rinnat?

*mörkö*

mä tarvisin apua yhteen juttuun!
mä oon kohta 14 wee ja mulla on tosi pienet rinnat! olisko kellään mitään keinoo muuta kun silikoonit rintojen suurentamiseen?! mä oon polttanu viisi vuotta ja syön lääkkeitä allergiaan mutta ei ole silti kivaa kun haukutaan laudaksi tai suoraksi! aijon lopettaa tupakoinnin jos siittä nyt vaikka oli jotain hyötyä!
kiitos kaikille jotka ees vaivautuu lukeen tän!

67

6976

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leenu

      Olet vasta 14v..kyllä ne rinnat vielä kasvaa. älä vain mene ottamaan mitään silikoneja, siitä vasta haukut alkavat ja muutenkin sinulla on vielä kasvu kesken ja hormonit hyrrää. älä välitä niistä haukuista, jätä ne tyypit omaan arvoonsa. olen itse 23v pienirintainen nainen ja kukaan ei ole koskaan sanonut muuta kuin positiivista ja en ole edes ajatellut että tahtoisin suuremmat. 18 ikävuoteen mennessä hormonit tasottuvat ja pyöreyttäkin tulee lisää. odottele rauhassa ja nauti teinivuosista, äläkä murehdi tuollaisia! pää pystyyn..pienirintaisuudesta on enemmän hyötyä kuin haittaa!

      • Anonyymi

        Ei pienet rinnat ole ikäisellesi mikään harvinaisuus , joten kehityt vielä älä haaveile silikooneista vaan jätä toisten jutut sinne minne ne kuuluvat ——- roskiin. Ei isot rinnat ole pääsylippu minnekään . Ole ylpeä sellaisena kuin olet, ja ihan totta kun lopettaa polttamisen niin keho voi paremmin ja rinnat myös. Itselläni ei ollut juuri ollenkaan rintoja sinun iässäsi mutta yhtäkkiä vuoden sisällä kasvoi ihan normaalisti , joten ole ystävä itsesi kanssa


      • Anonyymi

        Miksi moni neito pitää isoja rintoja hyvänä asiana? Minun nuoruudessani oltiin ns tikkuja ja pienirintaisuus oli hyvä... esikuva oli twiggy... tietty rakenteelleen ei voi mitään mutta ei siitä kyllä puhuttukaan sen kummemmin... pitäis olla hyvä mieli jos on terve eikä esim rintasyöpä vaivana... minä henkkoht inhoon rintavakoa... en tajua miksi sitä pitää esitellä... hyi ällö läskitissi...


    • äiti

      Tiedän miltä susta tuntuu, mulla oli nimittäin aikoinaan sama suuri murhe. Jonkinmoiset rinnat tuli vasta n. 16 - 18 -vuotiaana ja yritin pärjätä topatuilla liiveillä ja väljillä paidoilla. Silti poikakavereita riitti ihan tarpeeksi, eikä ketään tuntunut haittaavan rintojeni pienuus. Tytöt kyllä saattoivat haukkuakin laudaksi. Aikanaan löysin ihanan miehen, joka on aina ihaillut rintojani. Pikkuhiljaa ja varsinkin raskauksien (3) jälkeen rinnat ovat jonkinverran suurentuneet, itse asiassa juuri ihannekokoon.

      Aikuisena huomasinkin, että pienet rinnat ovat juuri hyvät, eivät paina, vaatteet laskeutuvat kauniisti ja ennen kaikkea eivät ala riippua. Nyt olen viiskymppinen, ja minulla on kauniit kiinteät rinnat, joihin olen jo kauan ollut oikein tyytyväinen.

      Kärsivällisyyttä siis ja huomaa pienten rintojen hyvät puolet ja ole niistä ylpeä, näe ne osana persoonallisuuttasi. Tupakoinnin lopettamista kannattaisi tietysti kokeilla, tupakkahan heikentää ääreisverenkiertoa ja saattaa ehkä vaikuttaa hormoonitoimintaankin, ja sitä kautta voisi vaikuttaa rintoihin.

    • annuli

      Ei mullakaan kovin suuret oo, mutta oon kuullut ettäkö syö hiivaa niin se vaikuttaa.

      • *mörkö*

        mä en oikeen usko että se auttaa rintoihin vaan ehkä pullataikinaan tai johonkin muuhun taikinaan... ja missä muodossa sitä pitäs syödä? raakana vai?
        mut kiitti kuitenki


      • kuolla pois sais
        *mörkö* kirjoitti:

        mä en oikeen usko että se auttaa rintoihin vaan ehkä pullataikinaan tai johonkin muuhun taikinaan... ja missä muodossa sitä pitäs syödä? raakana vai?
        mut kiitti kuitenki

        kuulkaas, te pienirintaiset, siis helvettiäkö te ymmärrätte niitä, joilla ei syystä tai toisesta ole ollenkaan rintoja. mitäs te siihen sanotte? niin. siihen ei enää auta selittelyt että ei rintojen koolla ole väliä, koska SILLÄ on väliä, että yleensäkkään ON rinnat. ja en tiedä susta että minkälaiset, pienet vaiko ei ollenkaan, siis sillä että ei ole ollenkaan rintoja tarkoitan sitä että kuppikokoa ei edes ole niin pientä, tai ei tarvitsis ollenkaan käyttää rintsikoita, mutta pakko on että sais edes jonkinlaiset rinnat ettei näytä miesnainen sekotukselta, ja sillonki ne rintsikat on tooosi epämukavat ku ne liikkuu ja heiluu, ei pysy paikallaan.
        ketä naurattaa? ei mua ainakaan. sanotaanko että mun elämä on ollu8 yhtä helvettiä, kärsimystä viimeset 4 vuotta. ai että ois ollu ihanaa kuolla monta kertaa. ja te vielä jotka yritätte lohduttaa, niin miettikää ootteko ite kokenu samaa? ei voi ymmärtää. haluaa kuolla. tää on tää nykymaailma tämmöstä.


