Elvis

Elmeri

Mielestäni elvis oli omistushaluinen ja hirvittävän mustasukkainen tyttöystävistään, tytön piti vain haluta häntä, puhua vain hänen kanssaan.
Itsepetos tuli peliin kun hän alkoi käyttää lääkkeitä hänen "kipuihin" nehän ei ollut huumeita, Elvishän vastusti huumeita, mutta kun käyttää kovia särkylääkkeitä olemattomiin kipuihin sillä tarkoituksella että saa pään sekaisin niin mitähän se on.
Elvis halusi että hänen persettään nuollaan, Mephisin-Mafiahan oli joukko perseennuolioita, oikeita jees jees-miehiä, jotka nauroivat kun Elvis kertoi huonon vitsin ja lopettivat heti kun hän napsautti sormiaan.
Elvis osasi laulaa hyvin näytelläkkin hän olisi voinut, mutta Eversti halusi vain saada rahaa ja elokuvat nyt olivat mitä olivat.

7

341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • little riku

      Aivan varmasti näin oli.
      Ei se Elvarin elämäkään varmaan helppoa ollut kun ei ollut oikeita kavereita,vaan jengi joku esitti kaveria kun se oli niiden duunia.
      Varmaan hän tiedosti kumminkin asian muttei välittänyt,raha ei tuo onnea,mutta naisia kyllä pörrää...

    • ElvisFANI

      Teit nuo päätelmäsi siis yhden paskadokkarin katsottuasi

      A. Elviksellä oli paljon kipuja! Uni- ja heräämislääkkeet myös tarvittavia jos aikoi olla julkkis

      Naiset halusivat Elvistä, Elvis oli omistushaluinen vain kihlatuistaan!

      Mafia oli Jeesjees miehiä, mutta ei se Elviksen vika ollut!

    • Tiitu

      Varsinainen syväanalyysi Elviksestä, good job! :)
      Kiinnostaisi tietää miten sinä käyttäytyisit yhtenä maailman kuuluisimmista ja rikkaimmista miehistä?

      "..tytön piti vain haluta häntä, puhua hänen kanssaan.", mitä vikaa siinä on? Kyllä minäkin helvetti sentään haluan miehen, joka haluaa minua.

      Ja anyway, miten me voidaan puhua sellaisen ihmisen yksityiselämästä, ketä ei edes tunneta? Joidenkin hemmetin dokkareiden perusteella, just joo..

      • Elmeri

        Elvis seurusteli toisen naisen kanssa ja oli toisen naisen kanssa Las Vegasissa, toisen Mephisissä. Naisen piti vain odottaa elviksen soittoa, Joskus elvis jopa lähetti naisensa poius Gracelandista jotta voisi olla seuraavan kanssa. Ja Elvis käytti myös Syöpälääkkeitä hän halusi että eräs lääkäri kirjoittaisi lääkkeitä kivuliaaseen varpaankynteen.

        Olen itse myös Elvis Fani ja en halua haukko elvistä, mutta 70-luvulla hänen hommansa menivät Perseelleen. Ja en ole vain katsonut 1 dokumenttiä.

        Haluaisin itsekkin uskoa ettei Elvis käyttänyt aineita, haluaisin itsekkin uskoa ettei Elvis ollut ihmisenä täysi mulkku.


      • omalle kohalles....
        Elmeri kirjoitti:

        Elvis seurusteli toisen naisen kanssa ja oli toisen naisen kanssa Las Vegasissa, toisen Mephisissä. Naisen piti vain odottaa elviksen soittoa, Joskus elvis jopa lähetti naisensa poius Gracelandista jotta voisi olla seuraavan kanssa. Ja Elvis käytti myös Syöpälääkkeitä hän halusi että eräs lääkäri kirjoittaisi lääkkeitä kivuliaaseen varpaankynteen.

        Olen itse myös Elvis Fani ja en halua haukko elvistä, mutta 70-luvulla hänen hommansa menivät Perseelleen. Ja en ole vain katsonut 1 dokumenttiä.

        Haluaisin itsekkin uskoa ettei Elvis käyttänyt aineita, haluaisin itsekkin uskoa ettei Elvis ollut ihmisenä täysi mulkku.

        Kyllä varmaan moni tekisi samoin samassa tilanteessa,täytyy muistaa että elvis oli rikas mies ja palvottu idolli aika pitkän aikaa eläessään,kyllä siinä on toiset huvit kun tavallisella taavilla.


      • Tiitu
        Elmeri kirjoitti:

        Elvis seurusteli toisen naisen kanssa ja oli toisen naisen kanssa Las Vegasissa, toisen Mephisissä. Naisen piti vain odottaa elviksen soittoa, Joskus elvis jopa lähetti naisensa poius Gracelandista jotta voisi olla seuraavan kanssa. Ja Elvis käytti myös Syöpälääkkeitä hän halusi että eräs lääkäri kirjoittaisi lääkkeitä kivuliaaseen varpaankynteen.

        Olen itse myös Elvis Fani ja en halua haukko elvistä, mutta 70-luvulla hänen hommansa menivät Perseelleen. Ja en ole vain katsonut 1 dokumenttiä.

        Haluaisin itsekkin uskoa ettei Elvis käyttänyt aineita, haluaisin itsekkin uskoa ettei Elvis ollut ihmisenä täysi mulkku.

        Kymmenen ihmistä sanoo, että Matti Meikäläinen on täysi mulkku. Kymmenen toista ihmistä sanoo, ettei se ole. No, voitko sä sanoa onko Matti mulkku vai ei, jos et itse sitä tunne?

        Kaikissa ihmisissä on kaksi puolta, se parempi ja sitten se vähän paskempi. That`s how it goes!


    • elvis fan55

      Satuinpas näkemään Cliff Richardsin viimeisimmän konsertin,sikäli lällylä Elvikseen verrattuna mutta kyllä se yhden kysymyksen minussa herätti.

      Sir Richars oli konsertissa aika iäkäs,mutta ulkonäkö oli hyvin nuorekas,energiaa riitti tanssimiseen ja hyppimiseen kuin nuorilla kolleilla,ja mikä tärkeintä ääni pelasi hyvin.
      Tulin miettineeksi vastakkain asettelua Elvikseen,Richards on koko ikänsä ollut terveys intoilija ja taas Elvis ei.

      Tämä oli nyt turhaa spekulaatioita,mutta tulipahan ajatus mainittua täälläkin,toivottavasti siitä ei kukaan loukkaantunut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe