Vanhan miehen haju

Rokkihirvi

Selvitinpä tuossa aikani kuluks yhden mysteerin. Nyt oon tavannu kolme nelikymppistä miestä, jotka haisee vanhalle miehelle. Tiedätkö sen sellasen omituisen hajun, joka jää huoneeseen, vaikka mies lähtee. Hajua on tosi vaikee kuvailla, mutta sen tunnistaa kohdattaessa.

No enivei, tää haju johtuu siitä, että ko. mies ei käytä minkäänlaista deodoranttia tms, eikä itse tunnista hajua. Sanovat pokkana, etteivät haise millekään.

Elämän suuria mysteerejä :)

100

11465

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Märk

      Ai. Maailma on hajuja täynnä, ja monet meistä suorastaan vihaavat keinotekoisia tuoksuja. On allergioita sun muita altistuksia; astmaatikot saavat oireita kun bussissa vieressä istuukin parfyymileidi.

      Oletko maailmanhistorian ensimmäinen ihminen, jolla on yliherkkyys keski-ikäiselle miehelle?

      • Rokkihirvi

        ....käsittää tahallaan väärin???

        Kyseessä on nimenomaan OUTO ilmiö, kun KESKI-IKÄINEN haisee vanhalle papparaiselle. Kyllä maailmaan hajuja mahtuu, sitä en tarkoitakaan.

        Parfyymileidit on ihan oma rotunsa. Mä en tod ymmärrä liiallista peseytymistä: kun joka ilta saippuoidaan joka ihon sentti ja sitten tungetaan rasvaa urakalla kun kuivuu. Enkä käytä hajuvesiä.

        Tää asia vaatii varmaan kokemusta ennen kun tajuu mitä tarkotan...


      • Rokkihirvi

        Mua vähän ärsyttää noi allergikot, kun pitäis muka elää niiden ehdoilla. Jos on niin paha astma, ettei voi istua bussissa ilman oireita, niin sitten ei pidä istua siinä bussissa. Tai tietysti voi surkutella osaansa ja hakeutua oireita tuottavaan ympäristöön ihan surkeuksissaan että voi valittaa.


      • Märk
        Rokkihirvi kirjoitti:

        ....käsittää tahallaan väärin???

        Kyseessä on nimenomaan OUTO ilmiö, kun KESKI-IKÄINEN haisee vanhalle papparaiselle. Kyllä maailmaan hajuja mahtuu, sitä en tarkoitakaan.

        Parfyymileidit on ihan oma rotunsa. Mä en tod ymmärrä liiallista peseytymistä: kun joka ilta saippuoidaan joka ihon sentti ja sitten tungetaan rasvaa urakalla kun kuivuu. Enkä käytä hajuvesiä.

        Tää asia vaatii varmaan kokemusta ennen kun tajuu mitä tarkotan...

        Tahallinen väärinkäsittäminen - nettikeskustelujen syvin olemus!

        Haisenkohan mä papparaiselle? Parranajon jälkeen sipaisen Nivean geeliä naamaan, mutta dödöjä en oo IKINÄ käyttänyt. Keneltä mä voisin saada puolueettoman kommentin?


      • Märk
        Rokkihirvi kirjoitti:

        Mua vähän ärsyttää noi allergikot, kun pitäis muka elää niiden ehdoilla. Jos on niin paha astma, ettei voi istua bussissa ilman oireita, niin sitten ei pidä istua siinä bussissa. Tai tietysti voi surkutella osaansa ja hakeutua oireita tuottavaan ympäristöön ihan surkeuksissaan että voi valittaa.

        Tunnen kyllä sympatiaa allergikkoja kohtaan - ehkä just siks että itse en suosi hajusteita. Mutta enemmistön velvollisuudet ja vähemmistön oikeudet... pitääkö sen tosiaan olla aina just niin päin? Entäs enemmistön oikeudet ja vähemmistön velvollisuudet?


      • Rokkihirvi
        Märk kirjoitti:

        Tunnen kyllä sympatiaa allergikkoja kohtaan - ehkä just siks että itse en suosi hajusteita. Mutta enemmistön velvollisuudet ja vähemmistön oikeudet... pitääkö sen tosiaan olla aina just niin päin? Entäs enemmistön oikeudet ja vähemmistön velvollisuudet?

        ...mä olen, mutta silti mua ärsyttää ;)

        Kumpi tässä nyt on enemmistö ja kumpi vähemmistö?


      • Maiza
        Märk kirjoitti:

        Tunnen kyllä sympatiaa allergikkoja kohtaan - ehkä just siks että itse en suosi hajusteita. Mutta enemmistön velvollisuudet ja vähemmistön oikeudet... pitääkö sen tosiaan olla aina just niin päin? Entäs enemmistön oikeudet ja vähemmistön velvollisuudet?

        kyl on kauheeta kun mies haisee hielle, yök! Deukkuja voi käyttää hajusteettomiakin, ei ärsää. Mut kyl mua enemmän ärsyttää miehet jotka ei hoida hygieeniaansa ja haisee pahalle. Vois ajatella muitakin ihmisiä, tuskin kukaan voi tykätä hien hajusta? Pesulle ja hajusteeton deukku kainaloon, niin lähimmäisiä ei ällötä!


      • bussi on sen
        Rokkihirvi kirjoitti:

        Mua vähän ärsyttää noi allergikot, kun pitäis muka elää niiden ehdoilla. Jos on niin paha astma, ettei voi istua bussissa ilman oireita, niin sitten ei pidä istua siinä bussissa. Tai tietysti voi surkutella osaansa ja hakeutua oireita tuottavaan ympäristöön ihan surkeuksissaan että voi valittaa.

        allergikon ainoa tapa siirtyä paikasta toiseen (eli ei omista omaa autoa), niin olisitko valmis siihen että kustannettaisiin joku hajuton allergiavuoro?
        Oikeesti olen mieltä, että on tosi tyhmää hajustaa itsensä niin että lemu leviää kilometritolkulla.
        Kyllä siinä ärsyyntyy sellainenkin, jolla ei ole allergioita. Omituinen näkökanta sulla.


