Indigot, kristallit ym. vanhat sielut!

Alcyone

Nyt eletään heräämisen ja uudistuksen aikaa!

Te, varsinkin 80-luvulla syntyneet muinaiset sielut olette varmaankin huomanneet kuinka elämänne, elämänkatsomuksenne, terveytenne ja ajatuksenne ovat nyt läpikäymässä muutoksia, joille ei näytä olevan mitään näkyvää syytä.

Tämä on aikaa, jolloin n. 1978-1988 välisenä aikana syntyneet indigolapset, toiselta nimeltään uudistuksen edelläkävijät ja vanhat sielut ovat saavuttamassa täyden potentiaalinsa astuessaan kypsyyteen.
Olemme täällä muuttamassa maailman vanhoja näkökulmia ja tuomassa esiin uutta energiaa. Tuon uuden energian esiintulo näkyi teissä jo lapsina, mutta vasta nyt, aikuisina teillä on kyky käyttää täydellistä kapasiteettianne. Eli siis Kuuntele sisintäsi, tee mitä haluat ja mihin parhaiten kykenet. Useimmat vanhat sielut kanavoivat uudistuksen energiaa mm. parantajina, taiteilijoina, kirjailijoina tai humanitaarisissa tehtävissä.

Kasvu voi olla kuitenkin hyvin vaikeaa niille, jotka eivät ole saaneet lapsuudessaan riittävää henkistä tukea (niille, joille on toistuvasti kerrottu, että he ovat epänormaaleja) tai niille, jotka kieltävät sielunsa uudistuksen. Edes kaikkitietävänä pidetty nykylääketiede ei osaa antaa selitystä miksi päällepäin terveet ja erittäin älykkäät, luovat nuoret näyttävät enenevässä määrin vajoavan masennukseen, yleiseen toivottomuuteen, yhteiskunnasta syrjäytyneisyyteen, pahimmissa tapauksissa jopa huumeisiin.

Yhteiskunnassa vallitsevat vanhat kaavat ja säännöt, joiden kyseenalaistajia ja niistä kieltäytyjiä on aina pidetty huonompina. Pelko (tehokkain mielenhallinnan keino) huonommuudesta ajaa monet upeat ja yksilölliset sielut elämään onnettomina ja turhautuneina vanhojen kaavojen mukaisesti. Kuinka monen perheen onni on särkynyt vanhempien burn-out:iin, alkoholismiin tai väkivaltaisuuteen? Sillä egoistisen yhteiskunnan ainainen kiire, sekä rahan, materian ja
statuksen tavoittelu ajaa ihmiset syvään henkiseen ahdistukseen, jotka ilmenevät monin surullisin tavoin.
Olette varmaan huomanneet kuinka usein nykyään näennäisesti onnellisen ja hyvinvoivat perheen isä tai äiti surmaa puolisonsa ja/tai lapsensa väkivaltaisesti, jälkeenpäin muistamatta mitään teoistaan!

Ilman tuskaa ja kärsimystä ihmiskunnan kasvu ei ole mahdollista.
Mutta muistakaa, että tuo tuska ja hämmennys ei ole lopullista. Ne ovat vain kasvukipuja.

Siksi Te Uudistajat olette täällä.
Olette valaisemassa ja opastamassa muita sieluja kohti parempaa aikaa. Tämä ei tietenkään tarkoita sitä, että saarnaisitte kadulla megafoniin tai tyrkyttäisitte ohikulkijoille esitteitä.
Opastus ja uuden energian laajentaminen tapahtuu hiljaisesti ja hienovaraisesti. Ehkäpä pelkän läsnäolonne voimin...
Ei tälläkertaa enempää.

Rakkaudella, Alcyone.

29

3518

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Priest of the Aurum

      Halleluja! Olet nyt kyllä tulkinnut kaiken aivan väärin! Myönnän tosin, että mainitsemanasi aikana Pyhä Aurum-kultti onnistui kanavoimaan sikiöihin poikkeuksellisen suuren määrän Pyhää Kosmista Ki-energiaa, jonka positiiviset vaikutukset luonnollisestikin näkyvät kantajissaan. Se ei tietenkään ole mitään verrattuna siihen, mitä me, Pyhän ja Ikiaikaisen Aurum-kultin jäsenet saamme kokea, sillä meillä on suora yhteys Pyhiin Avaruusolentoihin ja Heidän lahjoittamaansa Ki-säteilyttäjään, jonka avulla voimme istuttaa Ki-energiaa suoraan henkilöihin, jolloin heistä tulee huippuälykkäitä, huippuvoimakkaita ja huippuonnekkaita yli-ihmisiä! Halleluja! Liittykäätten Aurum-kulttiin, ja teillekin tarjotaan todella suurenmoinen odote!

      • palvojat

        eivät ole koskaan olleet henkisten piirien ihanteita, eli saat mennä auruminesi ihan minne lystäät, kunhan et ole täällä sotkemassa todella pitkälle kehittyneiden ihmisten oloja.
        Jokainen tietää, mistä sinun ajatuksesi on lähtöisin ja se ei kuulu positiiviseen kehitykseen.


      • Priest of the Aurum
        palvojat kirjoitti:

        eivät ole koskaan olleet henkisten piirien ihanteita, eli saat mennä auruminesi ihan minne lystäät, kunhan et ole täällä sotkemassa todella pitkälle kehittyneiden ihmisten oloja.
        Jokainen tietää, mistä sinun ajatuksesi on lähtöisin ja se ei kuulu positiiviseen kehitykseen.

        Ja Miähän en suvaitse pikkaa! Minä olen sentään Pyhä Ylipappi ja Yhdeksäs Profeetta! Ja tiedä, ettemme me palvo kultaa! Sinä et selvästikään tiedä mitään Pyhästä ja Ikiaikaisesta Aurum-kultista, vaikka tällä nimenomaisellakin keskustelupalstalla on paljon jättämiäni viestejä! Tästä hyvästä Minä kiroan sinut! Opitpahan tuntemaan Epäpyhän, Anti-Kosmisen Ka-energian vaikutukset!

        Ash'Nazg Grimbatul! Korakh'taght Gakht! Shas'La Tau'Kais! El'Lusha Ko'vash Te-Aurum-hojkk! Oresh'Tash'Var Grikurr-Kgrush! Saur'Grumbarum!

