Onnellisuus

maisisko

Mistä te olette onnellisia?

Minä olen tällä hetkellä onnellinen videoista.
Saan "rulluuttaa" esim, Salatuista elämistä ne Aaro - Eero - Ullat pois vauhdilla.

20

1068

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fiiuliN

      pois koko salatut elämät.

      Minä olen onnellinen ainakin siitä etten ole katsonut koko sarjaa kun yhdestä osasta pienen pätkän--se riitti tekemään minut melkein onnettomaksi. Tylsää oli.

    • ulpukka33

      Minä en ole tutustunut näihin salattuihin elämiin joten en tiedä tekisivätkö minut onnelliseksi, mutta minä olen joskus onnellinen
      ilman mitään erikoista tapahtumaa, ja silloin kun joku jälkeläisistä soittaa ja kertoo jotain hyvää mitä heille on tapahtunut,
      me ihmiset olemme niin erilaisia siinäkin asiassa,

      Joskus esim. kesällä kun istun puutarhakeinussa ei mikään häiritse luulen olevani yksin
      laitan silmät kiinni ja nautin olostani kiitän Luojaani siitä että pystyn tuntemaan onnea.

      • JenniR

        ja huomasin tuon peliriippuvuus-teeman siellä.

        Minusta on hyvä, että sitä käsitellään.

        Olen kuullut puhuttavan jostain ihmisestä, jolla on se, eli hän pyrkii aina lainaamaan rahaa eräältä tutultani, joka valittaa minulle sitä.


      • JenniR kirjoitti:

        ja huomasin tuon peliriippuvuus-teeman siellä.

        Minusta on hyvä, että sitä käsitellään.

        Olen kuullut puhuttavan jostain ihmisestä, jolla on se, eli hän pyrkii aina lainaamaan rahaa eräältä tutultani, joka valittaa minulle sitä.

        mitten onnellinen sattuma oli, kun en koko videoita kuunaan hommannu.
        Eikö nuo poistu kokonaan kuvioista tallentavien kautta, joko nyt lopulta huomataan ettei kannata rynniä heti uutuuksien perään. Siitäpä olenkin onnellinen.


      • Amerikassa
        jjoutava5 kirjoitti:

        mitten onnellinen sattuma oli, kun en koko videoita kuunaan hommannu.
        Eikö nuo poistu kokonaan kuvioista tallentavien kautta, joko nyt lopulta huomataan ettei kannata rynniä heti uutuuksien perään. Siitäpä olenkin onnellinen.

        siirryttiin suoraan siihen, ja annettiin 80 £ tai €
        laitteiden hankintaan ihmisille.


      • Atolfia
        jjoutava5 kirjoitti:

        mitten onnellinen sattuma oli, kun en koko videoita kuunaan hommannu.
        Eikö nuo poistu kokonaan kuvioista tallentavien kautta, joko nyt lopulta huomataan ettei kannata rynniä heti uutuuksien perään. Siitäpä olenkin onnellinen.

        olla onnellinen, että digiboxi on vieläkin hankkimatta. Ei ole tullut ongelmia eteen. Odotellaan ja katsellaan, mitä ihmeellisyyksiä ilmestyy vielä tuohon digijuttuun.

        Elämme jännittäviä aikoja.


      • Kirveli

        ...asiat loksahtaa kohdalleen kuin itsestään ja juuri niinkuin on toivonutkin niiden menevän.
        On elämässä iloisiakin yllätyksiä.
        Salkkareista vielä; kyllä minä katselen ne aina kun on mahdollista, ei minusta siinä ole mitään hävettävää. Paljon koskettavia aiheita siinä on käsitelty ja onhan se toki paljon tärkeämpää katsoa kuin tää K R-hömppä, tosin katson kyllä sitäkin joskus.


    • Minä olen onnellinen siitä, että tukenani on edelleen sama käsivarsi, joka tuki minua jo tammukuussa 1952.

      Olen minä tietysti videostakin onnellinen. Se nimittäin on korjaamattomasti rikki, eikä uutta hankita.

      • kuin antennitaloissa.

        Vaihtaessani taulutelevision en ottanut sitä diginä, kun tutut sanoivat, että digi vielä kehittyy, ja jos siihen tulee vikoja, on helpompi viedä pelkkä boxi korjattavaksi.

        Mutta boxin kanssa en pidä kiirettä, katsotaan nyt. TV-luvan maksoin 31.08.2007 saakka, saahan sitä sitten jatkettua.

        Video on minullakin ollut poissa tauluTV:n hankkimisesta asti, enkä ole sitä kaivannutkaan.
        Kaikkea tarpeeksi ja liikaakin!


      • satu kirjoitti:

        kuin antennitaloissa.

        Vaihtaessani taulutelevision en ottanut sitä diginä, kun tutut sanoivat, että digi vielä kehittyy, ja jos siihen tulee vikoja, on helpompi viedä pelkkä boxi korjattavaksi.

        Mutta boxin kanssa en pidä kiirettä, katsotaan nyt. TV-luvan maksoin 31.08.2007 saakka, saahan sitä sitten jatkettua.

