4mobile

pahastunut

osaisiko joku minua neuvoa? tarvitsen nyt kipeästi apua!
olen tilannut yhden soittoäänen noin 4kk sitten ja olen maksanut joka kuukausi 9e! nyt viime kuussa tajusin että kuulun kai johonkin juttuun ja lähetin sinne viestin että lopetan tilauksen tai jotain ja sain sieltä paluuviestin että tilauksesi on lopetettu! nyt kuitenkin taas tuli viestejä että 4mobile tilauksesi on uusittu. voit hakea jopa 30 soittoääntä/kuvaa..4viikon tilausjakson aikana... miten ihmeessä saan sen lopetettua!! en halua maksaa enää 9e!

12

2139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pahastunut

      en edes tiedä mistä nämä viestit tulevat!! viestissä sanotaan että voit tilata numerosta: 17286. onko tämä zedin numero tai minkä?

    • kitty20

      Olen vuosi sitten tilannut soittoäänen ja edelleen laskutetaan. Jokaisessa puhelinlaskussa on yli 20€ näitä palvelutekstiviestejä. Soitin operaattorille ja sieltä sanoivat, että juuri tämä tilaus on syynä. Miten sen tilauksen voi purkaa? Olen ilmeisesti maksanut monta sataa ihan turhasta.

    • perkule

      Tästä voisi jo valittaa jonnekin... minne? Kyllä niissä viesteissä pitäisi aina olla firman nimi ja yhteystiedot. Googlestakaan ei meinaa löytää.

      Mutta tässä vihdoinkin: Sieltä löytyy miten lopettaa viestit. Ohjeissa siis lukee, että: "Voit aina halutessasi poistua Club 4Mobilesta ja sulkea palvelun lähettämällä viestin 4MOBILE SULJE numeroon 17286(0€)."

      http://www.nelonen.fi/4mobile/

      Ei kukaan osaa yhdistää, että tämä on Nelonen. Vaikka siinä se numero seisookin.

      • kitty20

        tuon saman jutun ja lähetin viestin. Olin sitä ennen jo ehtinyt lähettää sinne palautetta asiasta ja minuun otettiin yhteyttä. Sieltä lupasivat katkaista tilauksen.
        Mutta kaipa tuo itse lähetetty viesti on yhtä pätevä.


    • mustamyy2

      Sama ongelma. Minulle on jo kuukausi tolkulla tullut näitä viestejä. Vasta viimeksi oli tämä mainonta yhdeksästä eurosta ja sitten tuli kiire!
      En ole tilannut kuin yhden soittoäänen yli puoli vuotta sitten. Onko nyt niin, että olen tosiaan maksanut vähintään kuusikymmentä euroa johonkin...johonkin hevon P:hen. Tämä on aivan uskomatonta nykyään. Omaa tyhmyyttä kun mistään mitään tilaa ikinä. Mutta ei haluaisi jättää asiaa tähän.

      Sain tämän viestiketjun neuvoilla sen suljettua, nyt kun viimein älysin alkaa jäljittää, että mistä ihmeestä niissä 4mobile viesteissä on oikein kyse.

      • kusetettuko

        Sama huomi itellä. Räpläsin puhelimen kaa joksus alkuvuodesta ja sen jälkeen noita 9€ per kk on tippunut laskujen mukana. Ihmettelin mitä helvettiä mut ku Elisalle koitti soittaa niin päivän jono.
        Ja vielä ku ei oo edes tää oma puhelinnro oo ollu kunnolla käytössä ku käytän duunin puhelinta. Oon siis maksanu koht 80 € hommasta josta en oo saanu edes sitä ekaa soittoääntä ja muutoin puhelinlaskut
        on puolessa vuodessa ollu alle 20€. tana ka kele. Laitin valitusmailia neloselle ja kuluttajaviranomaisille.