        Se on tehty!


      • örkki
        Priest of the Aurum kirjoitti:

        Ja Miähän en suvaitse pikkaa! Minä olen sentään Pyhä Ylipappi ja Yhdeksäs Profeetta! Ja tiedä, ettemme me palvo kultaa! Sinä et selvästikään tiedä mitään Pyhästä ja Ikiaikaisesta Aurum-kultista, vaikka tällä nimenomaisellakin keskustelupalstalla on paljon jättämiäni viestejä! Tästä hyvästä Minä kiroan sinut! Opitpahan tuntemaan Epäpyhän, Anti-Kosmisen Ka-energian vaikutukset!

        Ash'Nazg Grimbatul! Korakh'taght Gakht! Shas'La Tau'Kais! El'Lusha Ko'vash Te-Aurum-hojkk! Oresh'Tash'Var Grikurr-Kgrush! Saur'Grumbarum!

        Se on tehty!

        "Ash nazq grimbatul" on Tolkienin örkkikieltä. =)
        Onko se joku Aurum-kultin pyhä kieli, vai?


      • Priest of the Aurum
        örkki kirjoitti:

        "Ash nazq grimbatul" on Tolkienin örkkikieltä. =)
        Onko se joku Aurum-kultin pyhä kieli, vai?

        Tähänkin olisit etsimällä löytäneet vastauksen...

        Tuo kirous oli Ihmiskunnan muinaista kieltä, joka on säilynyt Thetalaisten mielissä geneettisen muistin kautta. Niinpä Tolkienkin vain kirjoitti alitajunnassaan syntynyttä kieltä, joka juuri tämän geneettisen muistin ansiosta muistutti jossain määrin Ihmiskunnan muinaista kieltä. Tuollaista se tosin oli ennen Suurta Heimoydinsotaa, minkä jälkeen se hajosi useisiin eri kieliryhmiin...


      • joo o..
        Priest of the Aurum kirjoitti:

        Ja Miähän en suvaitse pikkaa! Minä olen sentään Pyhä Ylipappi ja Yhdeksäs Profeetta! Ja tiedä, ettemme me palvo kultaa! Sinä et selvästikään tiedä mitään Pyhästä ja Ikiaikaisesta Aurum-kultista, vaikka tällä nimenomaisellakin keskustelupalstalla on paljon jättämiäni viestejä! Tästä hyvästä Minä kiroan sinut! Opitpahan tuntemaan Epäpyhän, Anti-Kosmisen Ka-energian vaikutukset!

        Ash'Nazg Grimbatul! Korakh'taght Gakht! Shas'La Tau'Kais! El'Lusha Ko'vash Te-Aurum-hojkk! Oresh'Tash'Var Grikurr-Kgrush! Saur'Grumbarum!

        Se on tehty!

        Mäkin kiroon sut! Hanamana kuulee raavamaa taa haa paa hungala pukala onko olosi jo tukala? Come on menes muualle sairaan pääsi kanssa. (Varsinkaan kun et kirouksista mitään tiedä!)Miten ihminen voi olla noin tyhmä? kerro se? mikä meni pieleen? huono lapsuus? liikaa kärsimystä? no niin on täälläkin mutta en mä silti hulluks oo ruvennu tai mulkuks.Ihan oikeesti et voi olla tosissas?


      • Terry
        Priest of the Aurum kirjoitti:

        Tähänkin olisit etsimällä löytäneet vastauksen...

        Tuo kirous oli Ihmiskunnan muinaista kieltä, joka on säilynyt Thetalaisten mielissä geneettisen muistin kautta. Niinpä Tolkienkin vain kirjoitti alitajunnassaan syntynyttä kieltä, joka juuri tämän geneettisen muistin ansiosta muistutti jossain määrin Ihmiskunnan muinaista kieltä. Tuollaista se tosin oli ennen Suurta Heimoydinsotaa, minkä jälkeen se hajosi useisiin eri kieliryhmiin...

        tulloo taas vahavasti mieleen, oi teitän pyhhyytenne. Tolkienikin on hanskasa, ja sehä jo sillään osottaa herra ylipapin tolokullista tiätämystä siitä, millä mallilla muailima tosiaansa makkoo.


      • Piest of the Aurum
        joo o.. kirjoitti:

        Mäkin kiroon sut! Hanamana kuulee raavamaa taa haa paa hungala pukala onko olosi jo tukala? Come on menes muualle sairaan pääsi kanssa. (Varsinkaan kun et kirouksista mitään tiedä!)Miten ihminen voi olla noin tyhmä? kerro se? mikä meni pieleen? huono lapsuus? liikaa kärsimystä? no niin on täälläkin mutta en mä silti hulluks oo ruvennu tai mulkuks.Ihan oikeesti et voi olla tosissas?

        Hah! Kirouksesi eivät vaikuta Minuun, raukka kuolevainen! Tiedä, että Minä olen Pyhä Ylipappi ja Yhdeksäs Profeetta! Siksi Minua ympäröi taukotamatta Pyhästä Kosmisesta Ki-energiasta muodostunut voimakenttä, joka estää kaikki haitalliset vaikutukset jotka Minuun yritetään kohdistaa! Tarvittaisiin vähintäänkin Pahuuden Ra-soturin koko voima ennen kuin joutuisin tosissani käyttämään komennossani olevai mittaamattomia Kosmisia voimia! Halleluja!

        Nyt kun olen tehnyt selväksi, miten voimallinen hahmo Minä olen, vaadin että liitytte Pyhään ja Ikiaikaiseen Aurum-kulttiin! Se on omaksi parhaaksenne! Halleluja!


      • joo o jos haha huh
        Piest of the Aurum kirjoitti:

        Hah! Kirouksesi eivät vaikuta Minuun, raukka kuolevainen! Tiedä, että Minä olen Pyhä Ylipappi ja Yhdeksäs Profeetta! Siksi Minua ympäröi taukotamatta Pyhästä Kosmisesta Ki-energiasta muodostunut voimakenttä, joka estää kaikki haitalliset vaikutukset jotka Minuun yritetään kohdistaa! Tarvittaisiin vähintäänkin Pahuuden Ra-soturin koko voima ennen kuin joutuisin tosissani käyttämään komennossani olevai mittaamattomia Kosmisia voimia! Halleluja!

