Onko Sipoossa laavua tai muuta vastaavaa retkipaikkaa, jonne voisi patikoida?
retkipaikkaa?
4
728
Vastaukset
- mene lappiin
Varo sitten maanomistajaa, joka tulee sönköttämään käsittämättömyyksiä, ajaa sinut hevon helvettiin, keksii omia lakejaan ja on muutenkin vittumainen...
Ihan näin varoittaen vaan. Sipoo on viimenen paikka jossa kannattaa retkeillä saatika edes tulla koko kunnan alueelle...
Laita satanen budjettiin lisää ja mene Kuusamoon. Siellä saat elämyksiä, palvelua ja ennenkaikkea saat nauttia luonnosta! - tahtoo retkelle
Entäs löytyykö kivaa reittiä ihan vaan päivän retkeä varten? Sotungin luontopolku on käyty, samoin vähän Hindsbyssä... Voisiko joku antaa vinkkiä? Lyhyemmätkin polut kelpaavat. :)
- feqdwad
et tuu sipooseen. painu helvettiin täältä. tänne ei kaivata ku sipoolaisia . muut pois
- Sipoolainen
Moi,katso vaikka uudenmaan virkistysalueyhdistyksen sivuilta, Fiskträsk.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1445720
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253566Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1172789- 472488
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631851- 291839
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491790Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201616- 321587
- 281530