      • rosan äiti
        kusetettuko kirjoitti:

        Sama huomi itellä. Räpläsin puhelimen kaa joksus alkuvuodesta ja sen jälkeen noita 9€ per kk on tippunut laskujen mukana. Ihmettelin mitä helvettiä mut ku Elisalle koitti soittaa niin päivän jono.
        Ja vielä ku ei oo edes tää oma puhelinnro oo ollu kunnolla käytössä ku käytän duunin puhelinta. Oon siis maksanu koht 80 € hommasta josta en oo saanu edes sitä ekaa soittoääntä ja muutoin puhelinlaskut
        on puolessa vuodessa ollu alle 20€. tana ka kele. Laitin valitusmailia neloselle ja kuluttajaviranomaisille.

        Meillä on aivan sama ongelma:palveluviestiä tulee tuutin täydeltä,vaikka olen useaan otteeseen perunut moiset palvelut.Joka laskussa on se 9 euroa ylimääräistä ja kyllä on kalliiksi tullut yksi ainoa soittoääni,jonka tytär halusi viime talvena.Nyt en enää maksa ,vaan jätin jo viime laskusta itse pois sen 9 euroa ja niin teen myös tämän kuun laskussakin.Katsotaan mitä tapahtuu.Olen tosi kiukkuinen moisille pakkoviestien laskuttajille.


    • V*****

      huh huhhhhh mikä kusetusta oikeesti!!! olenkin ihmetellyt mihin hittoon mulla menee saldosta aina yhtäkkiä 9 euroo!!!! siis muistan kyllä lopettaneeni ton ihmeviestin mutta ei näköjään oo tepsiny!!! oikeesti miten ihmeeeeeeesssää vois saada noi rahat takas ku on menny yli puolen vuoden ajan tota rahamäärää ihan turhaaaaaaaaaaaaan!!! :/

      • turhasta

        Joskus pari vuotta sitten yritin tilata J.Bluntin hienon musakappaleen.Se ei koskaan tullut,koska wap-yhteys ei pelannut.Laskujakaan ei tullut.Nyt sitten,jostain kummasta ilmaantui kuukausittain toistuvat musaviestit.En ole koskaan avannut niitä.Poistin ne heti.Laskuihin ilmaantui 9 euron viihdepalvelumaksu.En ole tarkistanut,kauanko olen maksanut.Veikkaisin 4 kk.Ensialkuun ihmettelin,mistä moinen summa tulee.Laitoin puhelimeeni viihdepalvelueston,mutta poikani sanoi että kun joskus poistan sen niin palvelu alkaa välittömästi!Eli,nyt ajattelin tehdä lähettää jollain konstilla:SULJE-viestin 17286-numeroon.Koska esto on voimassa,täytyisi yrittää soittaa asiaakaspalveluun tai saada netin kautta viesti perille.Viimemainittu on helpompi?Olen ollut tosi tyhmä,kun en ole toiminut ajoissa,mutta maalaisjärjellä ajateltuna olen toimut ok,KOSKA EN OLE OTTANUT MITÄÄN PALVELUA VASTAAN.Harmittaa vietävästi,koska on jäänyt käyttämättä musa,ym.tuotteet-lasku vaan maksettava,tyhjästä!


    • pahastuneelle

      Hei! Minulle kävi samoin. Menin DNA liikkeeseen ja siellä oli ystävällinen nuori myyjä, joka puolestani meni 4mobile nettisivulle ja löysi sen paikan, josta voi laittaa eston kyseiseen palveluun. Mutta vaikea näyttää olevan oma-alotteisesti löytää kyseiselle sivulle.

    • blääh

      mäki tilasin soittoäänen , mut se oli jostai funclubnordic.com sivulta. Sain semmosen viestin jossa luki numero mihin pitäis lähettää STOP viesti jos haluaa lopettaa tilauksen. Mul ei oo sitä numeroo enään enkä ole lähettänny sitä STOP viestii. mä en oo saannut mitää viestejä sieltä sen ekan viestin jälkeen, et miten tietää jos se laskuttaa vieläkin?

    • never...ever

      ikinä ei kannata tilata mitään soittoääniä mistään noilta huijareilta,tilausta on lähes mahdoton katkaista,soittareita saa kavereilta luutuutilla tai ovi storesta ilmatteeks

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1766
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1468
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1153
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1151
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1106
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1101
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1089
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1074
    Aihe