Onko kokemusta kaupungeista Wiesbaden ja Mainz. Kumpi olisi mielenkiintoisempi parin päivän vierailulle kesällä?
Wiesbaden vai Mainz
4
909
Vastaukset
...ovathan ne naapuruksia. Omasta käynnistä on kyllä aikaa.
- uppokeiju
Mainzissa olimme muutaman yön lokakuussa 05. Tykkäsimme kovasti. Vanhassa kaupungissa paljon kävelykatuja, kauniita taloja. Shoppailumahdollisuudet hyvät. St. Stephens kirkon Chagallin ikkunamaalaukset kannattaa käydä katsomassa. Wiesbadenissa en ole käynyt, pitänee käydä sitten seuraavalla reissulla.
- mielestä
sun pitää mennä molempiin. niissä käy sama bussilippukin, jos ostaa sellaisen päivälipun... kummakin näkemiseen riittää päivä:) tietty jos tarkemmin haluaa tiirailla viikonkin saa helposti kulumaan..missä vain!
...että pitkänä viikonloppuna sulla on hyvää aikaa nähdä molemmat.
Itse suosin Mainzia (siellä asuu ystäviä vino pino.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503834
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262438- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51799- 1851756
- 271467
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91228