Baical Marcosta

Ampuja

Haluaisin käyttäjien kokemuksia Baical Marcosta.
Tekeekö aseella ylipäätään mitään kun on niin halpa? Onko Marcolinin veroinen?
Ase tulisi "ei niin vakavaan tauluammuntaan"

15

5109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KIELIPOLIISI

      nii

      • Tsekkaaja.

        Voisit siirtyä HK-teurastamolle kieliä lukemaan.


      • Tsekkaaja
        Tsekkaaja. kirjoitti:

        Voisit siirtyä HK-teurastamolle kieliä lukemaan.

        Etkö karjakko tiedä että proprit kirjoitetaan isolla alkukirjaimella oi sinä keinosiementäjän apulainen.


    • dfjdfjdfj

      Margo on erinomainen ase "ei niin vakavaan ammuntaan".Halpa, kestävä ja toimii kaikilla panoksilla.
      Margoliinistä taas löytyy ne "vakavampaan ammuntaan"
      tarpeelliset säädettävät tähtäimet.

      • Tsekkaaja.

        Margolla tanssitat kivasti kieli-/klitorispoliisia.


    • paljoa välittää

      Itellä on baikal margo. Viime viikonloppuna käytiin ampuilemassa ja testasin margoa vähän pidemmille matkoille. Sillä osui mainiosti 30x50cm pahvilevyyn tuelta 150 metristä, pidemmälle en testannu kun rata loppu kesken. Ei ollu mitään toista pislaa mihin verrata mutta kuulopuheiden "pislalla ei 15m pidemmälle osu mihinkään" perusteella väittäisin että pyssy on varsin tarkka peli, ottaen huomioon että tähtäin on niin leveä että se peittää tuolta matkalta koko pahvin ja vähän enemmänkin. Hinta-laatusuhde on hyvä - ite en pienoispistoolista harrastemieliseen ammuntaan paljoa enempää maksais.

      • kovalaisen markku

        Miljoonia laukauksia kyseisellä aseella amupuneena voin sanoa että täysin paska ase on.


      • RRRäekkäne
        kovalaisen markku kirjoitti:

        Miljoonia laukauksia kyseisellä aseella amupuneena voin sanoa että täysin paska ase on.

        ee osu pistoolilla ladon seenää vaekka olis ladossa.


    • Geeh

      sanottiin jossakin, että piipun lyhentäminen minimimittaan (joka on ilmeisesti sama kuin marcossa)ei vaikuta oleellisesti osumatarkkuuteen...
      Asehan on toiminnaltaan äärettömän luotettava ja toistotarkkuudeltaan vertaansa vailla...

      • Handy ihmettellöö; kaekelae...

        lyhennä Margolini piippuva. Männöö tarkka käänti huisi Uralille. Se piipupiä on kiirreempi suustaa´ja siinä vielä jyväjälaka ympärillä. Jätä piippu raahaa tumpelo!!!


      • Geeh
        Handy ihmettellöö; kaekelae... kirjoitti:

        lyhennä Margolini piippuva. Männöö tarkka käänti huisi Uralille. Se piipupiä on kiirreempi suustaa´ja siinä vielä jyväjälaka ympärillä. Jätä piippu raahaa tumpelo!!!

        se margolinin piippu lyhennettynäki sen jyväjalan...

        PS, en oo lyhentämässä piippua, mainitsin vain, et jossain mainittiin näin, ettei vaikuta juurikaan osumatarkkuuteen... tietty se pitää oikealla tavalla tehdä...

        Margolini (kuten myös ilmeisesti Marcon) toistotarkkuuden salaisuushan on siinä jyväjalassa...


      • Geeh
        Handy ihmettellöö; kaekelae... kirjoitti:

        lyhennä Margolini piippuva. Männöö tarkka käänti huisi Uralille. Se piipupiä on kiirreempi suustaa´ja siinä vielä jyväjälaka ympärillä. Jätä piippu raahaa tumpelo!!!

        Ehkä on "hiukkasen" köykäiset perusteet nimitellä (aseseppää) tumpeloksi yhden viestin perusteella...


      • Surrurr-sorvi. Piippu katkes!
        Geeh kirjoitti:

        Ehkä on "hiukkasen" köykäiset perusteet nimitellä (aseseppää) tumpeloksi yhden viestin perusteella...

        Oot sie aseseppä..voi että. Oota juon vettä. Missee päen muapalloo pajas ilimoo pilloo?


    • Strelok

      Itselläni on Margolin, jolla olen ampunut noin 10 000 laukausta. Tuohon laukausmäärään mahtuu 2 syöttöhäiriötä. Aseen käynti on erinomainen kaikilla patruunoilla joita olen kokeillut. Hintansa väärti!

      Margo lienee valmistettu hieman erilaista käyttöä varten, mikään tarkkuuspistooli se ei ole. Luotettavuudeltaan varmaankin isoveljensä tasoa. Pienpetoja loukulla pyytävälle metsästäjälle se on erinomainen lopetusase. Oikeastaan mitään muuta järkevää käyttöä en aseelle keksi.

      • los pistoleros

        Omistan ko. aseen, ja se syö mitä tahansa. osumatarkkuus 25 metriltä on koulutaulun kasin rinkiin, kun margolinilla pääsee ysin rinkiin. Sitä se pienempi koko teettää.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      136
      1240
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      791
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      23
      512
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      506
    7. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      21
      465
    8. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    9. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      461
    10. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      21
      447
    Aihe