        Nyt kun olen tehnyt selväksi, miten voimallinen hahmo Minä olen, vaadin että liitytte Pyhään ja Ikiaikaiseen Aurum-kulttiin! Se on omaksi parhaaksenne! Halleluja!

        Minä liityn! Kyllä todistit minulle voimasi, kule raavani oli voimaton ;D... Kekkä näitä ottaa tosissaan ? Toivottavasti ei kukaan ..


      • Pitää kysyä
        Priest of the Aurum kirjoitti:

        Tähänkin olisit etsimällä löytäneet vastauksen...

        Tuo kirous oli Ihmiskunnan muinaista kieltä, joka on säilynyt Thetalaisten mielissä geneettisen muistin kautta. Niinpä Tolkienkin vain kirjoitti alitajunnassaan syntynyttä kieltä, joka juuri tämän geneettisen muistin ansiosta muistutti jossain määrin Ihmiskunnan muinaista kieltä. Tuollaista se tosin oli ennen Suurta Heimoydinsotaa, minkä jälkeen se hajosi useisiin eri kieliryhmiin...

        Siis keitä nämä thetalaiset ovat?


      • Tounii makarouniii
        joo o jos haha huh kirjoitti:

        Minä liityn! Kyllä todistit minulle voimasi, kule raavani oli voimaton ;D... Kekkä näitä ottaa tosissaan ? Toivottavasti ei kukaan ..

        Läppä...
        Kirjoittanut: joo o jos haha huh 22.4.2007 klo 23.33


        Minä liityn! Kyllä todistit minulle voimasi, kule raavani oli voimaton ;D... Kekkä näitä ottaa tosissaan ? Toivottavasti ei kukaan ..

        otti vaan silmää toi numero 23.33.. tos vilkases nuo 333 or 3333 A decision number. Either one of the folowing can happen: 666 = material world or 999 = spiritual world.

        http://www.angelscribe.com/1111.html


      • Priest of the Aurum
        Tounii makarouniii kirjoitti:

        Läppä...
        Kirjoittanut: joo o jos haha huh 22.4.2007 klo 23.33


        Minä liityn! Kyllä todistit minulle voimasi, kule raavani oli voimaton ;D... Kekkä näitä ottaa tosissaan ? Toivottavasti ei kukaan ..

        otti vaan silmää toi numero 23.33.. tos vilkases nuo 333 or 3333 A decision number. Either one of the folowing can happen: 666 = material world or 999 = spiritual world.

        http://www.angelscribe.com/1111.html

        Halleluja! Tämä totisesti todistaa, että Minä, Pyhän ja Ikiaikaisen Aurum-kultin Pyhä ylipappi ja Suuri Yhdeksäs Profeetta, olen kuin olenkin oikeassa, ja että Pyhän Aurumin Tosi Tie on Ainoa Oikea tie Pelastukseen, kun Toinen Heimoydinsota koittaa!


      • oot oot
        Priest of the Aurum kirjoitti:

        Halleluja! Tämä totisesti todistaa, että Minä, Pyhän ja Ikiaikaisen Aurum-kultin Pyhä ylipappi ja Suuri Yhdeksäs Profeetta, olen kuin olenkin oikeassa, ja että Pyhän Aurumin Tosi Tie on Ainoa Oikea tie Pelastukseen, kun Toinen Heimoydinsota koittaa!

        Asiasta toiseen - kävitkös kesälomalla? Missä kävit? On meinaan ilmoja pidellyt....


      • Priest of the Aurum
        oot oot kirjoitti:

        Asiasta toiseen - kävitkös kesälomalla? Missä kävit? On meinaan ilmoja pidellyt....

        Minulla on harvoin aikaa pitää lomaa näinä kiireisinä aikoina, kun Pahuuden Ra-soturit ovat lisänneet vaikutustaan kuolevaisten asioihin. Onneksi myös Aurum-kultti on kasvanut huomattavasti viime aikoina, ja pian me todella ohitamme pahimmat kilpailijamme skientologit jäsenmäärän suhteen... Näillä näkymin voinen pitää lomaa ehkä heinäkuun lopussa ja mahdollisesti myös elokuussa, olettaen tietenkin, että olemme todella silloin ohittaneet skientologit.


      • kirkkautta
        joo o.. kirjoitti:

        Mäkin kiroon sut! Hanamana kuulee raavamaa taa haa paa hungala pukala onko olosi jo tukala? Come on menes muualle sairaan pääsi kanssa. (Varsinkaan kun et kirouksista mitään tiedä!)Miten ihminen voi olla noin tyhmä? kerro se? mikä meni pieleen? huono lapsuus? liikaa kärsimystä? no niin on täälläkin mutta en mä silti hulluks oo ruvennu tai mulkuks.Ihan oikeesti et voi olla tosissas?

        "Ihan oikeesti et voi olla tosissas?"

        Ihailen älyäsi. Huomasit heti asian ytimen, vaikka kirousista et mitään tiedäkään. Priisti sentään käyttää Mordorin Mustaa Kieltä kirotessaan, joten en olisi niinkään varma sen tehottomuudesta.
        Taidat olla pelkkä kateellinen diletantti suuren henkisen opettajan rinnalla.


    • jensei

      Mistä hemmetistä ton taioit?

      • Alcyone

        lähinnä intuitiivisesti.


    • jenny.

      Olet oikeassa!

    • Old indiga

      Joo mäkin olin ennen nuorisorikollinen ja narkkari! Sitten tapasin yhden ennustajan joka sano mun olevan just tää indiga ja kotoisin Vega7 nimiseltä komeetalta! Voi vitsi nyt mä kanavoin enkeleiltä ja annan energiahoitoja ja mulla menee hyvin! On auto, vene ja pieni kesämökkikin ja yks missikisoissakin ollut tyttöystävä! Voi vitsi, että mä olen nyt onnellinen ja jos kukaan ei olis kertonu mulle, että olen jo vanha sielu niin olisin varmaan nyt katuojassa!

      Mä haluun vaan sanoo, että kaikki mun 1880-luvulla syntyneet kaveritkin on kaikki kristalleja ja indigaja! Sitä yhtäkin sanottiin aina, että se on joku acdc mutta se oliki kansa indian! Te ootte kaikki ihmiset ihania vanhoja sieluja kaikki!

      Moimoi...