      • pienet sievät
        kuolla pois sais kirjoitti:

        kuulkaas, te pienirintaiset, siis helvettiäkö te ymmärrätte niitä, joilla ei syystä tai toisesta ole ollenkaan rintoja. mitäs te siihen sanotte? niin. siihen ei enää auta selittelyt että ei rintojen koolla ole väliä, koska SILLÄ on väliä, että yleensäkkään ON rinnat. ja en tiedä susta että minkälaiset, pienet vaiko ei ollenkaan, siis sillä että ei ole ollenkaan rintoja tarkoitan sitä että kuppikokoa ei edes ole niin pientä, tai ei tarvitsis ollenkaan käyttää rintsikoita, mutta pakko on että sais edes jonkinlaiset rinnat ettei näytä miesnainen sekotukselta, ja sillonki ne rintsikat on tooosi epämukavat ku ne liikkuu ja heiluu, ei pysy paikallaan.
        ketä naurattaa? ei mua ainakaan. sanotaanko että mun elämä on ollu8 yhtä helvettiä, kärsimystä viimeset 4 vuotta. ai että ois ollu ihanaa kuolla monta kertaa. ja te vielä jotka yritätte lohduttaa, niin miettikää ootteko ite kokenu samaa? ei voi ymmärtää. haluaa kuolla. tää on tää nykymaailma tämmöstä.

        Jos ei mitään ole, niin kannattaa joka tapauksessa käydä lääkärissä, hormonihoitokin voisi auttaa. (Hormoneillahan jopa miehille kasvatetaan rinnat sukupuolenvaihdostapauksissa.) Leikkaukseen ei kannata ryhtyä ensimmäisenä keinona, koska rinnat voivat kasvaa myöhemmin ja sitäpaitsi painavat silikonit alkavat aikanaan ROIKKUA.

        Entä oletko alipainoinen? Silloinhan rinnat häviää. Tarkista painoindeksisi ja yritä päästä sinne normaalin ylärajalle. Silloin olet muutenkin hyvän näköinen ja todennäköisesti saat rinnat, pienet ja söpöt.


      • koi

        Taitaa olla samaa tietua kun meilläpäin ennen sanottiin kun tarjottiin sisu-pastilleja:ota sisu kasvaa tisu ota pax kasvaa kaks.Kyllä pienet ja kovat ovat paremmat kuin imetysarpiset roikkurinnat.Että elä huolestu turhasta.


      • auttaiskohan...
        pienet sievät kirjoitti:

        Jos ei mitään ole, niin kannattaa joka tapauksessa käydä lääkärissä, hormonihoitokin voisi auttaa. (Hormoneillahan jopa miehille kasvatetaan rinnat sukupuolenvaihdostapauksissa.) Leikkaukseen ei kannata ryhtyä ensimmäisenä keinona, koska rinnat voivat kasvaa myöhemmin ja sitäpaitsi painavat silikonit alkavat aikanaan ROIKKUA.

        Entä oletko alipainoinen? Silloinhan rinnat häviää. Tarkista painoindeksisi ja yritä päästä sinne normaalin ylärajalle. Silloin olet muutenkin hyvän näköinen ja todennäköisesti saat rinnat, pienet ja söpöt.

        mistä olet lukenut/kuullut hormonihoidosta? kerran kysyin terkkarilta niin se sano et ainut keino saada rinnat on ottaa silikonit. silikoneja en vaan ikinä halua.
        mistä sitä hormonihoitoa vois kysellä ja kenelle sitä annetaan? jos osaat vastata niin olen ikuisesti kiitollinen.

        luin yhestä lehestä joskus että amerikassa on keksitty just joku tollanen hoito jolla rinnat kasvaa pari kuppikokoa. mutta ei siitä kerrottu sen enempää.

        se riitäis mulle kun kasvais edes ihan vähäsen, sillee että ois edes vähän rinnan näköiset...
        én ole alipainoinen mut olen laihduttanut, en enää. harrastan melkein joka päivä liikuntaa, joskus tosi rankkaakin. en haluais lopettaa urheilemista mutta jos joku osaa sanoa että sillä on merkittävää vaikutusta rintojen kokoon, niin oon valmis, ainakin keventämään ja vähentämään liikuntaa.


      • sama
        auttaiskohan... kirjoitti:

        mistä olet lukenut/kuullut hormonihoidosta? kerran kysyin terkkarilta niin se sano et ainut keino saada rinnat on ottaa silikonit. silikoneja en vaan ikinä halua.
        mistä sitä hormonihoitoa vois kysellä ja kenelle sitä annetaan? jos osaat vastata niin olen ikuisesti kiitollinen.

        luin yhestä lehestä joskus että amerikassa on keksitty just joku tollanen hoito jolla rinnat kasvaa pari kuppikokoa. mutta ei siitä kerrottu sen enempää.

        se riitäis mulle kun kasvais edes ihan vähäsen, sillee että ois edes vähän rinnan näköiset...
        én ole alipainoinen mut olen laihduttanut, en enää. harrastan melkein joka päivä liikuntaa, joskus tosi rankkaakin. en haluais lopettaa urheilemista mutta jos joku osaa sanoa että sillä on merkittävää vaikutusta rintojen kokoon, niin oon valmis, ainakin keventämään ja vähentämään liikuntaa.