      • Rokkihirvi
        bussi on sen kirjoitti:

        allergikon ainoa tapa siirtyä paikasta toiseen (eli ei omista omaa autoa), niin olisitko valmis siihen että kustannettaisiin joku hajuton allergiavuoro?
        Oikeesti olen mieltä, että on tosi tyhmää hajustaa itsensä niin että lemu leviää kilometritolkulla.
        Kyllä siinä ärsyyntyy sellainenkin, jolla ei ole allergioita. Omituinen näkökanta sulla.

        ...allergiahyttejä junissa ja huoneita hotelleissa, laivoissa yms, eli "rotuerottelu" on ihan arkipäivää. Eikä mene kauaa kun busseissa on eri osasto allergikoille. Väärä ravinto ja liika puhtaus kostautuu...

        Ai päättelit sitten, ettei mua ärsytä liika hajuvesi tai partavesi, mistäköhän?


      • Testoesteri
        Rokkihirvi kirjoitti:

        ....käsittää tahallaan väärin???

        Kyseessä on nimenomaan OUTO ilmiö, kun KESKI-IKÄINEN haisee vanhalle papparaiselle. Kyllä maailmaan hajuja mahtuu, sitä en tarkoitakaan.

        Parfyymileidit on ihan oma rotunsa. Mä en tod ymmärrä liiallista peseytymistä: kun joka ilta saippuoidaan joka ihon sentti ja sitten tungetaan rasvaa urakalla kun kuivuu. Enkä käytä hajuvesiä.

        Tää asia vaatii varmaan kokemusta ennen kun tajuu mitä tarkotan...

        Mä tajuun tasan mitä tarkoitat. Mutta myös väitän ettei se ole kiinni peseytymattömyydestä tai dödön puutteesta tai partaveden puutteesta.
        Kerta
        Mulle kävi niin että niin kauan kun ex mies oli rakas niin esim sen tyynyn tuoksuttelu oli ihanaa sillon kun oli ikävä... Ja sitten tapahtu kaikkea ja rakkaus loppui
        Ja tuli se haju... se vaan tuli tilalle

        Ja tää jamppa käytti ja käyttää edelleen erittäin laadukaita dödöjä ja partavettä on takuulla siisti ja puhdas...

        mä en itsekkään tiedä että vaikuttiko noi tunteet siihen vai oisko se jokin hormonaalinen juttu joillain vanhenevilla miehillä. Koska totuus on että ei kaikki vanhat miehet haise sille. Mulla on esim. pomo joka on exääni vanhempi ja johon mulla ei takuulla ole mitään "vetoa", mutta silti hän tuoksuu ihan hyvälle ja miehekkäälle.

        Kummallinen juttu


      • ihmisillä.
        Rokkihirvi kirjoitti:

        Mua vähän ärsyttää noi allergikot, kun pitäis muka elää niiden ehdoilla. Jos on niin paha astma, ettei voi istua bussissa ilman oireita, niin sitten ei pidä istua siinä bussissa. Tai tietysti voi surkutella osaansa ja hakeutua oireita tuottavaan ympäristöön ihan surkeuksissaan että voi valittaa.

        olivat he astmaatikkoja tahi ei, ole oikeus istua sentään edes julkisissa kulkuvälineissä!
        Mitä olen lukenut sinun viestejäsi tässä, niin ei tarvinnut olla nero tajutakseen miten itsekäs ihminen sinä olet. Ja hullu.


      • :=)))
        ihmisillä. kirjoitti:

        olivat he astmaatikkoja tahi ei, ole oikeus istua sentään edes julkisissa kulkuvälineissä!
        Mitä olen lukenut sinun viestejäsi tässä, niin ei tarvinnut olla nero tajutakseen miten itsekäs ihminen sinä olet. Ja hullu.

        Tahi :=) Mikä vitun TAHI?
        Se kirjoitetaan,tai.


      • aikuinen mies
        :=))) kirjoitti:

        Tahi :=) Mikä vitun TAHI?
        Se kirjoitetaan,tai.

        kirjoiteta tai. Tahi kirjoitetaan tahi, edellisessä viestissä sanamuoto oli aivan oikein käytettynä!


      • se tahi
        aikuinen mies kirjoitti:

        kirjoiteta tai. Tahi kirjoitetaan tahi, edellisessä viestissä sanamuoto oli aivan oikein käytettynä!

        mies :=)


      • se piirrettäs
        :=))) kirjoitti:

        Tahi :=) Mikä vitun TAHI?
        Se kirjoitetaan,tai.

        hiilellä, nii se voi silti olla tahi :D


      • minä tässä
        aikuinen mies kirjoitti:

        kirjoiteta tai. Tahi kirjoitetaan tahi, edellisessä viestissä sanamuoto oli aivan oikein käytettynä!

        hälle hiilellä yritin maalata, tahi on tahi ja tai on tai. :D


      • HenkeenKäy
        Rokkihirvi kirjoitti:

        Mua vähän ärsyttää noi allergikot, kun pitäis muka elää niiden ehdoilla. Jos on niin paha astma, ettei voi istua bussissa ilman oireita, niin sitten ei pidä istua siinä bussissa. Tai tietysti voi surkutella osaansa ja hakeutua oireita tuottavaan ympäristöön ihan surkeuksissaan että voi valittaa.

        Olet väärässä, ahneet kauppamiehet ovat nuo hajut tuoneet markkinoille saadakseen rahaa. Kaikki pystyisivät olemaan bussissa, jos käytettäisiin vain Luojan luomia hajusteita.

        Sitä paitsi olen kuullut, että aito hajuvesi ei aiheuta ongelmia, jos sinulla ei ole varaa aitoihin hajuvesiin, niin älä kuitenkaan käytä moskaa.


