Emolevy on MSI K7N2 Delta2 Platinum
ddr muistia on 1G/333
Prossu on AMD Athlon 3000 /333
Poweri on 350w
ja ei ole uutta pci väylää näyttikselle, agp x 8
??
Paras näyttis tälle koneelle, mikä?
7
633
Vastaukset
- aloittaja
virtaa menee myös kahdelle dvd asemalle, korppuasemalle ja kahdelle kovalevylle.
- Daword
no eipä oo kovin vaikee vastata!
mikä on budjekti?
7600GS halvin mitä kantsii hankkia tohon.
Sillä pyörii jo uusimmatkin pelit mutta asetuksista joutuu kyllä hiukan karsiin
7600GT on myös edullinen mutta 20-40% 7600gs nopeampi ja antaa jo hyvän suorituskyvyn uusillekkin peleille.
tuota 7600GS saa myös gddr3 muisteilla joka tekee siittä melkein 7600gt tasoisen kortin (häviää n.2-9fbs riippuen pelistä)
toi poweri riittää hyvin noille korteille. Mitäs voisi niinkuin ehdotella. Gf7600gt aika passeli.Nopeudelta gf7600gt on gf6800Ultran luokkaa joka on ajalta kun tuo kone on rakennettu.Virtalähdekin pitäisi riittää silloin mainiosti.
Nopeampi on tietysti R1950Pro mutta silloin muu kone jo jarruna,kuinka paljon en tiedä mutta osa Radeonin tehoista taatusti jää käyttämättä.Nopeammin pelit taatusti pyörii tuolla Raadolla.
Radeonin tapauksessa voi olla virtalähde ongelmana jos tuo on joku halpis viritelmä.??- lyhyesti
Palaan asiaan huomenna. Virtalähde on muistaakseni laadukas ja vanha näyttis on Radeon 9600xt. Tsekkaan siis huomenna viestinne tarkemmin...
- GF7800GS
itselläni on saman kaltanen kokoonpano muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta. GF7800gs on paras mahdollinen. voisin myydä 200€ kun on koko kone menossa vaihtoon ja pellin alle tulee 2 gf 8800 gtx.ää
- 123
Kannattaa lukea seuraavat testit:
http://www.tomshardware.com/2007/01/10/agp-platform-analysis/
ja:
http://www.tomshardware.com/2007/02/01/agp-platform-analysis/
Noissa testeissä käytetty vastaavaa kokoonpanoa
kuin sulla!
Eli toi GF7600Gt päihittää tuon ylikellotetun
GF 7800 GS:kin !
Noita 7600GT:tä saa satasen pintaan!
Palit GF 7600 Gt:tä (n.127e) voin suositella!- DMcM
Tuo 7600gt on niin edullinen uutena, että taidan hankkia sellaisen, nokittaa jokatapauksessa radeon 9600xt:n mennen tullen. Ja uusi on aina uusi, takuu mukaanlukien.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761725
- 108977
- 89849
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19673- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164513Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439