Ans kattoo ny miks kat se naha reppi?
sanontoja
22
1301
Vastaukset
- Masku
Parei povi pivos ko jumalattoman suus.
- povekas nainen
Ruuneperi kirjoitti:
Pare pyy pivos ku kymmene oksal!
tule katsomaan, mikä on povi!
povekas nainen kirjoitti:
tule katsomaan, mikä on povi!
Tiedän toki poven mutta en tällaisessa yhteydessä, tai, no jaa!
- Nimetön
Ruuneperi kirjoitti:
Pare pyy pivos ku kymmene oksal!
....perille Povi = Tissi.
Masku - tissien päälle
Nimetön kirjoitti:
....perille Povi = Tissi.
Maskuymmärtävät
kysyy entinen teekkarin heila - semmosta, että
Nimetön kirjoitti:
....perille Povi = Tissi.
MaskuTissi on parempi (omassa) pidossa kuin jumalattoman suussa.
Sanasta miestä, samasta härkää. - nauraa,
semmosta, että kirjoitti:
Tissi on parempi (omassa) pidossa kuin jumalattoman suussa.
Sanasta miestä, samasta härkää.joka toiselle kuoppaa kaivaa.
Joka toiselle, ja toiselle ei.
- ville-vallaton
kesää tee.
- Roope63
tippa tapa eikä ämpäriinkään huku :)
- pullaan
Roope63 kirjoitti:
tippa tapa eikä ämpäriinkään huku :)
voi tukehtua
- turuks tullu
Roope63 kirjoitti:
tippa tapa eikä ämpäriinkään huku :)
mut mennä kaikk sulhasen tarajomal ryypyl!
- kaks`
ilman kolmatta
- ninko
pyy mailman lopun erellä
- on´´
monet, sanoi ämmä kun kissalla pöytää pyyhki.
- mää*
vasta huamasin et olis kai tarvinnu Turruun murretta olla, mut en mää mittään Turruun murretta ossaa.
- parhaiten
nauraa joka viimeksi nauraa...
Mistä giljotiini käynnistetään?
- Pääkatkaisijasta.
Mitä seuraa Nokian ja tampaxin fuusiosta?
- Langaton tamppooni.
Mitä tulee kun kaksi sydäntä kohtaa?
- Sydänkohtaus.
Mitä dementiapotilaat laulavat jouluna ?
- Koska meillä on joulu- iines ja muut
sinua on palstalle odotettu kuin kuuta nousemaan, tervetulopusu sinulle!
- onkkelis
iines ja muut kirjoitti:
sinua on palstalle odotettu kuin kuuta nousemaan, tervetulopusu sinulle!
Kyl määki Turus.........,mutten mää muuta sit ossaakkaa sannoo
onkkelis kirjoitti:
Kyl määki Turus.........,mutten mää muuta sit ossaakkaa sannoo
No ei siit flikast ikä miäst tul, kyl se on toho
ämmähä tull,isä moite tytärtäs.
Vielä toinen; Ei tol nykyaja nuorisol änä ol kun
kolm asja miäles flika,viina ja mobeti.Ei semmost
ollu ku mä nuar oli..ei sillo mittä mobeti tunnettu. No vielä yks; Hiukk sitä ol,mut palis se
lissä,sanos Papar hiivaa...Kyl vähemä sai,sanos Vähätalo ko Isotalo myys kalavetes ja ost viinaa.irkku-37 kirjoitti:
No ei siit flikast ikä miäst tul, kyl se on toho
ämmähä tull,isä moite tytärtäs.
Vielä toinen; Ei tol nykyaja nuorisol änä ol kun
kolm asja miäles flika,viina ja mobeti.Ei semmost
ollu ku mä nuar oli..ei sillo mittä mobeti tunnettu. No vielä yks; Hiukk sitä ol,mut palis se
lissä,sanos Papar hiivaa...Kyl vähemä sai,sanos Vähätalo ko Isotalo myys kalavetes ja ost viinaa.Siis Pakar eikä mikään papar hih....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437