      • Anonyymi
        Märk kirjoitti:

        Tunnen kyllä sympatiaa allergikkoja kohtaan - ehkä just siks että itse en suosi hajusteita. Mutta enemmistön velvollisuudet ja vähemmistön oikeudet... pitääkö sen tosiaan olla aina just niin päin? Entäs enemmistön oikeudet ja vähemmistön velvollisuudet?

        Käppäräiset haisee kuselle ja paskalla kun venttiilit on alkanut vuotaa. Kun on 40 jo mittarissa alkaa haistotoiminto hiipuu. Tämä on armollista kun ei omia päästöjä joudu haistaa. Näin olen nähnyt elonriennossa läsnäolleena jo 44.


      • Anonyymi
        :=))) kirjoitti:

        Tahi :=) Mikä vitun TAHI?
        Se kirjoitetaan,tai.

        Miehen on suotavaa käyttää partavettä ulkoisesti, muuten hän todennäköisesti haiskahtaa sisäisesti käytetyille VIINALLE!


      • Anonyymi
        Testoesteri kirjoitti:

        Mä tajuun tasan mitä tarkoitat. Mutta myös väitän ettei se ole kiinni peseytymattömyydestä tai dödön puutteesta tai partaveden puutteesta.
        Kerta
        Mulle kävi niin että niin kauan kun ex mies oli rakas niin esim sen tyynyn tuoksuttelu oli ihanaa sillon kun oli ikävä... Ja sitten tapahtu kaikkea ja rakkaus loppui
        Ja tuli se haju... se vaan tuli tilalle

        Ja tää jamppa käytti ja käyttää edelleen erittäin laadukaita dödöjä ja partavettä on takuulla siisti ja puhdas...

        mä en itsekkään tiedä että vaikuttiko noi tunteet siihen vai oisko se jokin hormonaalinen juttu joillain vanhenevilla miehillä. Koska totuus on että ei kaikki vanhat miehet haise sille. Mulla on esim. pomo joka on exääni vanhempi ja johon mulla ei takuulla ole mitään "vetoa", mutta silti hän tuoksuu ihan hyvälle ja miehekkäälle.

        Kummallinen juttu

        Dödö on vitunkallista, !


    • lukija59

      Välillä se on pahempi kuin joskus toisen kerran.
      Ehkä se ei aina liity pesemättömyyteen.

      Monet lääkkeet tunkevat ihon läpi ja ympärillä alkaa leijua, kuin Jaska Jokusessa,( se pieni poika, jonka ympärillä seuraa joku pilvi).
      Mutta kyllä joku, jos oikein hielle haisee, saa minut karkoitettua seurastaan, ei sille vaan mitään voi.

      Toisinpäin käännettynä, vaikken allerginen olekaan, jos joku dödö löyhkää suoraan päin pläsiä, niin hengitys suorastaan salpautuu.
      Kultainen keskitie, onko sitä olemassakaan?

      • Rokkihirveä

        Se haju ei oo hienhaju, vaan jotenkin erilainen...


      • lukija59
        Rokkihirveä kirjoitti:

        Se haju ei oo hienhaju, vaan jotenkin erilainen...

        syy olla pesemättömissä, pinttyneissä vaatteissa.
        Tiedän monia, jotka "vaan kääntävät" , eivät pese.
        Omilla pojillani on käsky, vaihtaa farkkuja lukuuottamatta, joka päivä kaikki muut ihoa vasten olevat tekstiilit.
        Tulen saamaan varmaan noottia tulevilta miniöiltä, jos sattuvat olemaan laiskanpulleita.:)


      • Testoesteri
        lukija59 kirjoitti:

        syy olla pesemättömissä, pinttyneissä vaatteissa.
        Tiedän monia, jotka "vaan kääntävät" , eivät pese.
        Omilla pojillani on käsky, vaihtaa farkkuja lukuuottamatta, joka päivä kaikki muut ihoa vasten olevat tekstiilit.
        Tulen saamaan varmaan noottia tulevilta miniöiltä, jos sattuvat olemaan laiskanpulleita.:)

        ... miten niin noottia miniöiltä???
        wuaaaahhh - kai ne jampat osaa nykyisin ittekin pyykätä - sehän sujuu ian silleen et laittaa kalsarit koneeseen ja painaa nappia - tosi rankkaa. Mut ainoastaan laiskanpullealle miehelle. pus


    • Mirelle42

      Kyllähän se niin on että kuka tahansa joka ei käytä minkäänläista deodoranttia niin HAISEE ihan rehellisti HIELLE, joka minusta ei ainakaan kuulu niihin luonnollisiin hajuihin ! Mikä sen miellyttävämpää kun vastaan kävelee minkä tahansa ikäinen mies puhtaana ehkä joku miellyttävä tuoksu yllään.

      • Kriittinen Nainen

        Ruokien hajut tunkevat läpi todella voimakkaasti. Mikäli siihen nappaa vaikkapa vaan särkylääkettä, hieroo vähän lihaskipuun tarkoitettua geeliä, ja mikä pahinta: tupakoi, niin ainakin tämän naisen karkoitukseen on kaikki voitava tehty!

        En ole rasisti mutta oletteko muut haistaneet esim. somaleiden ja/tai iäkkäiden ent. jugoslavian alueilta tulleiden ympärillä leijuvaa hajua? Se kuulemma tulee jostain tietystä ruoka-aineesta josta he hauduttamalla valmistavat jotain puuron tapaista. Lähietäisyydeltä erittäin kuvottava ja se istuu kiinni myös heikäläisten naisten kaavuissa. Olen asiakspalvelussa jossa joudun välillä alle metrin etäisyydelle asiakkaasta :(


      • Maiza

        Juu kyllä on ihana asia kun tapaa siistin miehen ja hän tuoksuu sopivasti jollekkin hyvälle...Siinä on ensimmäinen nautinto...


      • ...ngg
        Kriittinen Nainen kirjoitti:

        Ruokien hajut tunkevat läpi todella voimakkaasti. Mikäli siihen nappaa vaikkapa vaan särkylääkettä, hieroo vähän lihaskipuun tarkoitettua geeliä, ja mikä pahinta: tupakoi, niin ainakin tämän naisen karkoitukseen on kaikki voitava tehty!

