ÄRSYTTÄVÄ kaveri

kyllästynyt olemaan........

Hei,
olen 12 tyttö(kohta 13) ja kaverini on ärsyttävä.

Hän on paras kaverini ja silti inhoittava esim.
Jos pyydänhäntä kanssani ostoksille,ja sanon että joku väri on nyt muodissa/haluaisin sen ja sen värisen vaatteen niin ei hän heti perään sa että:
"niin se olis kyllä ihanan värinen mä aion kans ostaa sen värisen"

Ja jos sanon et me voida hirveesti ostaa samanvärisiä vaatteita,niin hän sanoo :"joo niin ei voidakka ostetaan niin että kummatkin vähän sen väristä"

Ja mulla lempibändi se on ollut jo 3 vuotta ja kaverini rupesi tykkään siitä noin puol vuotta sitte.
Ja jos tehään jotain kuvistyötä ja on vapaa aihe niin mä teen mun lempi bändista.
Sitte kysyn kaverilta ja sekin sanoo että tekee siitä samasta.
No,
sitte mä sanon että ei voida tehä samasta ja mä vihjaan sille että se oli mun idea koska se aiko aluks tehä jostain muusta.
Sitten kaverini sanoo että se on tyhmää kun ei saa tehä siitä mistä haluaa(olin kyllästyny antaan sille aina periksi ja tein siitä ja sanoin kaverille et tee jostain muusta)

Ja kun olimme ostamassa paitoja ja oli hieno paita niin kaverini otti sen multa vaikka mä löysin sen(näin on käynyt jo 2 kertaa)

Ollaan menos ystäväni kanssa ostoksille miten saan sen päähän et ostaa jotain muuta?????

11

2646

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hihiiiiiiiiiiiii

      sano sil suoraan et toi on ärsyttävää ja jos et lopeta nii ei olla enää ystävii. kokeileppas tota ;)

    • kaikkee sit lukeekin..

      Jos sulle jotkuu vaatteet on tärkeämpiä, kuin sun (parhaan??!!)ystävän ystävyys, niin kömmi takas sinne lastentarhan syöttötuoliin josta tulitkii..

      Ja sun iän olis kyllä arvannut ilman, että laitoit sen, aikas lapsellista touhua.. Mut ehkä sun sitte kannattaa alkaa etsiä uusia kavereita - jotka eivät ärsytä sua..

    • Lonkero pisara

      Älkää kiusatko sitä. Kyllä hän kaverinsa kanssa varmasti haluaa hyvissä väleissä olla, mutta tuo on jo todellakin ärsyttävää ja rumaa tätä (siis ketjun aloittajaa kohtaan.)

      Mun mutsin uskonnon takia mulla ei ikinä ole ollut kaveria, niin en osaa kuin antaa täällä myötätuntoa, josta paskasti hyödyt. Sano sille "haista vittu", tietääkseni tyttöjen kesken ei niin voi tehdä (se tässä onkin). Sitten suostut pyytämään anteeksi sillä ehdolla, että se ei enää matki sinua.
      ...tästä viestistä näkee sinun viestiäsi vahvemmin, että olen kakara. Mutta rupee hengailee monen muunkin kanssa tai sillai nii eikohän se hiffaa.

      • Lonkeropisara

        ...tai sitten yksinkertaisesti pyydä sitä kohteliaasti lopettamaan matkimisesi.


    • mmm

      Tee seuraavalla kerralla kun olette ostoksilla niin että sanot jotain sinun mielestä todella rumaa vaatetta upeaksi jolloin hän haluaa sen epäilemättä ja osta lempivaatteesi salassa. Voit käyttää tuota myös muissa tilanteissa kuten kuvistöissä ja muissa sellaisissa :D

    • Ystävä^^

      Matkimisessa on jotain hyvääkin: Kamusi täytyy pitää sinua taitavana kuviksessa ja sinun vaatemakuasi hyvänä, eihän hän muuten valitsisi tai tekisi kaikkea niin kuin sinä. Vai onko hän yksinkertaisesti niin kelju tyyppi, että tekisi kaiken vain ärsyttääkseen sinua? Enpä usko.. Todennäköisesti hän vain ihailee sinua ja pitää valintojasi ja tekemisiäsi parempiani kuin omiaan.

