Jos voisit valita yhden allaolevista vaihtoehdoista kyvyksi itsellesi, minkä valitsisit?
-Metaformaagi
-Animaagi
-Kaikkoontuminen/ilmiintyminen
-------
Itse ottaisin ensimmäisen vaihtoehdon:))
Gallup-kysymys
11
872
Vastaukset
- mayura
Tää on vaikee :D Öö.. no, jos olis pakko valita vaan yks, niin haluisin metaformaagi.
- KäpyjäKäpyjä
Hmm...koska olen aina myöhässä joka paikasta valitsisin kaikkoontumisen/ilmiintymisen. Ulkonäköään voi muuttaa muillakin tavoin ja eläimeksi muuttuminen...no olisihan se metkaa, mutta ei. Kaikkoontuminen/ilmiintyminen minulle, kiitos :)
- pellemies09
olisin se keskimmäinen vaihtoehto ja en kertoisi kellekkään että osaan muuttua
- Piipi
Tää on kiva :D
Valitsisin ehdottomasti tuon Animaagi =) - dbs
ehdottomasti! Sais muuttaa itteään miten lystää ja koska vaan! Vähä siistii olis :>
- Whatnot
Eiköhän se sit olis metamorfomaagi kummiski.
- Tietysti
Ja olisin kaskelotti.
- Saniii
Kiitus vastauksistanne:D
------
Kysymys kuuluu:
Mikä sinä olisit/haluaisit olla Animaagina?
------
Itse olisin testin mukaan 100% haukka tai käärme.
(Testi löytyy toisesta aiheesta nimeltä; Animaagiin liittyen.) Saniii kirjoitti:
Kiitus vastauksistanne:D
------
Kysymys kuuluu:
Mikä sinä olisit/haluaisit olla Animaagina?
------
Itse olisin testin mukaan 100% haukka tai käärme.
(Testi löytyy toisesta aiheesta nimeltä; Animaagiin liittyen.)Empäs tiedä... XD
Paatero-Punkki kirjoitti:
Empäs tiedä... XD
Minä haluaisin olla animaagi.Luultavasti olisin ehkä kotka tai haukka, taikka sitten kauris tai hevonen.
- Jossua
Ehdottamasti anigmaani
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka832475- 671435
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww811311EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje111192- 79905
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19890- 54763
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta100749Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe30743- 30696