        Olen lukenut useammankin kerran, mutta lähteitä en nyt valitettavasti muista. Kouluaikanani myös yhtä ystävääni hoidettiin hormoneilla kun oli kehitys myöhässä. Varoittaisin sinua kuitenkin kaikenlaisista ideakuvastojen ihmeaineista, jotka voivat olla todella vaarallisiakin, samoin kaikki hormonihoidot omin päin. Saatat sekoittaa koko elimistösi.

        Jos todella olet jo siinä iässä että sinulla pitäisi olla rinnat, eikä mitään ole, niin kyllä se on ihan oikea ongelma ja kannataa selvittää lääkärillä. Terkkarin kanssa puhuminen ei riitä eikä ehkä yleislääkärinkään, vaan mene naistentautien lääkärille, joka myös selvittäisi hormonitilanteesi. Tulisihan sitten ainakin selvitettyä se mahdollisuus.

        Hormonitoiminta voi kyllä häiriintyä laihduttamisesta (joillakin loppuu kuukautisetkin)tai liian rankasta urheilusta (ajattelepa naisvoimistelijoita jotka monet ovat ihan lautoja vielä 19-vuotiaana).
        Itse olin 20-vuotiaaksi asti laiha ja lähes rinnaton, mutta kun aikuisena lihoin hoikahkoon normaalipainoon, tuli "sivutuotteena" yllättäen B-koon rinnat.

        Muuten, jos pidät treenaamisesta niin tuli vaan mieleen että mitähän vaikuttaisi rintalihasten vahvistaminen...?


      • mamma
        koi kirjoitti:

        Taitaa olla samaa tietua kun meilläpäin ennen sanottiin kun tarjottiin sisu-pastilleja:ota sisu kasvaa tisu ota pax kasvaa kaks.Kyllä pienet ja kovat ovat paremmat kuin imetysarpiset roikkurinnat.Että elä huolestu turhasta.

        Niin, on se kamalaa, että rinnat muuttuvat imetyksen jälkeen tyhjiksi roikkuviksi puuseiksi!! Eihän semmosen roikkurinnan kanssa voi mitään, uuteen kannattaa vaihtaa tai ainakin vieraissa käydä ja valita petiin napakkarintaisia naisia naitavaksi.
        Ikävä kyllä lapsen teon ja raskauden jäljet näkyvät juuri naisessa. Vaikka mitä tekisi,ei se aina kaikkia auta: vähintään ne rinnat roikkuu tyhjinä pusseinta.
        Ja kuka mies vielä sanoo, ettei ole väliä millaiset rinnat naisella on, tärkeämpää on muut asiat??!!! Onhan sillä, tulipa taas todistettua ja oikein miehen suusta. Siis ei koolla, vaan sillä että ne tissit on kiinteät ja napakat, täyteläiset.
        Muut naiset kuolkoot tai hankkikoot vaikka silikonit.


      • Anonyymi
        kuolla pois sais kirjoitti:

        kuulkaas, te pienirintaiset, siis helvettiäkö te ymmärrätte niitä, joilla ei syystä tai toisesta ole ollenkaan rintoja. mitäs te siihen sanotte? niin. siihen ei enää auta selittelyt että ei rintojen koolla ole väliä, koska SILLÄ on väliä, että yleensäkkään ON rinnat. ja en tiedä susta että minkälaiset, pienet vaiko ei ollenkaan, siis sillä että ei ole ollenkaan rintoja tarkoitan sitä että kuppikokoa ei edes ole niin pientä, tai ei tarvitsis ollenkaan käyttää rintsikoita, mutta pakko on että sais edes jonkinlaiset rinnat ettei näytä miesnainen sekotukselta, ja sillonki ne rintsikat on tooosi epämukavat ku ne liikkuu ja heiluu, ei pysy paikallaan.
        ketä naurattaa? ei mua ainakaan. sanotaanko että mun elämä on ollu8 yhtä helvettiä, kärsimystä viimeset 4 vuotta. ai että ois ollu ihanaa kuolla monta kertaa. ja te vielä jotka yritätte lohduttaa, niin miettikää ootteko ite kokenu samaa? ei voi ymmärtää. haluaa kuolla. tää on tää nykymaailma tämmöstä.

        Minulla työkaveri jolla ei ollut rintoja ollenkaan, mutta ei se hänen elämäänsä pilannut , kenen vuoksi ne rinnat on niin tärkeät , siksikö että jollain toisella on . Sitä vaan pitäisi opetella pitämään itsestään sellaisena kun on, eikä antaa tilaa katkeruudelle.

        Ja jos joku sanoo jotain niin totea vain että ” okay niinkö sinä ajattelet” maailmassaan paljon funtsittavana jos liikaa niihin syventyy.


      • Anonyymi

        Voi kiesus... ettäkö syö.. eli että kun syö... en ihmettele, jos ja kun järjen köyhyys on tätä luokkaa niin mitä muuta päässä liikkuu... ettäkö...


      • Anonyymi
        kuolla pois sais kirjoitti:

        kuulkaas, te pienirintaiset, siis helvettiäkö te ymmärrätte niitä, joilla ei syystä tai toisesta ole ollenkaan rintoja. mitäs te siihen sanotte? niin. siihen ei enää auta selittelyt että ei rintojen koolla ole väliä, koska SILLÄ on väliä, että yleensäkkään ON rinnat. ja en tiedä susta että minkälaiset, pienet vaiko ei ollenkaan, siis sillä että ei ole ollenkaan rintoja tarkoitan sitä että kuppikokoa ei edes ole niin pientä, tai ei tarvitsis ollenkaan käyttää rintsikoita, mutta pakko on että sais edes jonkinlaiset rinnat ettei näytä miesnainen sekotukselta, ja sillonki ne rintsikat on tooosi epämukavat ku ne liikkuu ja heiluu, ei pysy paikallaan.
        ketä naurattaa? ei mua ainakaan. sanotaanko että mun elämä on ollu8 yhtä helvettiä, kärsimystä viimeset 4 vuotta. ai että ois ollu ihanaa kuolla monta kertaa. ja te vielä jotka yritätte lohduttaa, niin miettikää ootteko ite kokenu samaa? ei voi ymmärtää. haluaa kuolla. tää on tää nykymaailma tämmöstä.

