Heips,
missä olette te ihmiset, jotka vielä jaksatte kokoontua mukavaan illanviettoon vanhojen kunnon lautapelien äärelle?
Itse saan enää harvoin kavereitani innostumaan esim. Aliaksen, Monopolyn, Afrikan tähden tai ehdottoman suosikkini Trivial Pursuitin pariin.
pk-seutulaiset, lautapelien ystävät nyt viestiä tänne. 23v nainen muistelee kuinka "ennen vanhaan" pelailtiin =)
Lautapeliseuraa pystyyn?
5
736
Vastaukset 5
- lautapeliseuroja
mutta niiden jäsenet ovat innostuneita viisikymppiä maksavista monimutkaisista lautapeleistä, joiden säännöt eivät mahdu yhdelle aaneloselle vaan vaativat paksun vihon. Niitä sitten pelataan parhaimmillaan puoli vuorokautta yhtä erää putkeen.
Varmaan olisi kysyntää perinteisten lautapelien pelaajista ja varsinkin pk-seudulla. Itse en sielläpäin asustele, joten tähän täkyyn en tartu. Kysellä voi myös alan ihmisten nettisivuilla. Kyllä figuilijatkin joskus rentoutuvat Aliaksella – muilta figuilijoilta salaa jollei muuten. - pappadaa
Suosittelen lautapeli valikoimasi uudistamista tälle vuosikymmenelle. Itse pelaan säännöllisesti lautapelejä, mutta mainitsemiisi peleihin en mielelläni koske.
Lue lisää "uuden"tyylisistä lautapeleistä vaikka osoitteesta www.lautapelaaja.netMinkä takia "uudentyyppisten" lautapelien pelaaminen sulkee pois vanhat pelit? Itse viihdyn erinomaisesti juuri sellaisten tuntikausia kestävien saksalaisten vääntöpelien parissa, mut toisaalta pelaan mielelläni myös kimbleä, unoa, trivialia, aliasta ja muita "perinteisiä" pelejä. Jollain tapaa pelejä voisi verrata lukemiseen; Alastalon salissa on erinomainen teos, mutta välillä on parempi lukea Aku Ankkaa.
- Tuomarinkylän orhi
matthau kirjoitti:
Minkä takia "uudentyyppisten" lautapelien pelaaminen sulkee pois vanhat pelit? Itse viihdyn erinomaisesti juuri sellaisten tuntikausia kestävien saksalaisten vääntöpelien parissa, mut toisaalta pelaan mielelläni myös kimbleä, unoa, trivialia, aliasta ja muita "perinteisiä" pelejä. Jollain tapaa pelejä voisi verrata lukemiseen; Alastalon salissa on erinomainen teos, mutta välillä on parempi lukea Aku Ankkaa.
"sellaisten tuntikausia kestävien saksalaisten vääntöpelien parissa", Ei ne uudenaikaiset saku-
pelit tuntikausia kestä.. Se on otettu huomioon
niitä suunnitellessa ,monet ovat 30-45-60min!
- Päiviivi
Hyvä idea ja varsin toteuttamiskelpoinen ja saisi uusia jos ei ihan ystäviä, niin ainakin kavereita. En myöskään ole pääkaupunkiseudulta joten en kykene auttamaan ja tulemaan pelikaveriksi.
Me olemme toteuttaneet peli-iltoja lähinnä jonkin ihan muun harrastusporukan pikkujouluissa tms kokoontumisissa illan viihdykkeeksi.
Alkuun yksi toi parina vuonna Trivialin ja yhtenä vuonna olikin jollain uusi painos mukana ja nykyään onkin sitten aikamoinen läjä erilaista pelivalikoimaa pirskeissä, ettei kaikkia edes ehditä pelata! Kivaa vaihtelua fyysisemmän harrastuksen lomassa kun on mukava paikka sisätiloissa pelata, eikä olla kenenkään nurkissa vaivoina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 711335
Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine1391102Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä
Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i116758Vanhat konkarit ulos Elämäni biisistä - Yle selittelee
Elämäni biisi starttaa taas tänä syksynä. Mukana on ripaus uutta, mutta poissa on iso osa vanhaa... Poissa ovat Markku19663S-ryhmän Israel-boikotti liiketalouden opintojen tapausesimerkkinä
Tätä S-ryhmän Israel-boikottitapausta käsitellään jo kauppakorkeakoulujen ja johtamiskorkeakoulujen esimerkeissä. Se ant24637Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀37606Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen
Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁63570Mitä vit,,tua!
Mikä hiivatin kommunistien teltta oli kirsikan nurkalla, olivat vähällä jäädä telttoinensa auton alle kun olivat sen kul26549Mies miksi moinen vetäytyminen?
1) Olit loukkaantunut tai suuttunut 2) Sulla oli toinen nainen 3) Luulit, etten halua jatkaa tutustumista 4) Vai joku52539Hyvä Kukkola! toitte tänne taas jotain uutta
Niin sitä pitää! Kehittää oikeasti tarjontaa. Nyt on maut kohdillaan! Käykäähän herkuttelemassa wingseillä ja siipiweikk64531