Voinko tulla raskaaksi jos jätkä työntää sisääni sormen jossa voi olla hänen omaa siemennestettään...??? Kertokaa please...!!
Oon epätoivonen!!
voinko tulla raskaaksi jos..??
16
2157
Vastaukset
- zoe
etköhän vaan voi, jos sitä siemennestettä vaan sinne sisälle menee. Tuskin kuitenkaan noin pienestä määrästä siimahäntiä raskaaksi tulee.. sitten on jo aika hyvää ainetta! Mutta koskaan ei tiedä...
- Lilja86
No pitäisikö nyt vaan rynnätä apteekkiin hakemaan katumus-pillerit?? Mä oon ihan paineessa, en tiedä yhtään mitä teen....
- -angel-
Lilja86 kirjoitti:
No pitäisikö nyt vaan rynnätä apteekkiin hakemaan katumus-pillerit?? Mä oon ihan paineessa, en tiedä yhtään mitä teen....
tehdä testi..Ei heti pilleriä!..Ja siitä voi "huonolla" tuurilla tulla raskaaksi!
- ?????
-angel- kirjoitti:
tehdä testi..Ei heti pilleriä!..Ja siitä voi "huonolla" tuurilla tulla raskaaksi!
Kannattaa mennä apteekkiin ja ota se pilleri mahdollisimman nopeesti. Sitten, kun raskaustesti näyttää positiivista ei katumuspilleri enää auta. Pilleri pitää ottaa mielellää 24h kuluttua ja mielellään 48h kuluttua. Saatat olla hyvinkin raskaana.
- Lilja86
-angel- kirjoitti:
Jaa sen testinkö voi tehdä jo nyt, kun "yhdynnästä" on alle vuorokausi...?? Siis että saako sen tuloksen jo näinkin pian??
Ja katumuspilsujen ehkäisytehohan on 95% jos sen ottaa 24h sisällä.....että niin..eihän sekään tietty IHAN varmaa oo, mut jotain sentään.. - Joojoo
"Tuskin kuitenkaan noin pienestä määrästä siimahäntiä raskaaksi tulee.."
Eipä niitä niitä siimahäntiä tarvita kuin yksi ainut kappale, että tulee raskaaksi.
Toisaalta on kyllä helvetin epätodennäköistä, että joku onnistuisi sormella hedelmöittämään jonkun. - voiko1
onko mahdollista kun olin yhdynnässä tyttöystäväni kanssa kun sain orgasmin niin otin sen kyllä pois ja pyyhin siittimen mutta jatkettiin sen jälkeen onko mahdollista että tyttöystävi on raskaana??
- voiko1
voiko1 kirjoitti:
onko mahdollista kun olin yhdynnässä tyttöystäväni kanssa kun sain orgasmin niin otin sen kyllä pois ja pyyhin siittimen mutta jatkettiin sen jälkeen onko mahdollista että tyttöystävi on raskaana??
kuitenkin pyyhin kaikki pois mutta voiko tulla raskaaksi auttakaa!!!!
- hohomajs
voiko1 kirjoitti:
kuitenkin pyyhin kaikki pois mutta voiko tulla raskaaksi auttakaa!!!!
Miks vitussa näin tyhmät saavat pillua?
- what a day
etköhän vaan voi, jos sitä siemennestettä vaan sinne sisälle menee. Tuskin kuitenkaan noin pienestä määrästä siimahäntiä raskaaksi tulee.. sitten on jo aika hyvää ainetta! Mutta koskaan ei tiedä...
- mies
>noin pienestä määrästä..
Yksikin siitiö voi tehdä raskaaksi.
- *helinäkeiju*
et voi olla raskaana, ellei se jätkä oo salamannopeesti kuljettanu spekujaan sun sisään...
siittiöthän elää vain pienen hetken, joten älä turhaan murehdi...- mie
Noinko sitä nykyään ala-asteella opetetaan, että siittiöt elävät vain pienen hetken. Taidat tyttöpieni olla hieman hakoteillä. Siittiöt elävät n. 4 vuorokautta. Ja vastaus tuohon alkuperäiseen kysymykseen, että voit ihan hyvin olla raskaana. Ja määrästä sen verta, että se ei vaikuta hittojakaan, että miten paljon sitä siemennestettä sinne on menny, koska todellakin yksi siittiö riittää hedelmöitykseen. Ja pisarassakin spermaa on tuhansia siittiöitä.
- M82
Aijaa mä ku luulin, että ne elävät otollisissa olosuhteissa jopa 3 vrk. Näin ainakin olin jostain lukevinaan tässä taannoin!
- viisas
6. Heippa lääkäri! Olen 16-vuotias tyttö ja poikaystäväni laski siemennesteensä sormilleen, jonka jälkeen hän laittoi sormensa emättimeeni. Nyt haluaisin tietää voiko siitä tulla raskaaksi!
Hyvä Lilli. On erittäin epätodennäköistä tulla raskaaksi tällaisessa tilanteessa, mutta ei täysin mahdotonta. Asianmukainen ehkäisy on varmasti paikallaan, jos on yhdyntöjä ja tämän tyyppisiä leikkejä.
http://www.yle.fi/iines/laakari/laakari.html - muikkeli
no mäpä en usko että voit tulla paksuksi, sillä me ollaan mun jätkäni kanssa kokeiltu sormia jossa on ollu hänen siemennestettä ja en ite ole näköjää tullu raskaaksi! Mutta HEI, nyt jos sitä epäilet niin kannattasi hommata ne katumuspillerit...=) älä epäröi mitään ennen kuin omat menkkasi ovat myöhässä =/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202483Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2371774Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3201415Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai571018- 64979
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.55870- 39854
J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e37786Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh37717Sinulle vain
Kirjoitan sinulle, koska sydämeni on niin täynnä asioita, joita en ole voinut sanoa ääneen. Tämä ei ole kirje, jossa pyy45688