      Minusta sinun tulee puhua rauhallisesti hänelle asiasta, eikä vain vihjailla silloin kun hän on taas matkimassa sinua. Toisinsanoen ota matkiminen esille muulloinkin, kun matkimista tapahtuu. Voit luetelle esimerkkejä milloin hän on käyttäytynyt niin ja kertoa ihan rauhallisesti, että asia häiritsee sinua. Tosin ystäväsi voi kiistää kaiken.

      Hyvää ystävää ei koskaan pidä jättää, sillä niitä ei voi koskaan olla liikaa. Ja jos olet vain vihjaillut, etkä suoraan sanonut, että matkiminen häiritsee sinua, niin ystäväsi ei välttämättä edes pidä asiaa kovin tärkeänä sinulle?

      Joku neuvoi valehtelemaan, mistä pidät, jotta voisit salaa tehdä sen mistä oikeasti pidät. Valehteleminen käy ainakin pitemmän päälle raskaaksi ja pilaa ystävyytenne. Mikään, mikä rakentuu valheen päälle, ei tule kestämään kauaa.

    • blessedchild

      Nii jos näät jonkun kiinnostavan mee ekaks jonkun ei kiinnostavan luokse ja sitte koukkaakki sen toisen kaut, ku ootte menos kassoille ja ota se mukaas

    • oksettavaaaa

      Sano sille et vittuuko sä Matkit Mua kaikessa hanki omat ajatukset. Mull oli just sama probleema ja sit ku sanoin sille noi ni jäipähä hiljaseks XD

    • älyhoieläjätä

      Mitä järkee halloo vastaa tohon viestii 6 vuotta myöhemmin?!?! O,o

    • Naapurintarmo

      Kill yourself! ei vittu oikeesti helvetti niillä vitu vaatteilla ei oo mitä välii autisti
      Somebody once told me the world is gonna roll me
      I ain't the sharpest tool in the shed
      She was looking kind of dumb with her finger and her thumb
      In the shape of an "L" on her forehead

      Well the years start coming and they don't stop coming
      Fed to the rules and I hit the ground running
      Didn't make sense not to live for fun
      Your brain gets smart but your head gets dumb
      So much to do, so much to see
      So what's wrong with taking the back streets?
      You'll never know if you don't go
      You'll never shine if you don't glow

      Hey now, you're an all-star, get your game on, go play
      Hey now, you're a rock star, get the show on, get paid
      And all that glitters is gold
      Only shooting stars break the mold

      It's a cool place and they say it gets colder
      You're bundled up now, wait till you get older
      But the meteor men beg to differ
      Judging by the hole in the satellite picture
      The ice we skate is getting pretty thin
      The water's getting warm so you might as well swim
      My world's on fire, how about yours?
      That's the way I like it and I never get bored

      Hey now, you're an all-star, get your game on, go play
      Hey now, you're a rock star, get the show on, get paid
      All that glitters is gold
      Only shooting stars break the mold

      Hey now, you're an all-star, get your game on, go play
      Hey now, you're a rock star, get the show, on get paid
      And all that glitters is gold
      Only shooting stars

      Somebody once asked could I spare some change for gas?
      I need to get myself away from this place
      I said yep what a concept
      I could use a little fuel myself
      And we could all use a little change

      Well, the years start coming and they don't stop coming
      Fed to the rules and I hit the ground running
      Didn't make sense not to live for fun
      Your brain gets smart but your head gets dumb
      So much to do, so much to see
      So what's wrong with taking the back streets?
      You'll never know if you don't go (go!)
      You'll never shine if you don't glow

      Hey now, you're an all-star, get your game on, go play
      Hey now, you're a rock star, get the show on, get paid
      And all that glitters is gold
      Only shooting stars break the mold

      And all that glitters is gold
      Only shooting stars break the mold

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      151
      8881
    2. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1453
    3. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      76
      1355
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      79
      1259
    5. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      147
      1137
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      91
      1104
    7. 48
      849
    8. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      103
      847
    9. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      47
      823
    10. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      818
    Aihe