Mistä te olette onnellisia?
Minä olen tällä hetkellä onnellinen videoista.
Saan "rulluuttaa" esim, Salatuista elämistä ne Aaro - Eero - Ullat pois vauhdilla.
Onnellisuus
20
1079
Vastaukset
- fiiuliN
pois koko salatut elämät.
Minä olen onnellinen ainakin siitä etten ole katsonut koko sarjaa kun yhdestä osasta pienen pätkän--se riitti tekemään minut melkein onnettomaksi. Tylsää oli. - ulpukka33
Minä en ole tutustunut näihin salattuihin elämiin joten en tiedä tekisivätkö minut onnelliseksi, mutta minä olen joskus onnellinen
ilman mitään erikoista tapahtumaa, ja silloin kun joku jälkeläisistä soittaa ja kertoo jotain hyvää mitä heille on tapahtunut,
me ihmiset olemme niin erilaisia siinäkin asiassa,
Joskus esim. kesällä kun istun puutarhakeinussa ei mikään häiritse luulen olevani yksin
laitan silmät kiinni ja nautin olostani kiitän Luojaani siitä että pystyn tuntemaan onnea.- JenniR
ja huomasin tuon peliriippuvuus-teeman siellä.
Minusta on hyvä, että sitä käsitellään.
Olen kuullut puhuttavan jostain ihmisestä, jolla on se, eli hän pyrkii aina lainaamaan rahaa eräältä tutultani, joka valittaa minulle sitä. JenniR kirjoitti:
ja huomasin tuon peliriippuvuus-teeman siellä.
Minusta on hyvä, että sitä käsitellään.
Olen kuullut puhuttavan jostain ihmisestä, jolla on se, eli hän pyrkii aina lainaamaan rahaa eräältä tutultani, joka valittaa minulle sitä.mitten onnellinen sattuma oli, kun en koko videoita kuunaan hommannu.
Eikö nuo poistu kokonaan kuvioista tallentavien kautta, joko nyt lopulta huomataan ettei kannata rynniä heti uutuuksien perään. Siitäpä olenkin onnellinen.- Amerikassa
jjoutava5 kirjoitti:
mitten onnellinen sattuma oli, kun en koko videoita kuunaan hommannu.
Eikö nuo poistu kokonaan kuvioista tallentavien kautta, joko nyt lopulta huomataan ettei kannata rynniä heti uutuuksien perään. Siitäpä olenkin onnellinen.siirryttiin suoraan siihen, ja annettiin 80 £ tai €
laitteiden hankintaan ihmisille. - Atolfia
jjoutava5 kirjoitti:
mitten onnellinen sattuma oli, kun en koko videoita kuunaan hommannu.
Eikö nuo poistu kokonaan kuvioista tallentavien kautta, joko nyt lopulta huomataan ettei kannata rynniä heti uutuuksien perään. Siitäpä olenkin onnellinen.olla onnellinen, että digiboxi on vieläkin hankkimatta. Ei ole tullut ongelmia eteen. Odotellaan ja katsellaan, mitä ihmeellisyyksiä ilmestyy vielä tuohon digijuttuun.
Elämme jännittäviä aikoja. - Kirveli
...asiat loksahtaa kohdalleen kuin itsestään ja juuri niinkuin on toivonutkin niiden menevän.
On elämässä iloisiakin yllätyksiä.
Salkkareista vielä; kyllä minä katselen ne aina kun on mahdollista, ei minusta siinä ole mitään hävettävää. Paljon koskettavia aiheita siinä on käsitelty ja onhan se toki paljon tärkeämpää katsoa kuin tää K R-hömppä, tosin katson kyllä sitäkin joskus.
Minä olen onnellinen siitä, että tukenani on edelleen sama käsivarsi, joka tuki minua jo tammukuussa 1952.
Olen minä tietysti videostakin onnellinen. Se nimittäin on korjaamattomasti rikki, eikä uutta hankita.kuin antennitaloissa.
Vaihtaessani taulutelevision en ottanut sitä diginä, kun tutut sanoivat, että digi vielä kehittyy, ja jos siihen tulee vikoja, on helpompi viedä pelkkä boxi korjattavaksi.
Mutta boxin kanssa en pidä kiirettä, katsotaan nyt. TV-luvan maksoin 31.08.2007 saakka, saahan sitä sitten jatkettua.
Video on minullakin ollut poissa tauluTV:n hankkimisesta asti, enkä ole sitä kaivannutkaan.
Kaikkea tarpeeksi ja liikaakin!satu kirjoitti:
kuin antennitaloissa.
Vaihtaessani taulutelevision en ottanut sitä diginä, kun tutut sanoivat, että digi vielä kehittyy, ja jos siihen tulee vikoja, on helpompi viedä pelkkä boxi korjattavaksi.
Mutta boxin kanssa en pidä kiirettä, katsotaan nyt. TV-luvan maksoin 31.08.2007 saakka, saahan sitä sitten jatkettua.
Video on minullakin ollut poissa tauluTV:n hankkimisesta asti, enkä ole sitä kaivannutkaan.
