Hei,
onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä hotellista? Entä golfkentästä, saako aikoja helposti? Kaikki info on tervetullutta!
Hesperia Isla Margarita
J.Jo
1
696
Vastaukset 1
- \o/
...kys. hotellista on kommentteja internetissä niin hyviä kuin huonojakin, ainakin eurooppalisten turistien kommentit enimmäkseen positiivisia, itse olen menossa heinäkuussa ja siitenhän se näkee mitä se on.
Sijainti jonkin verran syrjässä, ja paikallinen ***** luokitus ei vastaa kuulemma odotuksia, totuus ehkä *** tai ****- , tuskimpa menoo haittaa nuokaan, käyppä lukemassa kommentteja hotellista tuolta:
http://www.tripadvisor.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392351
- 59794
- 45782
Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää215605Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne81587T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin7559- 45530
Pientä pintaremonttia
Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k16524- 62522
- 42520