Elvis

Elmeri

Mielestäni elvis oli omistushaluinen ja hirvittävän mustasukkainen tyttöystävistään, tytön piti vain haluta häntä, puhua vain hänen kanssaan.
Itsepetos tuli peliin kun hän alkoi käyttää lääkkeitä hänen "kipuihin" nehän ei ollut huumeita, Elvishän vastusti huumeita, mutta kun käyttää kovia särkylääkkeitä olemattomiin kipuihin sillä tarkoituksella että saa pään sekaisin niin mitähän se on.
Elvis halusi että hänen persettään nuollaan, Mephisin-Mafiahan oli joukko perseennuolioita, oikeita jees jees-miehiä, jotka nauroivat kun Elvis kertoi huonon vitsin ja lopettivat heti kun hän napsautti sormiaan.
Elvis osasi laulaa hyvin näytelläkkin hän olisi voinut, mutta Eversti halusi vain saada rahaa ja elokuvat nyt olivat mitä olivat.

7

356

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • little riku

Aivan varmasti näin oli.
      Ei se Elvarin elämäkään varmaan helppoa ollut kun ei ollut oikeita kavereita,vaan jengi joku esitti kaveria kun se oli niiden duunia.
      Varmaan hän tiedosti kumminkin asian muttei välittänyt,raha ei tuo onnea,mutta naisia kyllä pörrää...

• ElvisFANI

Teit nuo päätelmäsi siis yhden paskadokkarin katsottuasi

A. Elviksellä oli paljon kipuja! Uni- ja heräämislääkkeet myös tarvittavia jos aikoi olla julkkis

Naiset halusivat Elvistä, Elvis oli omistushaluinen vain kihlatuistaan!

Mafia oli Jeesjees miehiä, mutta ei se Elviksen vika ollut!

• Tiitu

Varsinainen syväanalyysi Elviksestä, good job! :)
      Kiinnostaisi tietää miten sinä käyttäytyisit yhtenä maailman kuuluisimmista ja rikkaimmista miehistä?

"..tytön piti vain haluta häntä, puhua hänen kanssaan.", mitä vikaa siinä on? Kyllä minäkin helvetti sentään haluan miehen, joka haluaa minua.

Ja anyway, miten me voidaan puhua sellaisen ihmisen yksityiselämästä, ketä ei edes tunneta? Joidenkin hemmetin dokkareiden perusteella, just joo..

• Elmeri

Elvis seurusteli toisen naisen kanssa ja oli toisen naisen kanssa Las Vegasissa, toisen Mephisissä. Naisen piti vain odottaa elviksen soittoa, Joskus elvis jopa lähetti naisensa poius Gracelandista jotta voisi olla seuraavan kanssa. Ja Elvis käytti myös Syöpälääkkeitä hän halusi että eräs lääkäri kirjoittaisi lääkkeitä kivuliaaseen varpaankynteen.

Olen itse myös Elvis Fani ja en halua haukko elvistä, mutta 70-luvulla hänen hommansa menivät Perseelleen. Ja en ole vain katsonut 1 dokumenttiä.

Haluaisin itsekkin uskoa ettei Elvis käyttänyt aineita, haluaisin itsekkin uskoa ettei Elvis ollut ihmisenä täysi mulkku.

• omalle kohalles....
        Elmeri kirjoitti:

Elvis seurusteli toisen naisen kanssa ja oli toisen naisen kanssa Las Vegasissa, toisen Mephisissä. Naisen piti vain odottaa elviksen soittoa, Joskus elvis jopa lähetti naisensa poius Gracelandista jotta voisi olla seuraavan kanssa. Ja Elvis käytti myös Syöpälääkkeitä hän halusi että eräs lääkäri kirjoittaisi lääkkeitä kivuliaaseen varpaankynteen.

Olen itse myös Elvis Fani ja en halua haukko elvistä, mutta 70-luvulla hänen hommansa menivät Perseelleen. Ja en ole vain katsonut 1 dokumenttiä.

Haluaisin itsekkin uskoa ettei Elvis käyttänyt aineita, haluaisin itsekkin uskoa ettei Elvis ollut ihmisenä täysi mulkku.

Kyllä varmaan moni tekisi samoin samassa tilanteessa,täytyy muistaa että elvis oli rikas mies ja palvottu idolli aika pitkän aikaa eläessään,kyllä siinä on toiset huvit kun tavallisella taavilla.

• Tiitu
        Elmeri kirjoitti:

Kymmenen ihmistä sanoo, että Matti Meikäläinen on täysi mulkku. Kymmenen toista ihmistä sanoo, ettei se ole. No, voitko sä sanoa onko Matti mulkku vai ei, jos et itse sitä tunne?

Kaikissa ihmisissä on kaksi puolta, se parempi ja sitten se vähän paskempi. That`s how it goes!

• elvis fan55

Satuinpas näkemään Cliff Richardsin viimeisimmän konsertin,sikäli lällylä Elvikseen verrattuna mutta kyllä se yhden kysymyksen minussa herätti.

Sir Richars oli konsertissa aika iäkäs,mutta ulkonäkö oli hyvin nuorekas,energiaa riitti tanssimiseen ja hyppimiseen kuin nuorilla kolleilla,ja mikä tärkeintä ääni pelasi hyvin.
      Tulin miettineeksi vastakkain asettelua Elvikseen,Richards on koko ikänsä ollut terveys intoilija ja taas Elvis ei.

Tämä oli nyt turhaa spekulaatioita,mutta tulipahan ajatus mainittua täälläkin,toivottavasti siitä ei kukaan loukkaantunut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6070
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4167
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2100
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1866
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe