Eka Marjo v.1985

Gobra

Nonnii,kuka on joskus miettiny mistä syystä ekassa marjossa ku on hypänny lipputankoon nii alkaa ilotulitus. Tämä johtuu siitä että marjolla on aikaa jäljellä esim. 243 sekunttia. Se kolmonen sielä lopussa tarkottaa että jysähtää 3 kertaa. 1 tarkottaa että jysähtää yhen kerran ja 6 että jysähtää kuus kertaa. Jos ajan viimeinen numero on2,4,5,7,8 tai 9 ei tapahu mitään.

18

2541

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MARIO..

      EI MARJO

      • Gobra

        Virheitä sattuu


    • SNES-ajan ylpeä kansalainen

      Olen itsekkin miettinyt tuota ilotulitus-hommaa.
      Ongelma tässä vaan on se, että monia nykynuoria ei kiinnosta hyvät vanhan ajan klassikot. Nykyään pitää olla "pleikka 3" ja X-box 360. Nykyajan nuoret eivät osaa arvostaa klassikoita.

      saatoin kuulostaa joltain papparaiselta tuossa mutta
      todellisuudessa olen 15.

      • Gobra

        Olen itekki vasta 12. Ja uusin pelikone minkä omistan on pleikka ykkönen. On se niin mukavaa ku yhä jauhaa tuo nintendo vaikka onki jo 21v. Pleikan minä oon joutunu korjaamaan jo 2 kertaa ja vaihtanu uuteen 3 kertaa.


      • heheheheheheheheheheheh

        Minäkin olen miettinyt tuollaista, mutta en tiennyt että syy oli tuollainen, kyllä tiesin että joku järkevä selitys sille on miksi se paukuttelee välissä.
        Olen samaa mieltä SNES-ajan ylpeä kansalaisen kanssa.
        Oikeastikkin luulin sinua joksikin 20-30vuotiaaksi, mutta kun lopussa kertoilit tuollaista.

        ps. Minun ikäni on myös 15, täytin 4kuukautta sitten.


      • kitten__94
        heheheheheheheheheheheh kirjoitti:

        Minäkin olen miettinyt tuollaista, mutta en tiennyt että syy oli tuollainen, kyllä tiesin että joku järkevä selitys sille on miksi se paukuttelee välissä.
        Olen samaa mieltä SNES-ajan ylpeä kansalaisen kanssa.
        Oikeastikkin luulin sinua joksikin 20-30vuotiaaksi, mutta kun lopussa kertoilit tuollaista.

        ps. Minun ikäni on myös 15, täytin 4kuukautta sitten.

        Mul on tää kyseinen Mario ^^ olen itsekkin miettinyt tuota ilotulitus juttuu...mul on tullu muuten 5 paukahusta, aika usein tulee.


      • Vanha Pelaaja
        kitten__94 kirjoitti:

        Mul on tää kyseinen Mario ^^ olen itsekkin miettinyt tuota ilotulitus juttuu...mul on tullu muuten 5 paukahusta, aika usein tulee.

        Nyt puhuttiin Super Mario Brothersista. Sinä puhuit The New Super Mario Brothersista DS:llä, jossa tuo tulitus voi tulla viisi kertaa.


      • dragonknight
        Vanha Pelaaja kirjoitti:

        Nyt puhuttiin Super Mario Brothersista. Sinä puhuit The New Super Mario Brothersista DS:llä, jossa tuo tulitus voi tulla viisi kertaa.

        se taisi olla 3-6 SMB:ssä
        muistan ohimennen lukeneeni joskus aikoinaan siitä varmaan jossakin vinkki kirjassa tai jotain vastaavaa


      • Axel123
        dragonknight kirjoitti:

        se taisi olla 3-6 SMB:ssä
        muistan ohimennen lukeneeni joskus aikoinaan siitä varmaan jossakin vinkki kirjassa tai jotain vastaavaa

        minä olen nykyajan nuori (tai lapsi ainakin), eikä mulla oo muita telkussa kun sega mega drive. Emulla mulla on N64, Super Nintendo ja NES


      • hömppeli
        Axel123 kirjoitti:

        minä olen nykyajan nuori (tai lapsi ainakin), eikä mulla oo muita telkussa kun sega mega drive. Emulla mulla on N64, Super Nintendo ja NES

        Anteeksi että olen hiukan tyhmä mutta voiko joku kertoa mikä on NES? Ja sit Pelkät Super Mariot? Oon tykästynyt noihin Mario peleihin ja meillä on kotona Mario Party 4, 5, 6 ja sit oli Super mario Sunshine kunnes mun pikkuveli rikko sen :´( Meillä on myös N64 Ja siihen yks Mario peli taitaa muuten hyvinkin olla Super Mario. :)


      • defsdfsd
        hömppeli kirjoitti:

        Anteeksi että olen hiukan tyhmä mutta voiko joku kertoa mikä on NES? Ja sit Pelkät Super Mariot? Oon tykästynyt noihin Mario peleihin ja meillä on kotona Mario Party 4, 5, 6 ja sit oli Super mario Sunshine kunnes mun pikkuveli rikko sen :´( Meillä on myös N64 Ja siihen yks Mario peli taitaa muuten hyvinkin olla Super Mario. :)

        on nintendon ensimmäinen konsoli(8-bit)

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Nintendo_Entertainment_System


    • retro_pelaaja

      minä olen kanssa miettinyt sitä, ja luulin että se alkaa kun mahdollisimman lyhyessä ajassa läpäisee kentän.

      aika moni kait sitä on miettinyt :)

      olen nyt 18v ja edelleen tykkään paaaaljon enemmän vanhoista klassikoista, kuin jostain pleikkari 3:sta tai wiistä yms. :D (vaikka nuo vanhat klassikot on pelattu monia monia kertoja läpi)

      • Hienoja pelejä on noi NES ja SNES aikaset pelit. Pelaan paljon nintendo lisäksi paljon pleikkari 2:lla. Sillä on paljon hyviä peleja, mutta on kiva pelata välillä alku peräistä super Marioo, Gradiusta tai Megamaniä. NES:istä tulee monasti lapsuus mieleen.


    • MARIO ON PARAS

      Pelaan joskus super mario galaxy 2 mut silti mun mielestä nää vanhat on parempii, oon pelanu super mario bros 3 monta kertaa läpi ja super mario rpg legend of the seven stars on menos

    • MK wii fani

      Mä tykkään enämmän vanhoista peleistä,kuten MK DoubleDash!!,super mario bros 3 ja mario party2,3,5 ja 6.
      Oon vasta elokuussa 9.

    • marjoit

      Oikeastaan Mario teki ensiesiintymisensä vuonna 1981 pelissä Donkey Kong!

      • joku23123

        nimellä jumpman


    • tanoonki mario

      hoi joku voitko vastata mulle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1449
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1208
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1034
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe