Heips,
missä olette te ihmiset, jotka vielä jaksatte kokoontua mukavaan illanviettoon vanhojen kunnon lautapelien äärelle?
Itse saan enää harvoin kavereitani innostumaan esim. Aliaksen, Monopolyn, Afrikan tähden tai ehdottoman suosikkini Trivial Pursuitin pariin.
pk-seutulaiset, lautapelien ystävät nyt viestiä tänne. 23v nainen muistelee kuinka "ennen vanhaan" pelailtiin =)
Lautapeliseuraa pystyyn?
5
707
Vastaukset
- lautapeliseuroja
mutta niiden jäsenet ovat innostuneita viisikymppiä maksavista monimutkaisista lautapeleistä, joiden säännöt eivät mahdu yhdelle aaneloselle vaan vaativat paksun vihon. Niitä sitten pelataan parhaimmillaan puoli vuorokautta yhtä erää putkeen.
Varmaan olisi kysyntää perinteisten lautapelien pelaajista ja varsinkin pk-seudulla. Itse en sielläpäin asustele, joten tähän täkyyn en tartu. Kysellä voi myös alan ihmisten nettisivuilla. Kyllä figuilijatkin joskus rentoutuvat Aliaksella – muilta figuilijoilta salaa jollei muuten. - pappadaa
Suosittelen lautapeli valikoimasi uudistamista tälle vuosikymmenelle. Itse pelaan säännöllisesti lautapelejä, mutta mainitsemiisi peleihin en mielelläni koske.
Lue lisää "uuden"tyylisistä lautapeleistä vaikka osoitteesta www.lautapelaaja.netMinkä takia "uudentyyppisten" lautapelien pelaaminen sulkee pois vanhat pelit? Itse viihdyn erinomaisesti juuri sellaisten tuntikausia kestävien saksalaisten vääntöpelien parissa, mut toisaalta pelaan mielelläni myös kimbleä, unoa, trivialia, aliasta ja muita "perinteisiä" pelejä. Jollain tapaa pelejä voisi verrata lukemiseen; Alastalon salissa on erinomainen teos, mutta välillä on parempi lukea Aku Ankkaa.
- Tuomarinkylän orhi
matthau kirjoitti:
Minkä takia "uudentyyppisten" lautapelien pelaaminen sulkee pois vanhat pelit? Itse viihdyn erinomaisesti juuri sellaisten tuntikausia kestävien saksalaisten vääntöpelien parissa, mut toisaalta pelaan mielelläni myös kimbleä, unoa, trivialia, aliasta ja muita "perinteisiä" pelejä. Jollain tapaa pelejä voisi verrata lukemiseen; Alastalon salissa on erinomainen teos, mutta välillä on parempi lukea Aku Ankkaa.
"sellaisten tuntikausia kestävien saksalaisten vääntöpelien parissa", Ei ne uudenaikaiset saku-
pelit tuntikausia kestä.. Se on otettu huomioon
niitä suunnitellessa ,monet ovat 30-45-60min!
- Päiviivi
Hyvä idea ja varsin toteuttamiskelpoinen ja saisi uusia jos ei ihan ystäviä, niin ainakin kavereita. En myöskään ole pääkaupunkiseudulta joten en kykene auttamaan ja tulemaan pelikaveriksi.
Me olemme toteuttaneet peli-iltoja lähinnä jonkin ihan muun harrastusporukan pikkujouluissa tms kokoontumisissa illan viihdykkeeksi.
Alkuun yksi toi parina vuonna Trivialin ja yhtenä vuonna olikin jollain uusi painos mukana ja nykyään onkin sitten aikamoinen läjä erilaista pelivalikoimaa pirskeissä, ettei kaikkia edes ehditä pelata! Kivaa vaihtelua fyysisemmän harrastuksen lomassa kun on mukava paikka sisätiloissa pelata, eikä olla kenenkään nurkissa vaivoina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1024672Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493182Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852929- 801690
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411470450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1021274- 151007
Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40921Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah25900- 184894