        En ole rasisti mutta oletteko muut haistaneet esim. somaleiden ja/tai iäkkäiden ent. jugoslavian alueilta tulleiden ympärillä leijuvaa hajua? Se kuulemma tulee jostain tietystä ruoka-aineesta josta he hauduttamalla valmistavat jotain puuron tapaista. Lähietäisyydeltä erittäin kuvottava ja se istuu kiinni myös heikäläisten naisten kaavuissa. Olen asiakspalvelussa jossa joudun välillä alle metrin etäisyydelle asiakkaasta :(

        Ruoanlaiton kummallisuuksiin kuuluu myös voimak-
        kaiden mausteiden käyttö ja myös ruokailu paljain
        sormin. Vaatteisiin tarttunut tuoksu on tuttu su-
        kupuolesta riippumatta.

        Tuoksu tulee perspiraation kautta voimakkaasti
        - myös hengityksen kautta - aiheuttaen näin myös
        vaatetukseenkin oman vivahteensa.

        Olen tavannut joitakin keski-ikäisiä, joille li-
        han ja virvokkeiden yhteisvakutuksesta jää ilmaan
        suorastaan lillumaan tuo "vivahde". Tuntuu kuin
        kalmaa haistelisi. Eräs tapaamani julkkis oli sel-
        lainen.

        Sitten on vielä tuo ihonalaislääkkeiden kelmeä
        tuoksu, joka tarttuu juuri perspiraation kautta
        voimakkaasti myös vaatteisiin.


    • Mies 49v

      Mielestäni hajusteet ovat yksi suurimpia syöpää aiheuttavia aineita.
      Muutamia esimerkkejäkin on vuosien aikana tullut eteen.
      Itte en oo käyttänyt juuri koskaan.Joskus toki nuorempana.
      Yhtään antipioottia en oo ikinä laittanut suuhuni.
      "Koputtaa puuta"
      Ja jos en kelpaa hajuineni jollekkin naiselle,niin anti olla!
      Ei Muuta,Kuin Hyvää
      Kevään Jatkoa !!!

    • Narisi Aina

      Asuu vanhassa talossa, niistä tarttuu talon ominaishaju? Oliko ihan hassu juttu;=)

      • puutalot ovat

        hajunlähteitä, varsinkin jos niissä asuva ei ikinä tuuleta vaatteitaan ulkona tai yleensä mitään vaikkapa mattojaan.
        Vaatteisiin tulee sellanen ns. komuuntunut haju, elikkä talon rakenteissa, hirsissä on varmaan hometta. Ja jos hirsien välissä on jotain ikivanhaa turvemössöö/sammalta tilkkeenä, niin haju on sitäkin voimakkaampi.


      • Rokkihirvi

        ...kaksi uudehkossa kerrostalossa, yhden kotia en tiedä.


    • hajuja

      tulee nuoren, tupakoivan naisen kidasta.
      Kontrasti kauniin ulkonäön, ja sisäisen aromin välillä on valtava.

    • se pesemätön

      ......

    • AngorVat

      Siis vain kolme miestä, jotka haisee? Eli ei kaikki nelikymppiset haise... ?

      Kattelin tossa joku aika sitten yhtä dokkaria, jossa väitettiin että ihminen valitsee parinsa hajun perusteella. Jos se pitäisi paikkansa niin olisiko silloin niin, että nuo kolme miestä olisivat maailman epäsopivampia kumppaneita sulle :))

      • L-pässi

        on vaan tuoksu....ei haju...
        Pätee molemmin puolin...


      • Rokkihirveä

        En mä oo ainoa ihminen, joka haistaa näissä epämiellyttävyyksiä. Sen yhden työhuone haisee, vaikkei tyyppi oo ollu pariin päivään töissä.

        Ei kaikki tietenkään. Sikspä se olikin mysteeri.

        :)


      • angeles
        L-pässi kirjoitti:

        on vaan tuoksu....ei haju...
        Pätee molemmin puolin...

        Jokainen itsestään huoltapitävä nainen käyttää dödöä ja tuoksuna olkoon vaikka Euphoria.
        Molemmin puolista sen jalat alta vievän tuoksun pitää olla.***AAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH***


      • AngorVat
        Rokkihirveä kirjoitti:

        En mä oo ainoa ihminen, joka haistaa näissä epämiellyttävyyksiä. Sen yhden työhuone haisee, vaikkei tyyppi oo ollu pariin päivään töissä.

        Ei kaikki tietenkään. Sikspä se olikin mysteeri.

        :)

        tää mies syö vaikka b-vitamiiniä 'lounaaksi' niin oon kuullut, että siitä tulee semmonen paha haju ihon läpi. Voisin kuvitella että semmonen olisi vanhan miehen haju.

        Mulla on yksi tuttava (40-kymppinen mies), joka haisee 'pahalle'. En ole ajatellut ennen tuota vanha-mies-hajua. Tän tyypin kohdalla se johtuu luultavasti siitä kun hän asuu puutalossa, jossa on oletettavasti kosteusvaurioita (hometta) ja myös lämmitystavasta =säköpatterit pönttöuunit. Noi hajut yhdessä haisee vanhalle. Ja valitettavasti ne hajut tarttuu koko äijään - ei hyvä :))

        Ainut todella paha haju on lian haju. Eli ei mun mielestä 'puhdas'hiki haise pahalle... ;)


      • L-pässi
        angeles kirjoitti:

        Jokainen itsestään huoltapitävä nainen käyttää dödöä ja tuoksuna olkoon vaikka Euphoria.
        Molemmin puolista sen jalat alta vievän tuoksun pitää olla.***AAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH***

        tuoksusi kyllä vie........
        Aaaaaaaaaaaaahhhhhhhh niin...
        Muista aina joku odotta.......
        ;))


      • angeles
        L-pässi kirjoitti:

        tuoksusi kyllä vie........
        Aaaaaaaaaaaaahhhhhhhh niin...
        Muista aina joku odotta.......
        ;))

