Myydään 2:n koiran itsetehty kärry,josta pienellä laitolla tilat 3:lle koiralle.Tällä hetkellä kolmas tila on tavaroille mm. lastenvaunuille ,pulkille jne...
Kärry on erittäin siisti, eristetty ja ilmastoitu,ja sisältää myös verkko-ovet.
Mikäli auto käy ahtaaksi ja tarvitset lisää tilaa ota yhteyttä niin lähetän kuvia ja lisätietoja sähköpostitse.
Hinta 1500€/tarjous
KOIRAKÄRRY
10
606
Vastaukset
- shertell
Jos kärry vielä myynnissä, laitatko kuvia ja tiedot sähköpostiin:
[email protected] - kikkelitonttu
Jos on niin taitaa kasvaa horma pohjastaläpi hihihihihihihihihi viesti 03vuodelta hihihihhi
- vaikka onkin vanha
HUOH, kaikkee sitä näkeeki ku vanhaks elää, voi LUOJA, onko tuo muka koira-ihmisen tekemä ilmoitus ylipäätään ?
- gdhfksdldlldl
mitä vikaa ilmossa? eikö puudeleita saa kuljettaa kärryssä? rekikoiria saa, harvaan autoon se valjakollinen mahtuskaan! :D
- kikkelitonttu
Reki koira kulkee reessä eikä autossa. Muuten se olis autokoira hihihihihihihihih
- Kikkelitonttu
olen pippelitonttu kikkelitonttu khihihihihihi olen pippeli kikkeli khikhikhihihihihi ja mulla on älykkäitä kommentteja hihihihihi
- trollinkakka
Kikkelitonttu tais nyt vähän innostua omasta erinomaisuudestaan... mutta hyvähän se, että edes itse innostuu. Kuka se kissan hännän nostaa ellei jne. ;)
- Markoooooooo
Mulla on myynnissä kärry missä on sisällä. Poksit 3 koiralle . Poksit saa alle minuutissa nostettua pois jonka kälkeen kärryllä voi kuljettaa mitä tahansa koko 150x150cm eli pituus korkeus leveys sama. Hinta 1500e sisältää 3 varikennelin lentokuljetus boxia ja umpikärryn. Kärry herttoniemessä ja lisätietoja 050 60013
- AK-57
Onko se sama kuin tossa aloituksessa?
- Muuli-vaunulla
Olemme sulloneet koirat tavalliseen kuomulliseen perävaunuun. Ihan hyvin kulkee joka kesäviikonloppu 600 km edestakaisin. Perillepäästyä huuhdon letkulla kuset ja paskat pois pohjalta. Hyvin on sujunut. Ainoastaan yhden kerran yksi koira kuoli ja verta oli paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941729
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2391493- 891346
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651015Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9874- 46842
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35819