hitsi!milloon se D12 levy oikein tulee voisko joku pliis kertoa.tai milloon se eminemin levy tulee.mä oon yrittänyt ettii tietoo milloon ne tulee.mutta en millään saa mistään.
milloon?????
3
876
Vastaukset
D12:n seuraava ja viimeinen levy tulee ulos aikaisintaan elokuussa.
Eminemin viimeinen soololevy ei varmaankaan ilmesty kuin vasta 2008. Viimeinen, nyyh ;(
Lähde: http://www.shoutmouth.com/index.php/news/9283
Jutun lopussa linkki pidempään löpinään. Kädettömille tässä:
http://www.rapbasement.com/content/view/2671/38/- jou jou jou jou jou
tuskin eminem vieläkään lopettaa koska se on ennen the eminem show:takin sanonu että e lopettaa mut ei silti oo vieläkään lopettanut. taaski se varmaan vaan sanoo että tuo infinite2 olis sen viimmenen albumi...se vaan sanoo
jou jou jou jou jou kirjoitti:
tuskin eminem vieläkään lopettaa koska se on ennen the eminem show:takin sanonu että e lopettaa mut ei silti oo vieläkään lopettanut. taaski se varmaan vaan sanoo että tuo infinite2 olis sen viimmenen albumi...se vaan sanoo
Jep, ja Encoren huhuttiin oleva viimeinen levy jne.
Tosin eihän sillä tasolla voikaan lopettaa.
Vuosi on pitkä aika odottaa. Eminemillä alkaa jo ikääkin olla, että hyvinkin saattaa olla viimeinen. Eihän se ikä tosin räppäystaitoihin vaikuta paskanvertaa.
Levyn nimeä ei kait ole päätetty, huhut on huhuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713095
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51328Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181250
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232