Elikkäs onkos teillä jotain kätevää konstia millä saatte ruiskulla tai sprayllä maalatessanne käryt ja maalin pölyt pysymään kurissa, niin ettei ne leijaile koko huusholliin ??
ruisku/ spraymaalaus
3
829
Vastaukset
Eli, maalaat parvekkeella, kuten jotkut untuvikot tekevät, hankit kaupallisen tuotteen, tai sitten teet omin käsin sellaisen vehkeen joka imee maalikäryt pihalle. Tälläinen laite toimii samalla periaatteella kuin liesituuletin, eli imee käryt sisäänsä ja näistäkin keinoista huolimatta kuuluu käyttää naamaria kasvojensa suojana maalipölyltä, ettei käy samoin kuin eräälläkin aloittelijalla joka kuvitteli maalihumalassa olevansa parempi pienoismallintekijä kuin allekirjoittanut.
Marttyyrimallari-TTt
"The Man, The Boss"- -Kooma-
Taisitkin sitten hommata sen naamarin liian myöhään?;)
- on hyvä ostos
Kevyt suodattimia esim täältä ------->
http://www.4trendylook.com/sunlesstan_system.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956818- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢491083Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909