        Tuoksusi vie tajun hetkeksi.
        Nirvanassa muutenkin sinun takiasi,tuskin maltan odottaa yötä.AAAAAAAAHHHHHHHH


      • L-pässi
        angeles kirjoitti:

        Tuoksusi vie tajun hetkeksi.
        Nirvanassa muutenkin sinun takiasi,tuskin maltan odottaa yötä.AAAAAAAAHHHHHHHH

        niin huumaava...
        Taitaa olla kevättä r...;)
        Pässille kevään tuoksut saa aikaan hirvittävän k........;)
        Mut muistakaa, se mikä on pahahajuista myös niin yksilöllistä;)
        Asuuhan joku koskellakin;)


      • Rokkihirvi
        AngorVat kirjoitti:

        tää mies syö vaikka b-vitamiiniä 'lounaaksi' niin oon kuullut, että siitä tulee semmonen paha haju ihon läpi. Voisin kuvitella että semmonen olisi vanhan miehen haju.

        Mulla on yksi tuttava (40-kymppinen mies), joka haisee 'pahalle'. En ole ajatellut ennen tuota vanha-mies-hajua. Tän tyypin kohdalla se johtuu luultavasti siitä kun hän asuu puutalossa, jossa on oletettavasti kosteusvaurioita (hometta) ja myös lämmitystavasta =säköpatterit pönttöuunit. Noi hajut yhdessä haisee vanhalle. Ja valitettavasti ne hajut tarttuu koko äijään - ei hyvä :))

        Ainut todella paha haju on lian haju. Eli ei mun mielestä 'puhdas'hiki haise pahalle... ;)

        Se haju ei oo sama kun esim. vanhan kellarin. Eikä se oo hienhajua. Se on enemmänkin OMINAISHAJU, joka ei johdu mistään...sama mies haisee aina sille. Ja esim saunan pukuhuone haisee pitkään, vaikka mies on poistunut kauan sitten.

        Olenko mä ainoa...?


      • et mitä
        Rokkihirvi kirjoitti:

        Se haju ei oo sama kun esim. vanhan kellarin. Eikä se oo hienhajua. Se on enemmänkin OMINAISHAJU, joka ei johdu mistään...sama mies haisee aina sille. Ja esim saunan pukuhuone haisee pitkään, vaikka mies on poistunut kauan sitten.

        Olenko mä ainoa...?

        saippuaa se käyttää. Ohitseni ui kerran venäläinen mies, olin hukkua siinä paikassa, niin pahalta se haisi.


      • niimpä...
        et mitä kirjoitti:

        saippuaa se käyttää. Ohitseni ui kerran venäläinen mies, olin hukkua siinä paikassa, niin pahalta se haisi.

        hukkua mmm :=)


      • joutuu.
        niimpä... kirjoitti:

        hukkua mmm :=)

        happea haukkomaan uidessaan, niin siin meinaa jopa melekeeeeee hukkua. :D


      • Anonyymi
        angeles kirjoitti:

        Tuoksusi vie tajun hetkeksi.
        Nirvanassa muutenkin sinun takiasi,tuskin maltan odottaa yötä.AAAAAAAAHHHHHHHH

        Tunnen eräänkin joka säännöllisesti haisee kuin skunkki, eikä kyseessä ole suinkaan Marin.!


    • angeles

      Eli ihon läpi he tuoksu tulee.

      min mielestä miehen pitää tuoksua mieheltä,hieman dödöä ja jotain seksyä partavettä AAAAAAAHHHHHHH
      edellytysenä tietysti,että miehet myös huolehtii hygieniastaan
      Turha on dödöä tms laittaa jos pohjana on paskainen mies.

    • Hekate50

      Se sanoo, että vanhat äijät haisee arkulle!!!

      Ei saa sit vetää hernettä nenään, tää ei ole mun suusta.

      • kuoleman "tuoksu"

        Onkohan tuo nyt pelkästään miesten tai vanhempien miesten ongelma?


      • Anonyymi

        Kynäsi kirjoitti totuuden, kuolema on JO kytiksessä kulman takana


    • tuusis ejr

      ..unohda ne nelikymppiset haisulit ja siirry viiskybäsiin..ne tuoksuu,trust me :D..rok rok..

    • sitten ..............

      ..... ne on valehdellu ikänsä, tai sitten sulla on psykofyysinen hajuhäiriö, nimittäin jos biisin sanoihin on luottamista niin: "Naiset haisee pahalle, eikä autonvahalle..." ......

    • pässimisti

      Naisilla on ollut tapana tunnistaa vaistojensa perusteella heille sopiva mies hienhajun perusteella. Siinä on sitä mieshormonia.

      Nykyisin luontaiset tuoksu peittyvät hajusteisiin. Ilmankos parisuhteissa on niin paljon ongelmia.

      Oisko tässä ollut osin huumorilla peitettyä miesvihaa? Ihan samanlaisia ihmiset on, olivat miehiä tai naisia. Liekä kaikki kaikki naisetkaan orvokintuoksuisia?

      • Rokkihirvi

        Ei nyt kannata liikaa yleistää tai analysoida ;)

        Eikä varsinkaan vetää naisten hajuja tähän ihmettelyyn mukaan. Mä olen kuitenkin elämäni aikana ollut samassa huoneessa tuhansien miesten kanssa ja jos kolme haisee tälle, on prosentuaalinen osuus aika pieni. Mutta mysteeri on todellinen, sillä nämä kolme haisee täsmälleen samalle, eri vahvuuksilla kuitenkin.


      • pässimisti
        Rokkihirvi kirjoitti:

        Ei nyt kannata liikaa yleistää tai analysoida ;)

        Eikä varsinkaan vetää naisten hajuja tähän ihmettelyyn mukaan. Mä olen kuitenkin elämäni aikana ollut samassa huoneessa tuhansien miesten kanssa ja jos kolme haisee tälle, on prosentuaalinen osuus aika pieni. Mutta mysteeri on todellinen, sillä nämä kolme haisee täsmälleen samalle, eri vahvuuksilla kuitenkin.

