Eli siis ongelma on,kun yritän asentaa sims deluxe editionia ja vaihtamassa 12% kohdalla kakkoslevyyn tulee näytölle ilmoitus,komponentin siirtovirhe. Osaiskos kukaan neuvoa miten tästä ongelmasta pääsee?
Apua kaivataan,ja pikaisesti!
Komponentin siirtovirhe sims deluxe editionissa.
4
851
Vastaukset
- ...
eli siis kun oot laitat levyn asemaan ja tulee se homma et asenna yms... niin paina kysymysmerkkiä ja paina et asenna uudelleen sit ootat niin kauan et se pyytää sun vaihtaa levyn vaihat sen ja sit viel kerran mut se vaihtaminen tulee vast 95% toivotaan et sait jotain selkoo näin mulla alkoi ainakin timiin :)
- omgggg
mulla 08vuoden konees ei muka ram tila riitä..-.-
I NEED HELP FAST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - dsdsdssdsd
omgggg kirjoitti:
mulla 08vuoden konees ei muka ram tila riitä..-.-
I NEED HELP FAST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"mulla 08vuoden konees ei muka ram tila riitä..-.-
I NEED HELP FAST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! " No sulla on sitten vain paska kone, ei iällä ole väliä jos on vain jokin halppiskone. Easycleaner on hyvä ilmaisohjelma jolla voi ainakin tilaa vieviä turhia tiedostoja putsata, netistä voi ladata sen. - Mustamaijaa
dsdsdssdsd kirjoitti:
"mulla 08vuoden konees ei muka ram tila riitä..-.-
I NEED HELP FAST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! " No sulla on sitten vain paska kone, ei iällä ole väliä jos on vain jokin halppiskone. Easycleaner on hyvä ilmaisohjelma jolla voi ainakin tilaa vieviä turhia tiedostoja putsata, netistä voi ladata sen.siinä on 3gt ram muistia ja myös koneestani häviää kiintolevy tilaa joka päivä 5gt saisinko apua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!882018- 821810
- 541459
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai481405- 1461348
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481292Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441234Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261084Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket25983- 39975