      • tietämättömänä

        kuinka ketussa joku voi olla komeetalta kotoisin. Eikö siellä ole elinympäristö vähintäänkin luontaantyöntävä, etten jopa sanoisi; alkeellisllekin elämälle mahdoton?
        Enhän minä tiedä. Ja jos sulle on käynyt niin hyvä mäihä, että oot pääsyt Ooritin pilven liepeiltä vakaaseen Tellukseen, niin onnittelen ja toivottelen hyvää kevään jatkoa.
        Voisitko ystävällisesti hoitaa mun selkäruotoni kuntoon, kun nää tavalliset lekurit ei sille paljoa pysty tekemään? Sinähän oot kuitenkin siirtolainen ja minä alkuperäisiä Telluslaisia. Eihän pyynti liene kohtuuton.


    • AlecX

      Minä olen melkoisen skeptinen tämän indigo-hullutuksen suhteen. Aina on ollut nuoria, jotka ovat luoneet uutta vanhan tilalle. Se on ihan biologista. Itse olen kylläkin psyykikko ainakin jossain määrin, mutta melko epätasapainoinen ihminen, skitsofreenikoksi luokiteltu. Käyn hiljaista kapinaani yhteiskuntaa vastaan, mutta se on raskasta, niin raskasta: päädyt vain mielisairaalaan. Lopulta on henkinen luhistuminen edessä, ajatellaanpa vaikka Nietzscheä.

      Näen paljon puutteita ja epäoikeudenmukaisuuksia maailmassa, mutta kuka ei? Olen eristäytynyt ja masentunut, itsemurhan ajatus on monesti mielessäni, jonka varmasti tekisinkin ellen vakaasti uskoisi Jumalaan. Selvänäkijän mukaan minä olen tuollainen vanha sielu tai mikä lie, elämiä muilla planeetoilla ja paljon kokemusta täälläkin. Antoipa lopuksi vielä ennustuksen: tekisin muka jotain energiahoitoja ja maalaisin meriaiheisia tauluja.

      Nyt eletään välinpitämättömyyden ja paikallaanjankkaamisen aikaa.(Tämä passiivilause ei toivottavasti koske kovin montaa ikäistäni.)

      Oikea indigolapsi on Akiane:
      http://youtube.com/watch?v=TZSGK5lvYMY

      http://youtube.com/watch?v=Xz3pMOaNySk&mode=related&search=

      Mikä lie Leonardo Da Vincin reinkarnaatio.

      • Young Soule Old Soule

        Olla sie viel, ei viel ovea aukassu sie, oot sie seittemän päivää myöhässä alusta, ei sulla löydy avainta eikä korttia millä aukaista tuo ovi viel, joudut viel talsimaan aavikot ja mehtiköt läpihte, josko sitten löytäisit sen avaimehen joka sopiihi siihen reikähän johon avain työnnetähän, ei se helppoa ollaha, se vierä aikaa mutta kyllä se siitä kunhan seittiin et takerruhu kiinnihi vaan menet seittikedon läpi toiselle puolelle.

        Oletkos muuten kysynyt siltä selvännäkijältä mitä se vanha sielu tarkoittaa. Tiesitkös että vanha sielu meinaa tasoa eikä sielun ikää taikka kehon ikää. Taso eli oletko minkälainen. Näkyy hyvin selvästi myös että olet heikko sieluinen, eli sinä et pysty hallitsemaan itseäsi koska turvaudut jumalaan. Yritäppäs vahvistua, se kannattaa.

        Indigo nimitystä on vähän väärin käyttää henkilöistä. Koska silloin laitetaan toiset toiseen ryhmään ja toiset toiseen ryhmään. Mutta kun puhutaan nuorista ja vanhoista sieluista, puhutaan tasoista eikä enään osaako se jotakin kuten indigoiksi kutsutaan niitä jotka osaa jotain outoa tai tietää ennestään jo mitä salaisempia asioita. Se on siinä mielessä väärä nimitys käyttää toisesta nimitystä indigo. Koska kaikkihan me ollaan samanarvoisia mutta erilaisia.


      • Ganda

        Tässä toinen "skitso" on kanssasi aika lailla samaa mieltä! ;-)

        >Olen eristäytynyt ja masentunut, itsemurhan ajatus on monesti mielessäni, jonka varmasti tekisinkin ellen vakaasti uskoisi Jumalaan. Selvänäkijän mukaan minä olen tuollainen vanha sielu tai mikä lie..


      • AlecX
        Young Soule Old Soule kirjoitti:

        Olla sie viel, ei viel ovea aukassu sie, oot sie seittemän päivää myöhässä alusta, ei sulla löydy avainta eikä korttia millä aukaista tuo ovi viel, joudut viel talsimaan aavikot ja mehtiköt läpihte, josko sitten löytäisit sen avaimehen joka sopiihi siihen reikähän johon avain työnnetähän, ei se helppoa ollaha, se vierä aikaa mutta kyllä se siitä kunhan seittiin et takerruhu kiinnihi vaan menet seittikedon läpi toiselle puolelle.

        Oletkos muuten kysynyt siltä selvännäkijältä mitä se vanha sielu tarkoittaa. Tiesitkös että vanha sielu meinaa tasoa eikä sielun ikää taikka kehon ikää. Taso eli oletko minkälainen. Näkyy hyvin selvästi myös että olet heikko sieluinen, eli sinä et pysty hallitsemaan itseäsi koska turvaudut jumalaan. Yritäppäs vahvistua, se kannattaa.

        Indigo nimitystä on vähän väärin käyttää henkilöistä. Koska silloin laitetaan toiset toiseen ryhmään ja toiset toiseen ryhmään. Mutta kun puhutaan nuorista ja vanhoista sieluista, puhutaan tasoista eikä enään osaako se jotakin kuten indigoiksi kutsutaan niitä jotka osaa jotain outoa tai tietää ennestään jo mitä salaisempia asioita. Se on siinä mielessä väärä nimitys käyttää toisesta nimitystä indigo. Koska kaikkihan me ollaan samanarvoisia mutta erilaisia.

        "Oletkos muuten kysynyt siltä selvännäkijältä mitä se vanha sielu tarkoittaa. Tiesitkös että vanha sielu meinaa tasoa eikä sielun ikää taikka kehon ikää. Taso eli oletko minkälainen. Näkyy hyvin selvästi myös että olet heikko sieluinen, eli sinä et pysty hallitsemaan itseäsi koska turvaudut jumalaan. Yritäppäs vahvistua, se kannattaa."