        Lienee jokin erityistuoksu. Eihän se sitten ole vanhan miehen haju, jos vaan nämä kolme tuoksahtaa? Mä keksin, oisko hammasmätä?


      • Rokkihirvi
        pässimisti kirjoitti:

        Lienee jokin erityistuoksu. Eihän se sitten ole vanhan miehen haju, jos vaan nämä kolme tuoksahtaa? Mä keksin, oisko hammasmätä?

        ...eikä myöskään proppuiset nielurisat, ne on ihan toisenlaisia hajuja.

        Se nimenomaan on vanhan miehen haju, eli vanhat papparaiset tuoksuu sille...


      • jane.london
        Rokkihirvi kirjoitti:

        ...eikä myöskään proppuiset nielurisat, ne on ihan toisenlaisia hajuja.

        Se nimenomaan on vanhan miehen haju, eli vanhat papparaiset tuoksuu sille...

        testosteronien puute mikä ottaa nenään:)


      • ArcticEli

        engl.yliopiston..
        naiset valitsivat miehen hienhajun perusteella sokkona mieluisimman feromonin..t-paidoista.
        osoittautui se mitä tutkijat epäilivätkin...
        feromonit kertoivat naisille, että kellä miehellä oli vähiten samankaltaisia geenejä...
        joten suvunjatkamisen takia...sukujen puhtaana pysyminen oli koodatu feromooneihin...haju sen naisille kertoi ja valitsivat vähiten samanlaisia geenejä...lapsiensa isille...
        Metkaa, mitä kaikkea alitajunta ja tiedostamattomat vietit kertovat...ja tuoksut houkuttelevat...milloin ketäkin ;)))


      • Testoesteri
        ArcticEli kirjoitti:

        engl.yliopiston..
        naiset valitsivat miehen hienhajun perusteella sokkona mieluisimman feromonin..t-paidoista.
        osoittautui se mitä tutkijat epäilivätkin...
        feromonit kertoivat naisille, että kellä miehellä oli vähiten samankaltaisia geenejä...
        joten suvunjatkamisen takia...sukujen puhtaana pysyminen oli koodatu feromooneihin...haju sen naisille kertoi ja valitsivat vähiten samanlaisia geenejä...lapsiensa isille...
        Metkaa, mitä kaikkea alitajunta ja tiedostamattomat vietit kertovat...ja tuoksut houkuttelevat...milloin ketäkin ;)))

        ...teoria, mutta paikkansapitämätön. Toi tutkimus todella tehtiin, mutta siitä hiestä ei voitu päätellä yhtään mitään, koska feromonit ovat täysin "ilmihajuttomi". Feromonireseptorit vaan satttuu sijaitsemaan nenän yläepiteelillä - hyvin lähellä aivoja.
        -siis se osuus feromoneista on totta


    • Hirvijahdista tulossa

      Kyllä siinä touhussa hieman kehon eritteet nousee pintaan ja saattavat haiskahtaa.

    • eläinten

      haju sattuu olemaan juuri miehen nenän korkeudella ja se on meidän kestettävä vaikka kuinka kuvottaisi...saatanan rockmoose't.

      • Rokkihirvi

        ...mitäs sulla on hampaankolossa, kun noin närästää?


      • ovat

        hajuillaan saastuttaneet kaikki meretkin...mistä muualta se sillikään olisi hajunsa saanut.


      • Anonyymi
        Rokkihirvi kirjoitti:

        ...mitäs sulla on hampaankolossa, kun noin närästää?

        Onko närää, parempi vaan hajaantua.


    • Magrat K.

      Tiedän sen hajun. Oikeastaan se ei ole paha. Se on isän haju. Hän kun oli vanha mies.

      • Kerttu Kynsi

        Kyllä vanhat miehet haisevat usein pahalle. Onkohan se hormonaalista ja vähästä hygieniasta johtuvaa kuka tietää, mutta totta se on. Hyvä, että niilläkin jotain ongelmia edes joskus - noilla miehillä - :)

        Kassajonossa joskus haistaa likaisen tukan hajun, se on kuvottavimpia juttuja heti keväisten kadulla lojuvien räkälimppien jälkeen.

        En voi ymmärtää, että pitää räkiä vihreitä limppejä keskellä katua, oikein vetää poskionteloista ja sylkäistä YÄÄÄK.

        Kerran eräs nuori mies sylkäisi melkein kengälleni, kun kävelin hänen takanaan.

        Räkiiköhän muut kuin pohjoismaalaiset miehet, en usko.

        Joillekin hajuille itse olen hirvittävän herkkä esim. jotkut kosmeettiset tuotteet saattavat haista ärsyttävältä ja sitten jotkut halvat puuterit haisevat tosi pahalta. Muutoin hajuaistini ei ole mitä parhain.

        Lohdullista on, että vanhemmiten haju ja makuaisti huononee, eli haistellaan ja maistellaan, kun vielä voidaan:))))


    • sä oikein tapailet

      ja mistä hiivatista löydät haisevia ???

      Kandee tarkistaa,missä porukoissa liikkuu ;)

    • Verikokeisiinmars

      Mun mies 47 v. on jo jonkin aikaa haissut vanhalle papalle.. Pelkään, että hänellä on joku vakava sairaus niin voimakas haju on. Lääkäriin en miestä saa. Hän väittää olevansa terve. Huoh!

    • Koettuon

      Juupa juu. Mieheni on 76v vanha. Ei todella haise millekkään. Harrastaa paljon liikuntaa ja käy usein suihkussa vaihtaa vatteet.Käytämme hajusteetonta deotoranttia silloin tällöin.
      Hajut huomaan helposti ,koska itse myös ulkoilen paljon ja olen joskus pari päivää matkoilla.
      Mikäli ei käytä erityisiä lääkkeitä tai syö hajuja aiheuttavia mausteita paljon,ei terve ,puhdasihminen haise.
      SAIRAUDET AIHEUTTAA HAJUJA,VALITETTAVASTI.