        Chillaa bro! Ei oo nii iso juttu.


    • Jussi

      Juuri näin on. Parempi hieman pienet kuin hervottoman isot. Ja olet sen verran nuori vielä, hormoonit vaikuttavat ja pyöreyttä (naisellista) tulee vielä. Odota ihan rauhassa ja nauti nuoruudestasi!

    • Vaaka

      Ole tyytyväinen itseesi sellaisena kuin olet!
      Hyväksy itsesi!
      Murrosikä kestää vuosia, itsellä alkoi vasta 16- vuotiaana rinnat kehittyä!
      Pistä ivailijoille jauhot suuhun! Se on tosi lapsellista.
      Älä huolehdi enään ja mieti asiaa vaan keskity uusiin juttuihin niin saat itsellesi mielenrauhan.
      Pienet rinnat ovat useinmiten paremmannäköiset kuin riippuvat iso rintaiset. Itsellä on pienet rinnat ja olen hyvin ylpeä niistä, koska ne ovat kiinteät ja hyvännäköiset ja seksikkäät.

    • boz

      jostain joskus jätkiltä kuulin semmoisen jutun että isorintaisten naisten kanssa leikitään ja pienirintaisten naisten kanssa seurustellaan.

      • Anonyymi

        Älä usko jätkii(kaikki ei oo oikeessa)


    • mami84

      siis sä oot 14 ja huolena pienet rinnat!?siis mietis nyt vähän....sun murrosikä on vasta alkanu hetki sitten, ei ne tissit siitä heti kasva täyteen kokoonsa. rinnat kasvaa johonki 18-20v asti joten sinuna en tollasesta vielä stressais...et tosiaankaan oo ainoo 14v tyttö, jonka rinnat on pienet.on täysin mahdollista että sulle kehittyy vielä vaikka c-kupin rinnat, joten oottelehan vielä ihan rauhassa ainaki 18v ennenku rupeet tollasesta huolehtimaan.ja jos sua hirveesti haittaa kuppikokos nyt, niin ainahan sä voit ostaa topattuja rintsikoita.

      • *mörkö*

        joo haista sä pitkä paska! mä en tollasia kommentteja kaipaa, jos ne kasvaa 18-20 ikä vuoteen asti niin minkähän kokoset toolla mun kaverilla on kun sillä on NYT 70c ja sekin on 14... ja en TOSIAANKAA käytä mitään topattuja rinsikoita ja aika noloo jos joku jätkä laittaa kätensä sun rintsikoitten sisää ja huomaaki et siä ei oo mitää muuta kun toppaukset=)?


      • nolompaa
        *mörkö* kirjoitti:

        joo haista sä pitkä paska! mä en tollasia kommentteja kaipaa, jos ne kasvaa 18-20 ikä vuoteen asti niin minkähän kokoset toolla mun kaverilla on kun sillä on NYT 70c ja sekin on 14... ja en TOSIAANKAA käytä mitään topattuja rinsikoita ja aika noloo jos joku jätkä laittaa kätensä sun rintsikoitten sisää ja huomaaki et siä ei oo mitää muuta kun toppaukset=)?

        Vielä nolompaa on antaa 14-vuotiaana jonkun jätkän panna kätensä sinun rintsikoiden sisäpuolelle. Varsinkin kun vaikutat ikäistäsi lapsellisemmalta ja tietämättömämmältä kirjoituksiesi perusteella.


      • oh-hoh!
        *mörkö* kirjoitti:

        joo haista sä pitkä paska! mä en tollasia kommentteja kaipaa, jos ne kasvaa 18-20 ikä vuoteen asti niin minkähän kokoset toolla mun kaverilla on kun sillä on NYT 70c ja sekin on 14... ja en TOSIAANKAA käytä mitään topattuja rinsikoita ja aika noloo jos joku jätkä laittaa kätensä sun rintsikoitten sisää ja huomaaki et siä ei oo mitää muuta kun toppaukset=)?

        No jopa oli oli sinulta tyttönen vastaus!! Vittua haistattelet, vaikka toinen yrittää vilpittömästi neuvoa! HALOOO penska, mieti vähän mitä suustas päästelet, vaikka miten nettipalstalla olet, voisi jonkinlaisia käytössääntöjä täälläkin pitää ja suuttumuksesa ilmaista fiksumminkin.

        Haluaisit olla kovasti fyysisesti kehittynyt, ainakin kunnon rinnat pitäisi olla, ja henkisesti kielenkäytön perusteella olet ... aivan tyypillinen 14-vee murrosikäinen kakara.

        Eikö teillä koulussa jo näitä asioita opeteta? Kait ole tunnilla mukana ja kuuntelet? Etkö voi puhua äidillesi?
        Jokainen kehittyy omaan tahtiinsa. Jopa sisarukset kehittyvät eri tahtiin. Siskoni oli 14-v. ihan pikkulapsen mallinen, "lauta", ja siitä kiusattiin koulussa. Toiset tytöt, luokkakaverit, olivat tosi ilkeitä. Peruskoulun jälkeen vasta hänelle kehittyi upeat naiselliset muodot. Minulla oli 15-v. ilmeisesti sitten upeat rinnat??? koskapa pojat niissä olivat aina kiinni, ja oli kuule helvetin ärsyttävää!!