        Video on minullakin ollut poissa tauluTV:n hankkimisesta asti, enkä ole sitä kaivannutkaan.
        Kaikkea tarpeeksi ja liikaakin!

        kaapelitaloon 116€ maksavan digiboxin
        etuja on sevverran, ettei see kiinnosta tehkööppä mitä tykkää.
        Maksammaan en katseluoikeuksistsa kyllä ala seon jempti.


      • onkkelis
        jjoutava5 kirjoitti:

        kaapelitaloon 116€ maksavan digiboxin
        etuja on sevverran, ettei see kiinnosta tehkööppä mitä tykkää.
        Maksammaan en katseluoikeuksistsa kyllä ala seon jempti.

        Niikö kalliita ne on kaapeli-digit?
        Minä ehdin jo hankkia antennitalouteen sopivan, mutta muutankin kaapelitaloon ja joudun tietysti vaihtamaan sitten.
        Kalliiks tulee, mut " Elämä on!"
        Mutta onnellinen olen siitäkin että poika hoitaa kaikki tekniset vempaimet ja kyllä hän tuon entisenkin jonkun mökille varmaan vie, ettei sekään hukkaan mene.
        Minä olen kyllä onnellinen 'Salkkareistakin!
        Siellä on käsitelty näytelmän keinoin monia kipeitäkin asioita ja tuo peliriippuvuus on yksi niistä. Tuttavapiirissä on todella peliriippuvaisia ihmisiä, joiden toivon katsovan tuota ohjelmaa. On eräs nuori äitikin joka pelaa jatkuvasti, lapsi vielä mukana aina.


      • 100 000
        onkkelis kirjoitti:

        Niikö kalliita ne on kaapeli-digit?
        Minä ehdin jo hankkia antennitalouteen sopivan, mutta muutankin kaapelitaloon ja joudun tietysti vaihtamaan sitten.
        Kalliiks tulee, mut " Elämä on!"
        Mutta onnellinen olen siitäkin että poika hoitaa kaikki tekniset vempaimet ja kyllä hän tuon entisenkin jonkun mökille varmaan vie, ettei sekään hukkaan mene.
        Minä olen kyllä onnellinen 'Salkkareistakin!
        Siellä on käsitelty näytelmän keinoin monia kipeitäkin asioita ja tuo peliriippuvuus on yksi niistä. Tuttavapiirissä on todella peliriippuvaisia ihmisiä, joiden toivon katsovan tuota ohjelmaa. On eräs nuori äitikin joka pelaa jatkuvasti, lapsi vielä mukana aina.

        yrittäessään saada takaisin menettämiään rahoja.

        Sitten pyysi lainaa, kunnes saa eläkkensä. Ilmeisesti jatkoi sitten.

        Säälittää typeryys.


    • viivi-karoliina

      Onnellinen olen siitä,että olen löytänyt mukavan,huumorintajuisen ja turvallisen tosiystävän itselleni.

      • Anu.1

        Minä olen onnellinen tästä illasta ja
        huomenaamusta jos saan elää.Sillä rakastan elämää.
        Onnellisuus on pienissä asioissa.


      • Anu.1 kirjoitti:

        Minä olen onnellinen tästä illasta ja
        huomenaamusta jos saan elää.Sillä rakastan elämää.
        Onnellisuus on pienissä asioissa.

        hiljaisuudesta. Olen onnellinen terveydestä, ystävistä ja tänään erikoisen onnellinen siitä , että moni asia on järjestynyt toivomallani tavalla ja siitä että on kevät.


      • opritar kirjoitti:

        hiljaisuudesta. Olen onnellinen terveydestä, ystävistä ja tänään erikoisen onnellinen siitä , että moni asia on järjestynyt toivomallani tavalla ja siitä että on kevät.

        että saan olla terve.
        Jos se menee, ei millään muullakaan ole merkitystä. Siis totaalisesti. Pienet "ikärempat"
        Kuuluvat toki elämään.
        Joskus arvostan suuresti Hiljaisuutta ja omaa rauhaa. Ainoat seuralaiset ulkona laulavat linnut, ja luonto.
        On lisäksi lukematon määrä pieniä onnen aiheita
        ihan arkipäivän elämässä.


    • Pikku.......

      voin olla onnellinen ainakin siitä
      että en ole onneton
      kaikkea on
      mitä juuri tänään tarvitsen.

      • olla onnellinen,

        että vaikka polvea särkeekin välillä, pääsen mainiosti liikkumaan. Mitä se nyt särky on sen rinnalla, että liikkuminen vaikeutuisi.
        "M........vaan polveen, kyllä se siitä.........


      • olla onnellinen, kirjoitti:

        että vaikka polvea särkeekin välillä, pääsen mainiosti liikkumaan. Mitä se nyt särky on sen rinnalla, että liikkuminen vaikeutuisi.
        "M........vaan polveen, kyllä se siitä.........

        Juuri tänään olen onnellinen siitä, että Suomessa on neljä vuodenaikaa.


      • Onkkelis
        Venlastiina kirjoitti:

        Juuri tänään olen onnellinen siitä, että Suomessa on neljä vuodenaikaa.

        Olo tuntuu aina onnelliselta kun ensimmäisen kerran näkee nuo iloiset kesäntuojat pyrstöään keikuttamassa. Västäräkistä vähäsen...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      334
      7599
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2244
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      34
      1652
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1499
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      116
      1211
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      76
      1193
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1046
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      16
      935
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      925
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      277
      823
    Aihe