      • Rokkihirvikinhaisee

        Ehkä jotkut sairaudet(kin) voivat aiheuttaa ylimääräistä hajua. Jokaisella ihmisellä on ominaistuoksunsa, joka on vahva tai kevyempi johtuen pesukerroista ja hajusteista joita iholle käyttää. Lääkkeet, ruoka, mausteet ... ja kaikenlaiset asiat aineenvaihduntaa myöten vaikuttavat siihen, miltä kukakin tuoksuu, sekä uloshengitysilma että ihon läpi huokuva haju.


    • Lemmenkäinen

      Naisissa paras on vitun ja kainalohien haju !Ei mitään dödöjä kiitos .- Vanhoista miehistä ei oo kokemusta kun ei kiinnosta :D

      • Hah-hah-haaa

        Kuulostat vanhalta sovinistipossulta.


      • Lemmenkäinen
        Hah-hah-haaa kirjoitti:

        Kuulostat vanhalta sovinistipossulta.

        Vanha elostelija ja naistennaurattaja, roikkuu ovissa ja puhuu ruotsia :D


      • Minäenole

        Ai minä vai? Olen luullut ja kuvitellut, että "naistennaurattajat" ovat mieähiä.


    • Harmitushirvitys

      Sama mies, joka tuoksui ennen niin ihanalle, tuoksuu yli 50-vuotiaana vanhalle miehelle, jopa muutama tunti suihkun jälkeen. Harmittaa. Hän käy joka päivä suihkussa ja on varmasti puhtaat vaatteet, mutta vanhan miehen haju on valloittanut jo kotimmekin.

      Oletteko käyneet kenenkään vanhan miehen kodissa - se haju...,

    • Löyhkäeijätä

      Erään tuntemani n. 50- vuotiaan miehen vaatteet haisevat monista peräkkäisistä pesuista huolimatta aina spermalle. Käytetty erilaisia pesuaineita, tuoksuttomia ja hajustettuja, kuivatettu ulkona eri lämpötiloissa, pakkasessakin. Siis pesun jälkeenkin haisevat. Se löyhkä tuntuu koko huoneessa kun niitä kuivatetaan.
      Itsensä hän pesee joka ilta suihkussa eikä haise hielle. Onko muilla kokemusta?

      • Puhupukille

        Sulla on varmaankin sitä ainetta nenässäsi.


    • Heno.de.pravia

      Kyllä,väittämä pitää paikkansa,vanhoilla miehillä on outo ominaishaju mutta ei tietenkään koske kaikkia.Aikoinaan nuorena tyttönä tutustuin vanhempaan mieheen ja hänen ominaistuoksunsa jäi kummittelemaan iäksi.Töissä ollessa jouduin käymään asiakkaitten luona ja erään oven avatessani sama kuvottava haju tuli vastaan,myös mies muistutti tätä edellistä.Eräskin tuttava mies haisee aivan oudolle,en voi mennä hänen autoonsakkaan kun sama eltaantunu haju leijuu ympärillä,monen muun kanssa samoin,heidän kodeissaan tai busseissa tarkka nenäni reagoi heti.Exäni samoin vaikka oli siisti muuten ja peseytyi mutta jostain se haju vaan tuli,iho haisi ja niinhän sitä sanotaan että ominaishaju joko lähentää tai karkottaa ihmiset toistensa seurasta.
      Itse rakastan tuoksuja,lempisaippuani tulee Espanjasta ja ostan kalliita ja hyviä hajuvesiä käyttäen niitä varoen,en myrkytä ympäristöäni.

      • näin-se-vaan-on

        Joku ihme haju kehittyy vaatteisiin joita ei pidetä ja pestä jatkuvasti. Sen haistaa kaupoissa usein. Itsellä komerossa kehittyy joihin vaatteisiin juuri sama haju, enkä ole muuta syytä löytänyt, kuin vanhat pitempään käyttämättömät vaatteet alkavat haista pahalle. Eikä siinä ole kyse sukupuolesta, vaan ne vaatteet haisevat niin naisilla kuin miehilläkin. Tietysti sen voi peittää hajusteilla, mutta jotka eivät käytä hajusteita, niin lemahtavat aina joskus.

        Voi olla että nuoremmat vaihtavat vaatteensa uusiin niin tiheästi, ettei niihin ehdi kehittyä sitä hajua. Pitäisi varmaan kaikki vaatetus uudistaa armotta tietyn ajan kuluessa, vaikka olisivatkin ihan muuten ehjiä ja käyttökelpoisia.


      • Kosteusmittaustakehiin

        Jos vaatteet alkavat komerossa tms. säilytyspaikassa lemuta, niin kannattaa tarkistaa huushollinsa rakenteitten kosteus ja onko siellä hometta enempi vai vähempi. Kuivassa, siistissä esim. vaatehuoneessa mikään ei ala haista pitkänkään säilytyksen jälkeen.


      • Paljastaja

        Kyllä vanha ja nuori mies erottuu hajun perusteella, vaikka juuri saunasta, suihkusta tulleena.
        Haju kertoo ettet ole nuori, haju kertoo että olet nuori.
        Naisten kohdalla sama juttu. Myös eläimissä, ainakin koirassa.


      • Kehittykää

        No jos erottuu niin erottuu. Mitä sitten? Joillain ihmisen näköisillä ja oloisilla ei vissiin ole oikeita omia ongelmia ollenkaan. Vai mistä hemmetin syystä ne kehtaavat tehdä asiaa toisten ihmisten hajuista?


      • Anonyymi
        Kosteusmittaustakehiin kirjoitti:

        Jos vaatteet alkavat komerossa tms. säilytyspaikassa lemuta, niin kannattaa tarkistaa huushollinsa rakenteitten kosteus ja onko siellä hometta enempi vai vähempi. Kuivassa, siistissä esim. vaatehuoneessa mikään ei ala haista pitkänkään säilytyksen jälkeen.

        Vanhukset haisee usein paskalle ja rapulahielle.

        Voisiko Tämä johtua esim pierännästä ja ryyppäämistä?


