Missähänkö/Mihin kaupitella taideteosta

valotaidetta

--------------------------------------------------------------------------------

Elikkä niitähän on ihan keräilijöitä, jotka haluavat ostaa taideteoksia. Minun pitäisi löytää jonkinnäköinen ostaja Veikko Eskelin -77 Valotaideteokselle, mutta kannattaa näin avokas esine laittaa huuto nettiin vai pitäisikö se mennä viemään johonkin huutokauppaan, mutta en tedä sitten miten siinä huutokauppaan myymisessä toimitaan oikeen. Vai mistä kannaaisi alkaa etsiä ostajaa tälle koska itse en tee tällä mitään vaikka aika arvokashan se on. Arvoa en tiedä. Siitä toiseen kysymykseen missä voi käydä arvioittamassa esineen hinnan (pääkaupunkiseudulla) masaako esineen arvioittaminen?

3

387

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • silmäneula

taidehuutokauppoja järejestäville liikkeille, mm. Hagelstamiin ja Bukovskiin. Ainakin yksi tuttuni soitti pari viikkoa sitten isänsä jäämistössä olleidem töiden vuoksi Hagelstamille ja kertoi mitä hänellä on. He kiinnostuivat ja pyysivät tuomaan töitä näytille, jolloin työt voidaan todella arvioida. Kannattaa soittaa.

• valotaidetta

kiitos oikeen paljon tästä oli suuri apu

• Mitä enemmän olen lukenut kommenttejasi, sitä kiinnostuneemmin luen niitä, sillä sinulla on tietoa, kiva asenne ja lisäksi auttamisen halua, kuten tästäkin ketjusta huomaa. Moni näyttää saavan sinulta avun pulmiinsa.
        Kaikilla ei näytä olevan yhtä rauhallista suhtautumista toisten erilaisiin mielipiteisiin kuin sinulla. Eli hyvä että jaksat kommentoida! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      158
      11059
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      54
      5278
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2493
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      31
      2169
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1741
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1604
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1280
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1216
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      976
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      98
      952
    Aihe