Haluaisin käyttäjien kokemuksia Baical Marcosta.
Tekeekö aseella ylipäätään mitään kun on niin halpa? Onko Marcolinin veroinen?
Ase tulisi "ei niin vakavaan tauluammuntaan"
Baical Marcosta
15
5109
Vastaukset
- KIELIPOLIISI
nii
- Tsekkaaja.
Voisit siirtyä HK-teurastamolle kieliä lukemaan.
- Tsekkaaja
Tsekkaaja. kirjoitti:
Voisit siirtyä HK-teurastamolle kieliä lukemaan.
Etkö karjakko tiedä että proprit kirjoitetaan isolla alkukirjaimella oi sinä keinosiementäjän apulainen.
- dfjdfjdfj
Margo on erinomainen ase "ei niin vakavaan ammuntaan".Halpa, kestävä ja toimii kaikilla panoksilla.
Margoliinistä taas löytyy ne "vakavampaan ammuntaan"
tarpeelliset säädettävät tähtäimet.- Tsekkaaja.
Margolla tanssitat kivasti kieli-/klitorispoliisia.
- paljoa välittää
Itellä on baikal margo. Viime viikonloppuna käytiin ampuilemassa ja testasin margoa vähän pidemmille matkoille. Sillä osui mainiosti 30x50cm pahvilevyyn tuelta 150 metristä, pidemmälle en testannu kun rata loppu kesken. Ei ollu mitään toista pislaa mihin verrata mutta kuulopuheiden "pislalla ei 15m pidemmälle osu mihinkään" perusteella väittäisin että pyssy on varsin tarkka peli, ottaen huomioon että tähtäin on niin leveä että se peittää tuolta matkalta koko pahvin ja vähän enemmänkin. Hinta-laatusuhde on hyvä - ite en pienoispistoolista harrastemieliseen ammuntaan paljoa enempää maksais.
- kovalaisen markku
Miljoonia laukauksia kyseisellä aseella amupuneena voin sanoa että täysin paska ase on.
- RRRäekkäne
kovalaisen markku kirjoitti:
Miljoonia laukauksia kyseisellä aseella amupuneena voin sanoa että täysin paska ase on.
ee osu pistoolilla ladon seenää vaekka olis ladossa.
- Geeh
sanottiin jossakin, että piipun lyhentäminen minimimittaan (joka on ilmeisesti sama kuin marcossa)ei vaikuta oleellisesti osumatarkkuuteen...
Asehan on toiminnaltaan äärettömän luotettava ja toistotarkkuudeltaan vertaansa vailla...- Handy ihmettellöö; kaekelae...
lyhennä Margolini piippuva. Männöö tarkka käänti huisi Uralille. Se piipupiä on kiirreempi suustaa´ja siinä vielä jyväjälaka ympärillä. Jätä piippu raahaa tumpelo!!!
- Geeh
Handy ihmettellöö; kaekelae... kirjoitti:
lyhennä Margolini piippuva. Männöö tarkka käänti huisi Uralille. Se piipupiä on kiirreempi suustaa´ja siinä vielä jyväjälaka ympärillä. Jätä piippu raahaa tumpelo!!!
se margolinin piippu lyhennettynäki sen jyväjalan...
PS, en oo lyhentämässä piippua, mainitsin vain, et jossain mainittiin näin, ettei vaikuta juurikaan osumatarkkuuteen... tietty se pitää oikealla tavalla tehdä...
Margolini (kuten myös ilmeisesti Marcon) toistotarkkuuden salaisuushan on siinä jyväjalassa... - Geeh
Handy ihmettellöö; kaekelae... kirjoitti:
lyhennä Margolini piippuva. Männöö tarkka käänti huisi Uralille. Se piipupiä on kiirreempi suustaa´ja siinä vielä jyväjälaka ympärillä. Jätä piippu raahaa tumpelo!!!
Ehkä on "hiukkasen" köykäiset perusteet nimitellä (aseseppää) tumpeloksi yhden viestin perusteella...
- Surrurr-sorvi. Piippu katkes!
Geeh kirjoitti:
Ehkä on "hiukkasen" köykäiset perusteet nimitellä (aseseppää) tumpeloksi yhden viestin perusteella...
Oot sie aseseppä..voi että. Oota juon vettä. Missee päen muapalloo pajas ilimoo pilloo?
- Strelok
Itselläni on Margolin, jolla olen ampunut noin 10 000 laukausta. Tuohon laukausmäärään mahtuu 2 syöttöhäiriötä. Aseen käynti on erinomainen kaikilla patruunoilla joita olen kokeillut. Hintansa väärti!
Margo lienee valmistettu hieman erilaista käyttöä varten, mikään tarkkuuspistooli se ei ole. Luotettavuudeltaan varmaankin isoveljensä tasoa. Pienpetoja loukulla pyytävälle metsästäjälle se on erinomainen lopetusase. Oikeastaan mitään muuta järkevää käyttöä en aseelle keksi.- los pistoleros
Omistan ko. aseen, ja se syö mitä tahansa. osumatarkkuus 25 metriltä on koulutaulun kasin rinkiin, kun margolinilla pääsee ysin rinkiin. Sitä se pienempi koko teettää.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1361240
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34791Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä23512Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29506Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad21465Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14461- 21447