    • pierunhajuinen.mies

      Kertooko pierunhaju vanhuudesta vai nuoruudesta?

    • Creme.sissijuusto

      Se on se sissijuuston haju joka on jäänyt jo nuoruuden armeija-ajoilta. Ovat niin tottuneet siihen. Hississä saattaa haista vanhan miehen jäljiltä ihan karsee haju. Joskus täytyy pitää nenästä kiinni koko hissimatkan ajan jos on jäänyt leijumaan tämä eritteiden haju. Kuinkahan usein pesevät vehkeensä ja vaihtavat kalsarinsa?

      • Creme.sissijuusto

        P.S.
        Saattavat pesemättömät ja hoitamattomat hampaatkin levittää karmeaa hajua ympääristöönsä. Ihan kalman haju.


      • Anonyymi

        Varmahan mainitulla vanhalla miehelle vaan muutama vuorokausi sitten punnerrettu löysähkö torttu ollu pöksyssä siellä hississä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmahan mainitulla vanhalla miehelle vaan muutama vuorokausi sitten punnerrettu löysähkö torttu ollu pöksyssä siellä hississä.

        Älä hulluja haasta, paska korppuuntuu jopa parissa päivässä hajuttomaksi, haista vaikka.


    • pyykkipoikanenään

      Keski-ikä on valmistautumista vanhuuteen, joten kai se haju voi tulla joillekin etuajassa... Dödöt voi olla joissain paikoissa kiellettyjä. Joten niiden käyttämättä jättämiselle on perusteita.

    • e.lä.mä

      Vittusi haju on koirille kuolema!!!

    • Muinaisjäänne kivikaudelta ja ajalta jolloin ihminen toimi keräilijänä. Eikä siis Kelaa ollut.
      Mies saattoi olla menestyvä uros ja kyvykäs siittämään jälkeläisiä. Mutta jälkeläisten saaminen aikuisiksi vaati useita vuosia. Joten vanhan miehen haju varoitti naaraita. Tämä uros voi kyllä siittää sinut nyt mutta ikänsä takia ei jaksa lasten aikuisikään asti.
      Joten haju varoitti lähestyvästä vanhuudesta.

    • Tiettyhaju

      Monet puhuu ketjussa dödöistä/ hiestä ja vanhoista taloista. Ei niistä ole kysymys.
      Vanha mies haisee vanhalle miehelle, se on TIETTY haju iholla, joka leijailee ympäristöön.
      Mieheni on vasta 53-vuotias ja on haissut jo pari vuotta vanhalle miehelle. Hän on siisti ja pitää itsensä puhtaana, mutta vanhan miehen haju puskee silti läpi. Olen kyllä ihmetellyt tätä, sillä minusta hän on liian nuori haistakseen vanhalle miehelle. Haju ei ole minusta paha, mutta vieras . Olen ennen rakastanut hänen ihonsa tuoksua, mutta en rakasta tätä hajua. En ole ottanut asiaa puheeksi, koska tiedän, että asia alkaisi vaivata häntä. Enköhän itsekin joskus totu. Mutta kieltämättä joskus tulee vähän sellainen yök-ajatus, mutta menee ohi.
      Vähän huvittaa nyt sekin, että tuon hajun lisäksi hän on viimeisen vuoden ajan monesti seisoskellut pysäkillä/kaupassa jotakin odottaessaan kädet selän takana ja keinunut jalkapohjillaan , kuten vanhemmat miehet tekevät. Jotenkin hassua...

      • IIluminatus

        Miten niin "vanhemmat miehet tekevät/keinuvat"- se nyt on ihan yksilökohtaista. ,,,:) Ja eiköhän ne kengillään keinu ...


    • Typeryyshuipussaan

      Miksi joku vetää näin idiootin ketjun uudelleen esiin?

    • Anonyymi

      Ookkos koskaan pessy munias ihan kunnolla? Siel munies juures on sellanen paikka,jonne kertyy sitä likaa.Hikiset munat haisoo luonnollisest hieltä,eikös vaan Mutta siellä munies tyves oleva bakteeripitonen lika haisoo samalle ku hammasmätä.Niin että krapsutteles vaan pallis puhtahaks ku seuraavan kerran olet suihkus alla kullias huuhtomas.

    • Anonyymi

      Saunapuhtaana puhtaissa siistissä vaatteissa naisiin ja hyväntuoksuista tuoksua sopivasti niin naiset tulee aina halimaan ja nuuskuttelemaan. Nuoretkin naiset. t.Nelivitonen äijä joka ei lähde ihmistenilmoille pahalle haisevana.

      • Anonyymi

        Jos on uriintunut ei voi enää mitään, on parempi lasketella mitä irti lähtöö ja ihmetellä päästöjä, vaikka laajemmassa sfäärdisä?


    • Anonyymi

      Kinkun elämä sikana on lyhyt ja onneton

      Tänäkin vuonna eläinten hyvinvointikorvauksia on sikojen olojen parantamiseksi maksettu satojatuhansia euroja, mutta kuvat sikaloista kertovat, että edes nykyisen eläinsuojelulain vähimmäisvaatimuksia hyvästä hoidosta ja kohtelusta ei noudateta. Vähimmäisvaatimuksen tulisi olla, että veronmaksajien rahojen käyttö aidosti parantaa sikojen hyvinvointia

      Sikaloiden olosuhteet ovat kammottavat, ja silti monen suomalaisen joulupöydän “kruunu” on yhä edelleen kinkku. On hyvin todennäköistä, että juhlapöydästä löytyvä kinkku on sikana elänyt hyvin onnettoman elämän. Onneksi vaihtoehtona on viettää eläinystävällistä joulua ja valita joulupöytään kasvipohjaisia juhlaruokia.

    • Anonyymi

      Sotien kukkaset voi aavistaa. Etenkin tuollaisena mulkkuna.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      77
      2325
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1801
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      170
      1689
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1412
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1408
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1281
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      138
      1158
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1094
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1083
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      958
    Aihe