        Naisen keho muuttuu koko ajan, ei se pysy samana, tekipä lapsia tai ei. Ikä tekee tehtävänsä, KAIKILLE! Turha tirskua läsähtäneelle 4-kymppiselle naiselle ja kuvitella että itse pysyy ikinuorena kunhan vaan hoitaa itseään. Niin minäkin luulin. Ja väärin luulin. Ihminen on kuin auto: vaikka kuinka huollat ja kiillotat ja vahaat, ikä näkyy.

        Topatuissa rintsikoissa ei muuten ole mitään hävettävää. Niitä käyttää myös ne isorintaiset. Samoin geelitäytteisiä, vaikka daisarit olisi ihan kunnolliset isot ja napakat muutenkin.
        Kunhan kasvat ulos tuosta apua-mitä-mä-teen-kun-mulla-on-rinnat-ja-rinstikkahäpeätirkumis-haistavittupitkäpaska-ikäkaudesta, voit ihan häpeilemättä paitsi ostaa myös käyttää erilaisia rintsikoita. Mutta kuten haistavittukirjeesikin osoitti, olet vielä lapsi.


      • *MÖRKÖ*
        oh-hoh! kirjoitti:

        No jopa oli oli sinulta tyttönen vastaus!! Vittua haistattelet, vaikka toinen yrittää vilpittömästi neuvoa! HALOOO penska, mieti vähän mitä suustas päästelet, vaikka miten nettipalstalla olet, voisi jonkinlaisia käytössääntöjä täälläkin pitää ja suuttumuksesa ilmaista fiksumminkin.

        Haluaisit olla kovasti fyysisesti kehittynyt, ainakin kunnon rinnat pitäisi olla, ja henkisesti kielenkäytön perusteella olet ... aivan tyypillinen 14-vee murrosikäinen kakara.

        Eikö teillä koulussa jo näitä asioita opeteta? Kait ole tunnilla mukana ja kuuntelet? Etkö voi puhua äidillesi?
        Jokainen kehittyy omaan tahtiinsa. Jopa sisarukset kehittyvät eri tahtiin. Siskoni oli 14-v. ihan pikkulapsen mallinen, "lauta", ja siitä kiusattiin koulussa. Toiset tytöt, luokkakaverit, olivat tosi ilkeitä. Peruskoulun jälkeen vasta hänelle kehittyi upeat naiselliset muodot. Minulla oli 15-v. ilmeisesti sitten upeat rinnat??? koskapa pojat niissä olivat aina kiinni, ja oli kuule helvetin ärsyttävää!!

        Naisen keho muuttuu koko ajan, ei se pysy samana, tekipä lapsia tai ei. Ikä tekee tehtävänsä, KAIKILLE! Turha tirskua läsähtäneelle 4-kymppiselle naiselle ja kuvitella että itse pysyy ikinuorena kunhan vaan hoitaa itseään. Niin minäkin luulin. Ja väärin luulin. Ihminen on kuin auto: vaikka kuinka huollat ja kiillotat ja vahaat, ikä näkyy.

        Topatuissa rintsikoissa ei muuten ole mitään hävettävää. Niitä käyttää myös ne isorintaiset. Samoin geelitäytteisiä, vaikka daisarit olisi ihan kunnolliset isot ja napakat muutenkin.
        Kunhan kasvat ulos tuosta apua-mitä-mä-teen-kun-mulla-on-rinnat-ja-rinstikkahäpeätirkumis-haistavittupitkäpaska-ikäkaudesta, voit ihan häpeilemättä paitsi ostaa myös käyttää erilaisia rintsikoita. Mutta kuten haistavittukirjeesikin osoitti, olet vielä lapsi.

        sii saaa kai mullakin olla huo´noja päivaä? vcai? ja ewn nyt välttämättävään haluu mitään topattuja rintsikoita ja te että näköjään tiä nykyajan nuorisosta yhteen mitää et jos yhen kirosanan sanoo niin siis sehän on suurin synti et älkää mulle valittako kun mulla on pienet rinna niinku sanoitte et ajan myötä ne kehittyy mut kuitenki! ja sori jos ei kiinnosta mitkään hiiva tai toppaus vastaukset kun nykyään 12 wee muijat kaan ei oo enään neitsyitä et miettikääs sitä ja mä en tosiaan kerro kellekkään muulle kun mun bestikselle kun sen menetän! en ainakaan äidille!


      • toinen nuori
        *MÖRKÖ* kirjoitti:

        sii saaa kai mullakin olla huo´noja päivaä? vcai? ja ewn nyt välttämättävään haluu mitään topattuja rintsikoita ja te että näköjään tiä nykyajan nuorisosta yhteen mitää et jos yhen kirosanan sanoo niin siis sehän on suurin synti et älkää mulle valittako kun mulla on pienet rinna niinku sanoitte et ajan myötä ne kehittyy mut kuitenki! ja sori jos ei kiinnosta mitkään hiiva tai toppaus vastaukset kun nykyään 12 wee muijat kaan ei oo enään neitsyitä et miettikääs sitä ja mä en tosiaan kerro kellekkään muulle kun mun bestikselle kun sen menetän! en ainakaan äidille!

        Täällä moni on yrittänyt sua auttaa ihan asiallisesti, ja sulta tulee sitten tollanen törkee lapsellinen ryöppy, ihan hävettää lukea. Pilaat siinä muittenkin nuorten maineen ja teet tämän monille ihan todellisen ongelman pelkäksi haistatteluksi. Moni kärsii pienistä rinnoista ihan oikeana ongelmana, mutta tällä keskustelun tasolla asia ei ainakaan saa osakseen ymmärrystä.