Kaikkea tarpeeksi ja liikaakin!kaapelitaloon 116€ maksavan digiboxin
etuja on sevverran, ettei see kiinnosta tehkööppä mitä tykkää.
Maksammaan en katseluoikeuksistsa kyllä ala seon jempti.- onkkelis
jjoutava5 kirjoitti:
kaapelitaloon 116€ maksavan digiboxin
etuja on sevverran, ettei see kiinnosta tehkööppä mitä tykkää.
Maksammaan en katseluoikeuksistsa kyllä ala seon jempti.Niikö kalliita ne on kaapeli-digit?
Minä ehdin jo hankkia antennitalouteen sopivan, mutta muutankin kaapelitaloon ja joudun tietysti vaihtamaan sitten.
Kalliiks tulee, mut " Elämä on!"
Mutta onnellinen olen siitäkin että poika hoitaa kaikki tekniset vempaimet ja kyllä hän tuon entisenkin jonkun mökille varmaan vie, ettei sekään hukkaan mene.
Minä olen kyllä onnellinen 'Salkkareistakin!
Siellä on käsitelty näytelmän keinoin monia kipeitäkin asioita ja tuo peliriippuvuus on yksi niistä. Tuttavapiirissä on todella peliriippuvaisia ihmisiä, joiden toivon katsovan tuota ohjelmaa. On eräs nuori äitikin joka pelaa jatkuvasti, lapsi vielä mukana aina. - 100 000
onkkelis kirjoitti:
Niikö kalliita ne on kaapeli-digit?
Minä ehdin jo hankkia antennitalouteen sopivan, mutta muutankin kaapelitaloon ja joudun tietysti vaihtamaan sitten.
Kalliiks tulee, mut " Elämä on!"
Mutta onnellinen olen siitäkin että poika hoitaa kaikki tekniset vempaimet ja kyllä hän tuon entisenkin jonkun mökille varmaan vie, ettei sekään hukkaan mene.
Minä olen kyllä onnellinen 'Salkkareistakin!
Siellä on käsitelty näytelmän keinoin monia kipeitäkin asioita ja tuo peliriippuvuus on yksi niistä. Tuttavapiirissä on todella peliriippuvaisia ihmisiä, joiden toivon katsovan tuota ohjelmaa. On eräs nuori äitikin joka pelaa jatkuvasti, lapsi vielä mukana aina.yrittäessään saada takaisin menettämiään rahoja.
Sitten pyysi lainaa, kunnes saa eläkkensä. Ilmeisesti jatkoi sitten.
Säälittää typeryys.
- viivi-karoliina
Onnellinen olen siitä,että olen löytänyt mukavan,huumorintajuisen ja turvallisen tosiystävän itselleni.
- Anu.1
Minä olen onnellinen tästä illasta ja
huomenaamusta jos saan elää.Sillä rakastan elämää.
Onnellisuus on pienissä asioissa. Anu.1 kirjoitti:
Minä olen onnellinen tästä illasta ja
huomenaamusta jos saan elää.Sillä rakastan elämää.
Onnellisuus on pienissä asioissa.hiljaisuudesta. Olen onnellinen terveydestä, ystävistä ja tänään erikoisen onnellinen siitä , että moni asia on järjestynyt toivomallani tavalla ja siitä että on kevät.
opritar kirjoitti:
hiljaisuudesta. Olen onnellinen terveydestä, ystävistä ja tänään erikoisen onnellinen siitä , että moni asia on järjestynyt toivomallani tavalla ja siitä että on kevät.
että saan olla terve.
Jos se menee, ei millään muullakaan ole merkitystä. Siis totaalisesti. Pienet "ikärempat"
Kuuluvat toki elämään.
Joskus arvostan suuresti Hiljaisuutta ja omaa rauhaa. Ainoat seuralaiset ulkona laulavat linnut, ja luonto.
On lisäksi lukematon määrä pieniä onnen aiheita
ihan arkipäivän elämässä.
- Pikku.......
voin olla onnellinen ainakin siitä
että en ole onneton
kaikkea on
mitä juuri tänään tarvitsen.- olla onnellinen,
että vaikka polvea särkeekin välillä, pääsen mainiosti liikkumaan. Mitä se nyt särky on sen rinnalla, että liikkuminen vaikeutuisi.
"M........vaan polveen, kyllä se siitä......... olla onnellinen, kirjoitti:
että vaikka polvea särkeekin välillä, pääsen mainiosti liikkumaan. Mitä se nyt särky on sen rinnalla, että liikkuminen vaikeutuisi.
"M........vaan polveen, kyllä se siitä.........Juuri tänään olen onnellinen siitä, että Suomessa on neljä vuodenaikaa.
- Onkkelis
Venlastiina kirjoitti:
Juuri tänään olen onnellinen siitä, että Suomessa on neljä vuodenaikaa.
Olo tuntuu aina onnelliselta kun ensimmäisen kerran näkee nuo iloiset kesäntuojat pyrstöään keikuttamassa. Västäräkistä vähäsen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj262545- 1411893
- 661797
Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m351453KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.561386Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r771249- 1171184
Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet551129Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(591112Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p571107