, kun mulla on tuo pieni lapsi niin vapaa-aikaa jää yleensä iltaan tai alkuyöhön. Mutta ei täs mitään kattellaan jos tänään saan pidemmän aikaiseksi :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1841
    2. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      138
      1676
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      55
      1548
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      167
      1372
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      174
      1356
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      151
      1326
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1228
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      76
      1173
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1158
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1045
    Aihe