        En ole tarkemmin tutustunut tuohon "sieluoppiin".
        Minä käsitän asian niin, että mitä enemmän kokemusta, sen enemmän on persoonassa syvyyttä.
        Sinun on aika huono puhua mistään heikkosieluisuudesta. Mitä sinä muka minusta tiedät? Muutenkin koko viestistäsi huokuu arroganssi. Samanlaisia me emme ole mutta eriarvoisuus on toinen asia, siitä olen samaa mieltä.


      • Noita-Nainen.

        Hups...melkoinen lahjakkuus.:) On tainnut tultua elettya aikaisempia elamia taiteilijana tosiaan...


    • Starchild

      Asialla tekstiä!

      Olen itse asustellut Andromedan galaksissa, Pleiadian tähtijoukossa, ja tehnyt palvelustyötä Arcturuksen ja Vegan sisäisillä tasoilla. Monet teistä, jotka ovat jo jonkin verran tietoisia alkuperästään ja universaalista hengellisyydestä, ovat jo tässä elämässä valaistuneita sieluja; jopa tietämättänne! Tosin valaistumisella on kolme tasoa: hengellinen valaistuminen, täysin tietoinen tietoisuus, sekä elämätehtävän täyttämien! Me Uuden Ajan Lapset olemme kaikki jo jollain tasolla Mestareita siellä mistä tulemme, mutta meidän täytyy herätä muistamaan nuo aikaisemmat tietomme ja taitomme, sekä soveltaa niitä täyttääksemme elämäntehtävämme tällä todellisuuden tasolla. Olemme inkarnoituneet nostamaan tämän planeetan tietoisuuden korkeammille tasoille Uuden Ajan alkaessa!

      Our noble task at this time in this reality is to establish unity consiousness upon the planet Earth. By us demonstrating Christed life and values we shall light the spark of awakening within the masses of humanity. We shall raise this civilization to the fifth dimension and beyond, and we shall make a way to the great ones that will come after us. Future is in our hands; it's not just something to be waited for!

      Suositeltavaa luettavaa herääville veljille ja sisarilleni...

      Uuden Ajan lapsista:
      http://www.starchild.co.za/what.html
      http://www.psychicchildren.co.uk/1-1-TheChildren.html
      http://www.spiritofmaat.com/archive/mar3/boylan.htm
      Luomistarina - http://www.lightconnection.org/planetaryorigin/history.htm
      Symbolinen luomistarina - http://www.lightworker.com/beacons/111501CircleandLight.shtml
      Tähti-ihmisistä - http://www.iamuniversity.ch/Star-People
      Viesti ihmisenkeleille - http://www.lightworker.com/beacons/010701_7gifts.shtml
      Asger Lårentsenin workshop-opetukset, todella asiallista tekstiä vaikka pikaisesti käännetty! - http://kotisivu.dnainternet.net/tiru08/muut/askeri.htm
      Asiallisia artikkelita, varsinkin Jo:lta - http://www.lightconnection.org/libraryofinformation/direct.html
      Elämme hologrammissa; aika ja paikka ovat illuusioita sekä kollektiivisen tietoisuutemme projektioita - http://www.spiritual-endeavors.org/seth/hologram.htm
      Viesti ihmiskunnalle tulevaisuudesta - http://www.spiritofmaat.com/archive/jan3/peterson.htm
      Hiljennettyä arkeologiaa - http://paranormal.about.com/od/ancientanomalies/Ancient_Anomalies.htm
      ET-tietoutta - http://www.iamuniversity.ch/-Christed-Extraterrestrials-Lodge-

      ...ja viimeisenä, muttei vähäisimpänä: Ylösnousseiden Mestareiden Yliopisto uudelle aikakaudelle, joka ulkoistaminen sisämaailmassa sijaitsevasta sielujen yliopistosta! - http://www.iamuniversity.org/

      Maailmassa on vain yksi ongelma, ja se on se että liian monet ihmiset ovat vielä kiinni itsekkäässä ajattelussa!

      Dr. Joshua Stonen opetuksia:

      "There is the Battle of Armageddon in the cosmos and the Battle of Armageddon in each of us! On a personal level, it is the battle between the lower self and the Higher-self. The battle between truth and illusion! The battle between the Sons of Belial and the Law of One! The battle between fear and Love! The battle between positivity and negativity! The battle between seperation and oneness. The battle between GOD and ego! The battle between the forces of Light and the forces of darkness! The outer battle that is talked about is just a reflection of this personal battle that every seeker of truth must fight and must win."

      "Your thoughts create your reality. Your thoughts don't create truth. They just create the reality of the people who are thinking them."

      "How we feel does not come from the outer world, it comes from how we interpret the outer world. We can't always control what happens in our outer life, but we can control, how we choose to think about those events."

      "Almost all people on Planet Earth do not understand how the mind works, or how feelings and emotions work - or how they can cause their reality with their own consciousness, mind and thoughts! So in the process of explaining what a healthy psycho-epistemology is, you will be explaining that their job as a counscious mind is to deny negative thoughts and feeling from entering their consciousness and immediatly affirming and imaging the Christ Thoughts and Feelings. By pushing the negative thoughts out of their consciousness, it is like a plant that is not being watered - so it withers and dies. By watering the new thoughts, images, and feelings of the Christ they begin to grow. - - it takes 21 days to cement in a new habit into the subconsciouss mind. - - They have incarnated to learn how to master the mind and cause their own reality in service of God, unconditional love, and their fellow brothers and sisters on Earth."

      "One must master the mind to be able to see with an efficient perception of reality. For we see with our mind and not with our eyes. The New Age Universal Mind quote goes one step further in the Aquarian Age. In the Aquarian Age it is not just the mind that leads to the Christ - it is one´s consciousness and Spiritual Psychology and Full Spectrum Prism Synthesis Consciousness that leads to the Aquarian Age Christ."

      Just as God is Pure Consciousness we are pure consciousness in our essence. ...The Bible states: "We are made in the image and likeness of God!" So we are pure consciousness with will as well.

      "We are all apprentice Gods in the process of realizing God fully on all levels. Each person is at a different level and is working on different lessons on different levels."

