Jos voisit valita yhden allaolevista vaihtoehdoista kyvyksi itsellesi, minkä valitsisit?
-Metaformaagi
-Animaagi
-Kaikkoontuminen/ilmiintyminen
-------
Itse ottaisin ensimmäisen vaihtoehdon:))
Gallup-kysymys
11
831
Vastaukset
- mayura
Tää on vaikee :D Öö.. no, jos olis pakko valita vaan yks, niin haluisin metaformaagi.
- KäpyjäKäpyjä
Hmm...koska olen aina myöhässä joka paikasta valitsisin kaikkoontumisen/ilmiintymisen. Ulkonäköään voi muuttaa muillakin tavoin ja eläimeksi muuttuminen...no olisihan se metkaa, mutta ei. Kaikkoontuminen/ilmiintyminen minulle, kiitos :)
- pellemies09
olisin se keskimmäinen vaihtoehto ja en kertoisi kellekkään että osaan muuttua
- Piipi
Tää on kiva :D
Valitsisin ehdottomasti tuon Animaagi =) - dbs
ehdottomasti! Sais muuttaa itteään miten lystää ja koska vaan! Vähä siistii olis :>
- Whatnot
Eiköhän se sit olis metamorfomaagi kummiski.
- Tietysti
Ja olisin kaskelotti.
- Saniii
Kiitus vastauksistanne:D
------
Kysymys kuuluu:
Mikä sinä olisit/haluaisit olla Animaagina?
------
Itse olisin testin mukaan 100% haukka tai käärme.
(Testi löytyy toisesta aiheesta nimeltä; Animaagiin liittyen.) Saniii kirjoitti:
Kiitus vastauksistanne:D
------
Kysymys kuuluu:
Mikä sinä olisit/haluaisit olla Animaagina?
------
Itse olisin testin mukaan 100% haukka tai käärme.
(Testi löytyy toisesta aiheesta nimeltä; Animaagiin liittyen.)Empäs tiedä... XD
Paatero-Punkki kirjoitti:
Empäs tiedä... XD
Minä haluaisin olla animaagi.Luultavasti olisin ehkä kotka tai haukka, taikka sitten kauris tai hevonen.
- Jossua
Ehdottamasti anigmaani
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107040- 954541
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524297Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493647- 513628
- 1923545
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san243019- 502613
- 131974
- 301941