Onko muilla kyseisen valmisteen käyttäjillä rinnat erittänyt kirkasta/kellertävää nestettä? Vai syöpäkö minulla on? :(
Mercilonit ja neste rinnoista
Eve12
1183
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 1
Vanhimmat
Olen käyttänyt yli 8 vuotta harmonet-merkkisiä pillereitä. Nyt useamman kuukauden on tullut nestettä toisesta rinnasta (kellertävää sekä valkoista). Rintojani on tutkittu ja selvitetty mahdollista syytä...nyt viimeisenä tuli selvityksen alle e-pillereiden vaikutus!
Tutkimukset ovat vielä kesken, joten en osaa sanoa löytyykö syy lopulta pillereistä. En olisi ikinä itse osannut kyllä epäillä pillereitä mahdolliseksi syyksi...
Mitä tulee sinun tilanteeseen. Käy pikimmiten lääkärillä. Näin suljetaan pois syövät sun muut kauhukuvat...ja toisaalta, jos sinulla on jotain tulehduksen tyyppistä saat tarvittavat lääkkeet. Ainakin minulle on korostettu, että olisi ollut hyvä tulla jo aikaisemmin näyttämään rintaa. Ilmeisesti jonkunlainen neste-eritys on normaaliakin...mutta enpä kyllä jäisi enää toista kertaa itse miettimään asiaa moneksi kuukaudeksi.
Käy lääkärillä. Jos kaikki on kunnossa, niin sittenhän ei ole enää mitään mietittävää!