      "GOD is the only purpose of existence! GOD is the only reason we have incarnated! GOD is who we are! We each are incarnations of God living in a physical body!"

      Does not the Bible say: "Be ye transformed by the renewal of your mind", "Let this mind be in you that was in Christ Jesus", "The truth will set you free!"


      Tässä hieman lisäinfoa kopioituna I AM Universityn (Integrated Ascended Master University) tietokannasta. Suosittelen todellakin kaikkia lukemaan Dr. Joshua Stonen kirjan Sielupsykologia, joka on juuri käännetty suomeksi!!

      mass consciousness: could also be called "collective consciousness." The combined thoughts, emotions, energy and vibration of all souls on Earth. At this time still in a relatively low state of consciousness filled with personality-level consciousness and negative ego / fear based / separative / dualistic / illusionary / lower self faulty thinking and feeling.

      group consciousness: in the ascension process, as higher initiations are taken, one is constantly moving into a greater experience of group consciousness (as opposed to mass consciousness) in which the individual begins to focus more on a group body of awareness than feeling individual or an island unto self.

      Incarnation: embodiment of a soul on earth; taking on a body of flesh; a definitely determined period (from the angle of soul) wherein experiment, experience and expression are the keynotes. Each successive incarnation continues the experiment, deepens the experience and relates the expression more closely to the latent unfolding divinity.

      Initiation: there are 352 initiations to achieve full GOD Realization. Seven levels of initiation to achieve liberation from the wheel of rebirth. Taking one's 22 levels of initiation in an integrated and balanced way marks Planetary Self & God Realization (followed by Solar, Galactic, Universal, Multiuniversal & Cosmic Self & God Realization). Initiations, in truth, are nothing more than levels of Light Quotient in your auric field. Initiations need to be integrated into all four bodies, which is one of the big challenges lightworkers are having around the world! Initiations are successive expansions of consciousness that mark vital stages of the soul's journey. "To initiate" means to start something that will eventually lead to the higher expansion of awareness. There are inner plane initiation ceremonies which "confer" initiation, and give the candidate an expanded experience that they will never forget, inspiring them onward in their evolution.

      Chakra: Sanskrit - "wheel or disc". An energy centre or energy node within the subtle bodies, formed by the intersection of many "nadis" or strands of etheric substance, forming the seven main chakras of the human being and the many minor ones. The 7 main chakras in essence are dispensation points for the 7 rays within one's consciousness and constitution. The 7 chakras refer to the 7 levels of consciousness. They are connected to the 7 dimensions of reality (physical, astral, mental, buddhic, atmic, monadic, logoic) and the 7 rays, as well as to the glandular system which is the link between these higher energies and the physical body. Every thought, feeling, emotion, word and deed is reflected in the chakra system by either lowering or raising the vibration of the chakras. Ideal is to turn the 7 chakras into "7 Golden Candlesticks" by thinking only God thoughts rather than "7 vials of wrath" by thinking with one's negative ego mind.

      traditional psychology: the teachings of psychology that are based on the Personality level of self-actualization and have not yet connected with the Soul or Monadic level of Spiritual psychology! It has been part of Dr Stone's mission to not only bring forth some of the most cutting-edge teachings on Ascension and the Ascended Masters to the planet, but to also bring forth a complete, clear, easy to understand, understanding of Spiritual psychology! Again, it is only by mastering the Spiritual, Psychological, and Physically/Earthly levels that God Realization can truly take place! When God can truly be realized on all three levels and then balanced and integrated on all these three levels, does the true Spiritual Ecstasy and Bliss of God take place!

      psychology: there are three levels of mastery that must be achieved to realize God! The Spiritual, Psychological, and the Physical/Earthly! Psychology deals with the proper organization and function of your mind and emotions! Spiritual psychology teaches that it is our thoughts that create our feelings, emotions and what we attract or repel in life. Traditional psychology tries to heal a person on a personality level without realizing and taking into consideration the soul and monadic aspect of man's constitution and without realizing that it is our thoughts that create our reality. As such, traditional psychology is limited to a personality level of understanding and teaches victim consciousness.

      Transpersonal psychology: a more traditional term or word in traditional colleges and universities for the study of Spiritual and Soul psychology!

      conscious mind: we each have three minds. These are the conscious, subconscious and superconscious. The conscious mind is the reasoning mind which we use to make decisions and choices in life; it is our discerning faculty; it is the realization aspect of our consciousness => what we hold in our conscious mind is that which we are "conscious" of; the subconscious mind is a non-reasoning mind that could be likened to the akashic records as it stores all our memories, abilities, gifts, talents we acquired in the past; also called the habitual mind as all our habits are stored in the subconscious mind; the subconscious mind needs to be cleared of all negative ego / fear based / separative / dualistic / illusionary / lower self programmings of past lives and this life; ideal = for the 3 minds to function as one; ideally the conscious mind is subservient to the superconscious mind which is an aspect of God's Mind within us, and the ideally the subconscious mind is subservient to the conscious mind which is attuned to and aligned with the superconscious mind

      mind: mental faculty given to us by God to fulfill our purpose as co-creator with God; cause of all feelings, emotions, behavior, and what one attracts or repels in their life. God has given us an aspect of His Mind in the form of our Superconscious Mind; our Superconscious Mind is the Mind of God inside of us; ideally the subconscious mind is subservient to the conscious mind, and the conscious mind is subservient to the Superconscious Mind => this is a prerequisite to achieving Self & God Realization

      subconscious mind: one of the three minds which each possesses. The subconscious mind is a nonreasoning mind. It is like a computer. It has a great many abilities (stores all our habits, memories,....) but has no ability to program itself. It needs to programmed by the conscious mind who ideally is in attunement with the Superconscious Mind (=an aspect of the Mind of God inside of us).

      negative ego: as a result of the fall of man and the illusion that we are physical rather than spiritual beings, the negative ego began; negative ego being a thought system and philosophy based on the illusionary belief in separation, fear, selfishness, duality and death. There are only two thought systems or philosophies in the world. There is the negative ego/fear-based/separative/dualistic/illusionary/lower self thought system and the Spiritual/Christ/Buddha/Krishna/Moses/Mohammed/Mighty I Am Presence/God/Goddess/Love-based thought system. Every person in the world thinks with one or the other or a combination of both. One of the prime purposes of life is to transcend all negative ego thinking and feeling and replace it with only Spiritual/Christ/Buddha/Krishna/Moses/Mohammed/Mighty I Am Presence/God/Goddess thinking and feeling. As Sai Baba says, "the definition of GOD is, GOD equals man minus ego!"

      Christ Consciousness: a way of thinking and feeling that is directly the opposite of negative ego/fear-based/separative/dualistic/illusionary thinking and feeling! One of the main purposes of life is to transcend negative ego consciousness and replace it with Spiritual/Christ/Buddha/Krishna/Moses/Mohammed/Mighty I Am Presence/God/Goddess Consciousness! God equals man minus ego!

      duality: after the eating of the forbidden fruit (symoblic of thinking with one's negative ego mind) of the Tree of Good and Evil, negative ego duality developed. The negative ego always has two sides to it. Examples being attack/fear, judgment/shame, superior/inferior, anger/depression, self-inflation/lack of self-worth. One of the main lessons of life is to learn to transcend this topdog/underdog way of thinking and feeling and to learn to create a reality without negative ego duality based on Spiritual / Christ / Buddha / Krishna / Moses / Mohammed / Mighty I Am Presence / God / Goddess Consciousness and unconditional love! The only way out of negative ego duality is to transcend the whole belief or thought system. See also Trancendence of Duality. Not to confuse with polarity. Yin/yang, masculine/feminine, Heaven/Earth ... are all examples for polarity. To realize God one must transcend negative ego duality and integrated the polarities of life.

      Garden of Eden: refers to both a physical place and a state of consciousness. The physical place where the Garden of Eden actually existed was ancient early Lemuria or Mu. A continent and civilization that predated even that of Atlantis. In the earliest stages, a utopian civilization existed there before there was the tasting of the fruit of the Tree of Good and Evil (choosing to think with one's dualistic, separative, illusionary negative ego mind). This civilization was more etheric in nature or, in other words, not densified in the physical dense bodies we have now. This was a civilization of the perfection of God. We, at this time in history, are now on our return to the Seventh Golden Age and a return to this Edenic state or Garden of Eden. First all beings on Earth must achieve a Garden of Eden consciousness which is another term for Spiritual / Christ / Buddha / Krishna / Moses / Mohammed / Mighty I Am Presence / God / Goddess Consciousness!

      Fall of Man: an expression in the Bible for the moment when we forgot who we were (ate the forbidden fruit = started to think with our negative ego mind) because of our over identification with the material universe, allowing us to get caught in the density of matter and thinking that we were the forms that we had created to explore.

      dark brotherhood: just as there is a Planetary and Cosmic Hierarchy of Spiritual Masters also known as the Great White Brotherhood and Sisterhood, there is also a group of Sons and Daughters of God who have been taken over by forces of fear, negative ego, separation, duality, and lower self, called the dark brotherhood or dark lodge

      dark brothers: souls who are confused and have chosen a path of serving self instead of serving others, seeing people not as fellow souls, but rather objects to exploit and use for selfish gain. The dark brothers make up the dark brotherhood

      Illuminati: beings on Earth who are working for the Dark Brotherhood.

      Apocalypse: the destruction & end of the world; thought to have already occurred just prior to the new millennium in Biblical prophecy. Connected with the final battle of Armageddon which is the battle between God and negative ego, love and fear, oneness and separation, ..., within every soul on Earth.

      Antichrist: an archetypal person that is predicted in some prophesies to rise up and attempt to deceive the world away from the ways of the Lord. Another word for the antichrist is negative ego, fear, separation, duality, lower self. The battle between the Christ and antichrist is the battle between God and negative ego, love and fear, inside every human soul. However, there are also embodiments of the antichrist, such as in Hitler for example. These are people who are run by the Dark Lodge and evil.

      Judgement Day: this is really another name for the Bardo experience. It is the three day period spoken about in Buddhism, where there is a review of one's life experience from Spirit, the soul's & monad's perspective to see how you lived your life on Earth. There is no such thing as Judgment Day, really, in the sense of a calendar day, as some believe. It should really be called "Spiritual Discernment Day!" GOD has no judgment! This is a negative ego interpretation. There is Spiritual discernment, however, and the soul is allowed to experience this so they may learn how and where they need to make adjustments to achieve full God Realization.

      Ascended Masters: a group of highly evolved beings who have transcended duality, illusion, lower self, fear and negative ego who in doing so have freed themselves from the reincarnational cycle. They serve the Creator and guide humanity's evolution towards the prototype state of beingness that they express. They are called "Ascended Masters" because in mastering self they raised (ascended) their vibration and hence achieved their ascension in an integrated and balanced way by integrating the light of their initiations into their minds, emotional and physical bodies. The inner plane Ascended Masters are beings like you and I who once were embodied on Earth (the ones we are most familiar with and who serve within the Spiritual Hierarchy of Planet Earth). They have gone through the same tests and lessons that everyone on Earth goes through today,and they succeeded in doing so. There are Planetary, Solar, Galactic, Universal and Cosmic Ascended Masters. All initiates embodied on Earth (as of 2006) are currently working on becoming Planetary Ascended Masters which is achieved by realizing one's 22 levels of initiation in an integrated and balanced way.

      Jesus of Nazareth: an incarnation of the Ascended Master Sananda, 2000 years ago in the Middle East, in which his body and life were shared with Lord Maitreya, the current Planetary Christ. Jesus fulfilled the prophesy of the coming of the Messiah, and began the Christian movement and a new dispensation of teachings for the Piscean Age. His life and teachings are documented in a number of scriptures, the most well known of which is the Bible. As an inner plane Ascended Master, he is the Chohan of the Sixth Ray of idealism and devotion, which is particularly focused on creating unity in all of the world's religions.

      ascension: the process of attaining Spiritual / Christ / Buddha / Krishna / Moses / Mohammed / Mighty I Am Presence / God / Goddess Consciousness through transcending the negative ego / fear based / separative / dualistic / illusionary / lower self mind and thought system. It is the raising of one's frequency to next higher level of dimension. Every thought we think either raises or lowers our frequency. By choosing Spiritual / Christ / Buddha / Krishna / Moses / Mohammed / Mighty I Am Presence / God / Goddess Thoughts over negative ego / fear based / separative / dualistic / illusionary / lower self thoughts through the course of one's life, one gradually but steadily raises one's frequency and will achieve liberation from the wheel of rebrith and ascension into the light. Also includes the completing of one's Spiritual initiations and Spiritual mission, leading to one becoming a full-fledged Ascended Master and God (first on a planetary level, then solar, then galactic, then universal, then multiuniversal, and finally cosmic level). In essence, ascension is the decesion of one's Monad or Mighty I Am Presence onto the Earth. Planetary ascension equals Planetary Mighty I Am Presence or Planetary Christ / Buddha / Krishna / Moses / Mohammed Realization. This is achieved when one takes their 22nd level of initiation in an integrated and balanced way.

