Hyvin Mika ajaa,mutta seuraava maailmanmestari RR;ssä on Päivärinta-Kartiala sivuvaunuissa!!!
Seuraava suomalainen MM RR;ssä
4
960
Vastaukset
- Turo--Inkeri
ei voi ottaa kahdesta ekasta kisasta 0 pointsia, jos mielii taistella mestaruudesta. Mutta ei nyt vielä kirvestä kiveen silti, jos vain saisivat Kotarin iskuun, Mika kyllä pystyy ajamaan kärjessä. Varmasti nähdään vielä useamman kisan voittotaistelussa tänäkin vuonna.
Ja ehkä olisikin liikaa odottaa Mikalta mestaruutta ekalla 250cc-kaudellaan, siihenhän ei ole pystynyt esim. Valentino Rossikaan, vaan otti ensin yhden "oppivuoden", kuten teki muissakin luokissa.
Kyllä soolopyörien mestaruus olisi kovempi juttu kuin sivareiden, muttei toki haittaa, jos sellainenkin tulee.- Olen HD-MIES!!!
Jos Kallio ei ottanut mestaruutta piikeissä kun alla oli sarjan paras mopo ja kaikki parhaat kuskit siirtyneet puolikkaisiin niin mites se sitten mestaruuden ottais puolikkaissa kun vastus on ihan toista luokkaa kuin aneemisissa piikeissä.
Ei oo Mikasta mestariksi. - Turo--Inkeri
Olen HD-MIES!!! kirjoitti:
Jos Kallio ei ottanut mestaruutta piikeissä kun alla oli sarjan paras mopo ja kaikki parhaat kuskit siirtyneet puolikkaisiin niin mites se sitten mestaruuden ottais puolikkaissa kun vastus on ihan toista luokkaa kuin aneemisissa piikeissä.
Ei oo Mikasta mestariksi.oli ainakin kaudella 2006 ihan tasan tarkkaan Alvaro Bautistan Aspar-Aprilia, ja sen jälkeen 3 muuta Aspar-Apriliaa. En yritä millään muotoa vähätellä Bautistan taitoja, tai puolustella Mikaa, näin asianlaita vaan oli. Antoivat sille vielä sen ns.evo-version alle loppukaudeksi, joka oli sitten taas VIELÄ pykälää parempi kuin mikään muu 125-pyörä koko sarjassa.
Yhtä täysin ylivoimaista pyörää ( 100% virheetöntä kuskia), ja useampaa selvästi parempaa pyörää vastaan ei kakkossija mielestäni ollut hassumpi suoritus.
Kannattaa tosiaan pitää mielessä se tosiseikka, että jopa V.Rossilla meni yksi vuosi ajaa itsensä "sisään" puolikkaissa, vasta sitten tuli mestaruus.
Toisin kuin sinä, minä uskon, että Mikasta on siihen. Ihmettelen asiaa??Miksi suomalaiset toimittajat eivät ole ajan tasalla??MM-sivareissa Johto tällä hetkellä..ja aina uudella rataennätyksellä!!Kyllä se seuraava RR-mailmanmestaruus tulee sivuvaunuissa Pekka Päivärinta-Timo Kartiala!!!!Pojat ajavat nyt 40kg lisäpainoilla ,mutta tekevät aina uusia rata-ennätyksiä!!Kaikenmaailman golfin 245sijasta on kyllä uutisissa tai jostain hispanojen rr-kilpailujen kymmenennestä sijasta...huh huh
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408