      • oon teini
        toinen nuori kirjoitti:

        Täällä moni on yrittänyt sua auttaa ihan asiallisesti, ja sulta tulee sitten tollanen törkee lapsellinen ryöppy, ihan hävettää lukea. Pilaat siinä muittenkin nuorten maineen ja teet tämän monille ihan todellisen ongelman pelkäksi haistatteluksi. Moni kärsii pienistä rinnoista ihan oikeana ongelmana, mutta tällä keskustelun tasolla asia ei ainakaan saa osakseen ymmärrystä.

        SIIS MITÄ VÄLII ON RINNOILLA! jos sul on pienehköt rinnat ja sua kiusataan koulus sen takii, nii vedä niitä vitun haukkujia päin NAAMAA! ja hei vittuuks mää välitän onks mul c vai aa kupin kokoset rinnat siis niinku sou! miettikää et ootteks te ihan dillei? Vai onks teil joku hiton aivo vamma! HEI FUNATKAA NYT!!!!!!


      • että näin
        oon teini kirjoitti:

        SIIS MITÄ VÄLII ON RINNOILLA! jos sul on pienehköt rinnat ja sua kiusataan koulus sen takii, nii vedä niitä vitun haukkujia päin NAAMAA! ja hei vittuuks mää välitän onks mul c vai aa kupin kokoset rinnat siis niinku sou! miettikää et ootteks te ihan dillei? Vai onks teil joku hiton aivo vamma! HEI FUNATKAA NYT!!!!!!

        itse olen myös 14- vuotias ja mulla on vasta AA:t ja mä en valita niistä kun tiiän et kyl parin vuoden päästä ne on jo normaalikokoset ja sä vielä jaksat valittaa.. kuules maailmassa kuolee päivittäin tuhansia ihmisiä rintasyöpään koska niillä on liian isot! ja sä vielä puhutkin jostain silikoneista :'D ei jumalauta, täytyy itsetunto olla aika matalalla jos leikkaus on ainoa ratkaisu...
        ja vitut sä välität jostai kiusaajista??? täälähän sä vaan haukut muitten ihmisten vastauksia! meille kyllä kehtaa haistatella mut ei sit niille kiusaajille... meidänkin luokalla on paljon isorintasia ja en ole kateellinen. ne yrittää peitellä niitä oikeen toden teolla käyttämällä jotain paksuja huppareita. itse käytän myös topattuja push up liivejä ja ne ovat ihan kivat ja rinnat näyttää isommilta. ja en kyl usko et joku jätkä tulis tosta noin vaan tunkee käden johonkin sun liivien alle. ois kyl aika kipeetä porukkaa.... usko itseesi hyvä tyttö ja jaksa odottaa! kyllä odottaminen palkitaan, niin kuin sanotaan! :-)


      • Anonyymi
        nolompaa kirjoitti:

        Vielä nolompaa on antaa 14-vuotiaana jonkun jätkän panna kätensä sinun rintsikoiden sisäpuolelle. Varsinkin kun vaikutat ikäistäsi lapsellisemmalta ja tietämättömämmältä kirjoituksiesi perusteella.

        No jep


      • Anonyymi
        *MÖRKÖ* kirjoitti:

        sii saaa kai mullakin olla huo´noja päivaä? vcai? ja ewn nyt välttämättävään haluu mitään topattuja rintsikoita ja te että näköjään tiä nykyajan nuorisosta yhteen mitää et jos yhen kirosanan sanoo niin siis sehän on suurin synti et älkää mulle valittako kun mulla on pienet rinna niinku sanoitte et ajan myötä ne kehittyy mut kuitenki! ja sori jos ei kiinnosta mitkään hiiva tai toppaus vastaukset kun nykyään 12 wee muijat kaan ei oo enään neitsyitä et miettikääs sitä ja mä en tosiaan kerro kellekkään muulle kun mun bestikselle kun sen menetän! en ainakaan äidille!

        Kukaan ei tainnu kysyä


    • Adommy

      Ite oon 14v ja kuppikoko on 75A, haluaisin kyll isommat. Kai ne nyt kasvaa, kyllähän mulla rinnat on, mutta sais olla tietty isommat. Mielummin kyll olen kuppikokoa 75A kun joku mammuttirintainen nainen.

    • äääääää

      Mulla oli niin pienet rinnat etten tarvinnut rintsikoita ennenkuin 28 vuotiaana esikoistani odottaessa. Minä nautin TÄYSIN RINNOIN siitä ajasta kun en tarvinnut liivejä. Oli helppo liikkua ja harrastaa liikuntaa. Ja miehet tuijottivat paidan alta törröttäviä nännejä, kyllä minä sen huomasin. Alotin seurustelin 21 vuotiaan (ja menetin silloin neitsyyteni). Seksielämä sai elimistöni hormonit jyllläämään ja tisut vähitellen kasvamaan. Nyt koko on 80B enkä isompia kaipaa.

    • Younger

      älä huoli, mulla on sama ongelma, mutta jos ne ei jo pian ala kasvaa, niin voisit soittaa jollekin terveystarkastajalla tai lääkäriin, niin että jos siellä osattais neuvoa:)

      • Olderer

        Terveystarkastajat tutkivat mm. elintarvikkeita ja asuntoja - eivät rintoja, toivottavasti. :D


    • tissien ruhtinas

      Kantsis lopettaa polttaminen. Oon kuullu jostain että se auttais vähän.

    • 10+9

      aloittaja on nyt 23 vuotias ;DD tulis ny si takasi kertoo tisuistansa..

    • 12weetytteli

      Mä oon ite 12(täytin tänä vuonna) ja kuppikoko on 75A

      aika outoo ko oot viel lauta?!

      • Anonyymi

        Vittuako kiinnostaa


    • 12w

      Mä oon 12w täytin maaliskuussa ja mun kuppi koko on 80A.

      • Anonyymi

        Pitääks flexaa? Ite oon 10 ja rinnat on hiton pienet. Joo i know oon viel murrosiän alussa mut ihsm. Meen 5 lk ja oon koht 11 ja meiän. Koulus on jotai 6lk kenen on AIKUISEN rinnat et repikää siitä. Ja joillai 4 lk on menkat:( epäreiluuuuuuuuuuuuuuuu. Haluun MENKAT


    • 12v

      Mä oon 12 v ja rinnat on A75-A80. Niien välillä.

    • mörkoli

      öööö.. tää ei liity rintsikoihin, mutta oot 14, ja oot polttanut viis vuotta, eli aloitin 9v, kun muut leikkivät barbeilla? Voi jessus mihin tää maailma menee:(((

      • Anonyymi

        Niipä


    • Mr. Nuorimies

      Ihmiset! Lopettakaa se rintojen ajatteleminen. Miehenä voin kertoa, että kyllä semmoset pienemmät ja timmiit ovat kivemmat kuin isot ja pursuilevat. Ja kuten joku aikaisemmin möläytteli, joidenkin miehien mielestä (tunnen monia) isot rinnat sopii enemmänkin yhden yön juttuihin (itse en näitä keikkoja harrasta) ja pienet rinnat sopii paremmin jos hakee suhteelta jotain vakavampaa. Hirveätä, että nykyään seksiteollisuuden mukaan pitää olla vuoren kokoiset rinnat, valaan siitin ja ensimmäiset yhdynnät pitää olla poissa päiväjärjestyksestä ennen 14 ikävuotta. Ihmiset herätkää nyt! Oletteko te vain seksiteollisuuden orjia vai oman mielenne mestari? Annatteko vain rahaa tavoittelevan tahon määrätä elämäänne vai elättekö itse sitä?

    • Seksin rakastaja

      Mä oon seksannu mun iso siskon kaa ja sillä on tosi isot tissit ne on D90 ja Se on
      14w! Oon ite10v poika! Sun rinnat Kyl kasvaa!

      • Anonyymi

        Hitto! Mun ikäne poika ja harrastanu juttui sun ISOSISKON kaa


    • lisää pituutta

      miten saisin kaluun lisää mittaa kun se on vasta 17cm ja 5cm paksu ja haluaisin 5-10cm lisää? kuulemma ulkomailla pidennetään kaluja,miten se tapahtuu ja säilyykö tunto? haluan saada kunnon kullin kikkelin tilalle!

    • OngelmaNuoriko

      Mää oon 12 vuotias naisen alku ja mulla on D kupin rinnat. Ollaan jo 5 vuotta säännöllisesti harrastettu seksiä naapurin Timon kanssa. Se on mua 5kk nuorempi ja sen penis on levossa 2cm ja "valmiudessa" 70cm

      • Anonyymi

        Huijaat


    • PienetLiivitIsoSydän

      Mä oon 15v ja mulla on 75A kupin rintsikat. Mulla on tosi pienet rinnat ja käytän paksusti topattuja rintsikoita.

      Oon kuullu,että seksin harrastaminen elvyttää hormoonitoimintaa ja kasvattais rintoja, mutta en oo niin varma. Oon harrastanu seksii 16 pojan kanssa 2,5 vuoden aikana ainkin 60 krtaa ja pidän paljon siitä.

      Mulla ei oo vielä menkat alkanu, joten ei tartte pelätä, ett pamahtas paksuks.
      Tissit ei oo kyllä yhtään kasvanu 12 vuotiaasta.

      Ehkä mä jään tämmöseks minitissiks. Ei se mua pahemmin oo haitannu ja poikaystävii ei tipankaan vertaa. Päinvstoin monet pojat on sanonu pitvänsä pienistä terhakoista tisseistä paljon enemmän, kuin vaikka jostain vetelistä DD roikkorinnoista.

      Eläköön pienet ja terhakat!

    • Grlll

      Ite jätkänä pidän pieniä rintoja paljon himottavimpina kuin suuria pallukoita. Ei kannata murehtia sitä kokoa oikeesti! Jotkut pitää pienistä, jotkut suurista ja jotkut siltä väliltä. Ja loppujen lopuksi kyseessä on vain hyvin pieni osa ulkonäköä. Ja ulkonäkö on vain hyvin pieni osa naisen haluttavuutta. Suurin osa tulee käytöksestä. Eli älä murehdi asiaa vaan ole ylpeä, että sinulla on rinnat, joita aivan varmasti monet jätkät himoitsee aivan hulluna!

    • Positiivipikkutisu

      Mulla on myös tosi mitättömät rinnat oon yli 40 v. Kärsin myös monia vuosia.Jeesus näytti vihdoin minulle näyn missä oli kaunis nainen ja limusiinissa istuen. Minimekko päällä ja vanha viina haisi ympärillä. Sitä naista koskettiin sillä tavoin näyssä, mitä hän ei olisi halunutkaan, härskit humalaiset miehet.Rahaa oli mutta ei rakkautta ympärillä .Ja Jeesus antoi minulle sanat.Parempi näin kuin herrojen helmassa.Siitä hetkestä minun on ollut parempi olla mitättömine rintoineni Jeesuksen turvassa kuin että olisin ollut kaunis muodoltani ja ajattelemattomien lääpittävänä.

    • Äläkiusaapaholainmurkkua

      Jätä elämäsi Jeesuksen huomaan niin hän ,Jeesus, haluaa vapauttaa sinut tissiongelmista.Muut arvokkaat asiat tulevat tärkeämmiksi esim.rakkaus.Rakkan saat Jeesukselta ilman isoja tissejä.Perkele vain haluaa että tuijotamme pikkutisseihimme.Se ei ole ihanaa elämää.Se on itsensä orjana olemista ja synnin orjana olemista.Toivon kaikki pikkutissit että vapaudutte.

    • Anonyymi

      pistä vessapaperi rullia sinne nii suurenee aika nopsakkaa

    • Anonyymi

      Miksi naiset on niin saamarin hulluja että näyttää rintavakoaan... mä en kuulu tähän sakkiin.. mulle oli nuorena kauhean ällöä jos miehet tuijotti rintoja.. mun on mormikokoa eli ei isot mut ei pienetkään ja vaate on kaulaan asti eli ei näy mitään

    • Anonyymi

      Itse olen tuntenut myötähäpeää isoista rinnoista ja ylävartalo lihavuudesta jos näitä pursuavia osia paljastellaan tieten tahtoen... sitä voi pukea nätistikin.. tunnen myötähäpeää edelleen

    • Anonyymi

      Olen aikuinen nainen minulla ei koskaan ole ollut isoja rintoja.Ne eivät ole koskan märitellyt minua .Ei nuorena,ei teininä,ei matkalla aikuisuuten. Van ihan oma käytökseni kuka olen itse. Joten unohda muiden iva pilkat. jos vaikeaa menen tavaratalon naisten liivi osasto osta topatut rintaliivit. Äiti mukaan maksajaksi.

    • Anonyymi

      Tupakoinin lopetus on aina hyötyä pituuskasvun ja vartalon kehitykseenkin.On fakta!

    • Anonyymi

      Ihan vaan että miksi naiset ovat niin daijuja että näyttelevät rintalihaksiaan ainakin osin... hävettää... itse olen nainen mutta en ole esitellyt koskaan edes rintavakoa, en edes uikkareissa...

    • Anonyymi

      Kyllä ihmetyttää noiden iso
      rintaisten halu näyttää rinto
      jaan.. anoppini oli samaa sort
      tia: rintaliivit yllään meni ikkunaan pudistamaan jotain rättiä, kun pajan miehet olivat ruokatunti-reissullaan,
      poikansa häpesi tätä touhua..
      mulle anoppi sanoi että kun sulla on niiiin pienet rinnat kuin appelsiinit... niin, asiani on tämä että isorintaiset palvovat rintojaan?

    • Anonyymi

      Kyllä isot tissit on ihanat ihailen suuresti kun näen naisen jollla on isot puskurit, vaimon rintsikat on 85 d on aivan kivan kokoiset saisi olla isompikin kuppikoko.

    • Anonyymi

      Minä henkkoht inhoan tissejä olan nainen mutta en ihannoi rintoja... mun mielestä naiset jotka esittelee rintavarustustaan ovat lievästi sanottuna tyhmiä... anoppini oli tätä sorttia: hän oli aina kotioloissa rintsikoisillaan, meni ikkunaan ravistelemaan liinaa aina kun pajan miehet palasivat ruokatunnilta kotiin no, sitten hän arvosteli mun rintoja että: ovat vain appelsiinin kokoiset.. hänellä itsellään puoli metriä pitkät riipparit...

    • Anonyymi

      Mun asiani on tää rintavaon näyttely... yök... oon nainen mut en tykkää näyttää rintavakoani enkä muutenkaan rintojani... nätit tissit mul on mut ne ei ole kaikkien katseltaviksi

    • Anonyymi

      Minä inhoan isoja rintoja, olen jo liki 70 v mut en ole dikannut r
      tissejä, mun nuoruudessa oli twiggy ihanteena, tosi pienet rinnat... enkä ymmärrä näitä lyylejä jotka kutsuvat kuvaajan ottamaan kuvia rintavarustuksestaan kuten nyt tämä turhimo marika f... ennen oli tämä mikä-nimi en muista mut hällä ok tissit mut silti kuvata piti... sittemmin rauhoittunut... no mut en ole rintafani, mun anoppi oli rintafani, hänen varustuksensa roikkui navan tietämillä, tosin hän oli lyhyt ihminen, lyhyt ja paksu... hän sanoi mun rintoja pieniksi kuin appelsiinit... ivasi siis... ok, veimme hänet ravintolaan syömään eräänä äitienpvnä niin hän oli ehkä loukkaantunut henkisesti tästä koska hän puristi mua kyljestä että onko minussa läskiä... outoa... ok joku joulu veimme hänen luokseen mun tekemiä lihapullia ym ja teimme kattausta, sanoin että laitetaan lihapullia myös niin hän siihen että kuka niitä nyt ottais että ei, laitoin silti.. poikamme söi hyvällä halulla niitä ja halusi loput mukaansa... anoppi äimänä.. tällasta muistui mieleen...

    • Anonyymi

      En ymmärrä suuria rintoja... eihän sille mahda mitään kun sellaiset on mut että pitääkö suurentaa niin se menee yli hilseen... ja että niitä vielä pitää kuvata ja laittaa nettiin

    • Anonyymi

      en voio muuta kirjoittaa on parempi hyväksyä itsensä ns. luojan jäljiltä
      Ajatus kärsitkö rintojasi heiluuttaa, kättäsi nostaa, jne.

    • Anonyymi

      Miten nykyään on naisia jotka haluaa isot rinnat... mun aikanani nuoruudessani siis ihailtiin pienirintaisuutta... rintoja nimitettiin utareiksi jos ne oli vähänkin isot... rumat pukeutumisessa, kotelomekko ei istu nätisti...

    • Anonyymi

      Älä hemmetissä polta tupakkaa 14 v

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      92
      4320
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      44
      4225
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      3996
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2837
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2531
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      128
      2108
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2094
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      195
      2013
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1659
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1442
    Aihe