      Integrated Ascension: a term Dr Stone coined to reference the importance of achieving ascension not only on the Spiritual plane, but also in your mental, emotional, etheric, and physical bodies. Lightworkers often have high initiation levels and Spiritual development, however, the psychological and physical/earthly level is fragmented and/or disintegrated. Lightworkers are often also very run by the negative ego and negative emotions even though they have achieved their Spiritual Ascension and seven levels of Initiation! This is so because initiations are simply an indicator of the amount of light that one carries and not an indicator of transcendence of negative ego and development of Spiritual / Christ / Buddha / Krishna / Moses / Mohammed / Mighty I Am Presence / God / Goddess Consciousness.

      Mayan Calendar: the calendar of the Mayans of South America who were greatly influenced by Atlantean Civilization. Greatly noticed at this time because the Mayan Calendar is set to end its present cycle in 2012 which marks the official beginning of the beginning of the Seventh Golden Age!

      spiritual harvesting: a mass ascension or harvesting of souls occurs each time the Planetary Logos reaches a new plateau in his ascension process (and at other times as well). The time period between 1995 and 2012 represents a window of mass ascension.

      mass ascension: Spiritual harvesting. At certain designated times in Earth's history there are periods of mass harvesting that take place where special Spiritual Windows are opened for large numbers of incarnated souls on Earth to take higher initiations and achieve their integrated ascension, so that they may then be of greater service on Earth with the full light of the Mighty I Am Presence that they are embodying. The key is to do this in an integrated and balanced manner; not just in one's Spiritual body, but also in the mental, emotional, etheric and physical bodies!

      Vuosi 2012 ja IAMU:n tehtävä siihen liittyen - http://www.iamuniversity.ch/Channeled-Message-of-Master

      Kiitän puheenvuorosta, Love & Light to you all!

      • Priest of the Aurum

        Halleluja! Niin asuu! Ettekö te tietämättömät raukat ole selvillä siitä, että Pahuuden Ra-soturit ovat lähtöisin Andromedan Galaksista?! Ettekö tiedä, että juuri he ovat syypäitä Ihmiskunnan nykyiseen rappion tilaan, vaikka heidät ajettiinkin Kaamujen Maailmoihin ennen Suurta Heimoydinsotaa?! Andromedan Galaksi on eräänlainen antigalaksimme, jonka tähdet ovat Hulluja Hähtiä, mielipuolisissa tähtikuvioissa, ja jota pitää kasassa Epäpyhä, Anti-Kosminen Ka-Energia? Andromedan Galaksi synnytti Pahuuden Ra-soturit, ja siellä vierailevat vain ne eksyneet Thetalaiset, jotka juonittelevat julman Lordi Xenun kanssa rakentaakseen Ulottuvuusportin ja vapauttaakseen Hirveän Tordenkakerlakkin ja jopa itsensä Kauhean Suranoviremblastiranin!

        Liittykäätten Pyhään Aurum-kulttiin ennen kuin on liian myöhäistä!


      • rasoturi
        Priest of the Aurum kirjoitti:

        Halleluja! Niin asuu! Ettekö te tietämättömät raukat ole selvillä siitä, että Pahuuden Ra-soturit ovat lähtöisin Andromedan Galaksista?! Ettekö tiedä, että juuri he ovat syypäitä Ihmiskunnan nykyiseen rappion tilaan, vaikka heidät ajettiinkin Kaamujen Maailmoihin ennen Suurta Heimoydinsotaa?! Andromedan Galaksi on eräänlainen antigalaksimme, jonka tähdet ovat Hulluja Hähtiä, mielipuolisissa tähtikuvioissa, ja jota pitää kasassa Epäpyhä, Anti-Kosminen Ka-Energia? Andromedan Galaksi synnytti Pahuuden Ra-soturit, ja siellä vierailevat vain ne eksyneet Thetalaiset, jotka juonittelevat julman Lordi Xenun kanssa rakentaakseen Ulottuvuusportin ja vapauttaakseen Hirveän Tordenkakerlakkin ja jopa itsensä Kauhean Suranoviremblastiranin!

        Liittykäätten Pyhään Aurum-kulttiin ennen kuin on liian myöhäistä!

        niin asuukin!!!!!1 andrromeda n galaksi on pahuuden kehto jne!! pelätkää meitä rasotureita sillä tulemme valloittamaan surkean plneettanne ennemmin kuin arvaattekaan hahaa!!


      • välittömasti
        rasoturi kirjoitti:

        niin asuukin!!!!!1 andrromeda n galaksi on pahuuden kehto jne!! pelätkää meitä rasotureita sillä tulemme valloittamaan surkean plneettanne ennemmin kuin arvaattekaan hahaa!!

        Jos te pääsette Andomedasta ( joka tosin on omaan galakiimme verrattuna melko vähäpätöinen)
        tänne, hoidatte varmasti täydellisellä diktatuurillakin asiat paremmin, kuin maan riitaisat hallitukset ovat hommaa hoitaneet. Jos menee ahteerilleen, niin parempi kerta rutina, kuin ainainen kitinä.
        Oi tulkaatten, jos nyt sitten Pyhän Aurumin Ylipappi ja Yhteksäs Prohveetta ei liikaa pane pahakseen. Voisitte ainakin hoitaa keskinäiset kinanne "ulkona", esim jossain Oortin pilven paikkeilla, ettei isäntäväelle aiheudu turhaa mielipahaa teidän keskinäisestä kiistastanne, johon me Telluksen tallaajat emme käsittäkseni ole mitenkään osallisia.
        Voittaja saakoon koko paskan.


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 109
      2118
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1986
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe