Eli siis ongelma on,kun yritän asentaa sims deluxe editionia ja vaihtamassa 12% kohdalla kakkoslevyyn tulee näytölle ilmoitus,komponentin siirtovirhe. Osaiskos kukaan neuvoa miten tästä ongelmasta pääsee?
Apua kaivataan,ja pikaisesti!
Komponentin siirtovirhe sims deluxe editionissa.
4
860
Vastaukset
- ...
eli siis kun oot laitat levyn asemaan ja tulee se homma et asenna yms... niin paina kysymysmerkkiä ja paina et asenna uudelleen sit ootat niin kauan et se pyytää sun vaihtaa levyn vaihat sen ja sit viel kerran mut se vaihtaminen tulee vast 95% toivotaan et sait jotain selkoo näin mulla alkoi ainakin timiin :)
- omgggg
mulla 08vuoden konees ei muka ram tila riitä..-.-
I NEED HELP FAST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - dsdsdssdsd
omgggg kirjoitti:
mulla 08vuoden konees ei muka ram tila riitä..-.-
I NEED HELP FAST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"mulla 08vuoden konees ei muka ram tila riitä..-.-
I NEED HELP FAST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! " No sulla on sitten vain paska kone, ei iällä ole väliä jos on vain jokin halppiskone. Easycleaner on hyvä ilmaisohjelma jolla voi ainakin tilaa vieviä turhia tiedostoja putsata, netistä voi ladata sen. - Mustamaijaa
dsdsdssdsd kirjoitti:
"mulla 08vuoden konees ei muka ram tila riitä..-.-
I NEED HELP FAST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! " No sulla on sitten vain paska kone, ei iällä ole väliä jos on vain jokin halppiskone. Easycleaner on hyvä ilmaisohjelma jolla voi ainakin tilaa vieviä turhia tiedostoja putsata, netistä voi ladata sen.siinä on 3gt ram muistia ja myös koneestani häviää kiintolevy tilaa joka päivä 5gt saisinko apua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 203794
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit243189En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m322395- 922159
- 222000
- 281656
Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui411631- 321520
Päivi Räsänen eroaa todennäköisesti kirkosta
Päivi Räsänen kertoo järkyttyneensä evankelis-luterilaisen kirkon homolinjauksesta. Räsänen sanoo todennäköisesti eroava5021473Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91424