Eka Marjo v.1985

Gobra

Nonnii,kuka on joskus miettiny mistä syystä ekassa marjossa ku on hypänny lipputankoon nii alkaa ilotulitus. Tämä johtuu siitä että marjolla on aikaa jäljellä esim. 243 sekunttia. Se kolmonen sielä lopussa tarkottaa että jysähtää 3 kertaa. 1 tarkottaa että jysähtää yhen kerran ja 6 että jysähtää kuus kertaa. Jos ajan viimeinen numero on2,4,5,7,8 tai 9 ei tapahu mitään.

18

2374

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MARIO..

      EI MARJO

      • Gobra

        Virheitä sattuu


    • SNES-ajan ylpeä kansalainen

      Olen itsekkin miettinyt tuota ilotulitus-hommaa.
      Ongelma tässä vaan on se, että monia nykynuoria ei kiinnosta hyvät vanhan ajan klassikot. Nykyään pitää olla "pleikka 3" ja X-box 360. Nykyajan nuoret eivät osaa arvostaa klassikoita.

      saatoin kuulostaa joltain papparaiselta tuossa mutta
      todellisuudessa olen 15.

      • Gobra

        Olen itekki vasta 12. Ja uusin pelikone minkä omistan on pleikka ykkönen. On se niin mukavaa ku yhä jauhaa tuo nintendo vaikka onki jo 21v. Pleikan minä oon joutunu korjaamaan jo 2 kertaa ja vaihtanu uuteen 3 kertaa.


      • heheheheheheheheheheheh

        Minäkin olen miettinyt tuollaista, mutta en tiennyt että syy oli tuollainen, kyllä tiesin että joku järkevä selitys sille on miksi se paukuttelee välissä.
        Olen samaa mieltä SNES-ajan ylpeä kansalaisen kanssa.
        Oikeastikkin luulin sinua joksikin 20-30vuotiaaksi, mutta kun lopussa kertoilit tuollaista.

        ps. Minun ikäni on myös 15, täytin 4kuukautta sitten.


      • kitten__94
        heheheheheheheheheheheh kirjoitti:

        Minäkin olen miettinyt tuollaista, mutta en tiennyt että syy oli tuollainen, kyllä tiesin että joku järkevä selitys sille on miksi se paukuttelee välissä.
        Olen samaa mieltä SNES-ajan ylpeä kansalaisen kanssa.
        Oikeastikkin luulin sinua joksikin 20-30vuotiaaksi, mutta kun lopussa kertoilit tuollaista.

        ps. Minun ikäni on myös 15, täytin 4kuukautta sitten.

        Mul on tää kyseinen Mario ^^ olen itsekkin miettinyt tuota ilotulitus juttuu...mul on tullu muuten 5 paukahusta, aika usein tulee.


      • Vanha Pelaaja
        kitten__94 kirjoitti:

        Mul on tää kyseinen Mario ^^ olen itsekkin miettinyt tuota ilotulitus juttuu...mul on tullu muuten 5 paukahusta, aika usein tulee.

        Nyt puhuttiin Super Mario Brothersista. Sinä puhuit The New Super Mario Brothersista DS:llä, jossa tuo tulitus voi tulla viisi kertaa.


      • dragonknight
        Vanha Pelaaja kirjoitti:

        Nyt puhuttiin Super Mario Brothersista. Sinä puhuit The New Super Mario Brothersista DS:llä, jossa tuo tulitus voi tulla viisi kertaa.

        se taisi olla 3-6 SMB:ssä
        muistan ohimennen lukeneeni joskus aikoinaan siitä varmaan jossakin vinkki kirjassa tai jotain vastaavaa


      • Axel123
        dragonknight kirjoitti:

        se taisi olla 3-6 SMB:ssä
        muistan ohimennen lukeneeni joskus aikoinaan siitä varmaan jossakin vinkki kirjassa tai jotain vastaavaa

        minä olen nykyajan nuori (tai lapsi ainakin), eikä mulla oo muita telkussa kun sega mega drive. Emulla mulla on N64, Super Nintendo ja NES


      • hömppeli
        Axel123 kirjoitti:

        minä olen nykyajan nuori (tai lapsi ainakin), eikä mulla oo muita telkussa kun sega mega drive. Emulla mulla on N64, Super Nintendo ja NES

        Anteeksi että olen hiukan tyhmä mutta voiko joku kertoa mikä on NES? Ja sit Pelkät Super Mariot? Oon tykästynyt noihin Mario peleihin ja meillä on kotona Mario Party 4, 5, 6 ja sit oli Super mario Sunshine kunnes mun pikkuveli rikko sen :´( Meillä on myös N64 Ja siihen yks Mario peli taitaa muuten hyvinkin olla Super Mario. :)


      • defsdfsd
        hömppeli kirjoitti:

        Anteeksi että olen hiukan tyhmä mutta voiko joku kertoa mikä on NES? Ja sit Pelkät Super Mariot? Oon tykästynyt noihin Mario peleihin ja meillä on kotona Mario Party 4, 5, 6 ja sit oli Super mario Sunshine kunnes mun pikkuveli rikko sen :´( Meillä on myös N64 Ja siihen yks Mario peli taitaa muuten hyvinkin olla Super Mario. :)

        on nintendon ensimmäinen konsoli(8-bit)

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Nintendo_Entertainment_System


    • retro_pelaaja

      minä olen kanssa miettinyt sitä, ja luulin että se alkaa kun mahdollisimman lyhyessä ajassa läpäisee kentän.

      aika moni kait sitä on miettinyt :)

      olen nyt 18v ja edelleen tykkään paaaaljon enemmän vanhoista klassikoista, kuin jostain pleikkari 3:sta tai wiistä yms. :D (vaikka nuo vanhat klassikot on pelattu monia monia kertoja läpi)

      • Hienoja pelejä on noi NES ja SNES aikaset pelit. Pelaan paljon nintendo lisäksi paljon pleikkari 2:lla. Sillä on paljon hyviä peleja, mutta on kiva pelata välillä alku peräistä super Marioo, Gradiusta tai Megamaniä. NES:istä tulee monasti lapsuus mieleen.


    • MARIO ON PARAS

      Pelaan joskus super mario galaxy 2 mut silti mun mielestä nää vanhat on parempii, oon pelanu super mario bros 3 monta kertaa läpi ja super mario rpg legend of the seven stars on menos

    • MK wii fani

      Mä tykkään enämmän vanhoista peleistä,kuten MK DoubleDash!!,super mario bros 3 ja mario party2,3,5 ja 6.
      Oon vasta elokuussa 9.

    • marjoit

      Oikeastaan Mario teki ensiesiintymisensä vuonna 1981 pelissä Donkey Kong!

      • joku23123

        nimellä jumpman


    • tanoonki mario

      hoi joku voitko vastata mulle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe