mielipiteitä tehtävistä!!!

kaasoksi heinäkuussa

sain juuri kuulla olevani kaaso ystäväni häissä nyt heinäkuussa. mulla ei rehellisesti sanottuna ole muuta käsitystä kaason pestistä kun polttareiden järjestäminen,ja tukena olo hääpäivänä... mitä te morsiammet hyvän mielen rajoissa toivotte parhaalta kaverilta?

4

1203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rouva vuodesta 05

Musta noi riittää. Mä en ymmärrä näitä nykyajan kaaso-vouhotuksia, jonka takia jopa ystävyys sanotaan irti!

Mun kaason tärkein tehtävä oli auttaa mua vessakäynneillä, sillä vanne oli hankala.

En tod. odottanu, että kaaso tai kukaan muukaan laittaisi kauheasti rahaa tai aikaa mun häiden eteen. Musta ois ollu jopa noloa vaatia osallistumaan kaiken maailman höpö-höpö-talkoisiin.

Ja häät oli mukavat, vieraita noin 230 ja ilma kuin morsian ;)

• kaaso myös

Noiden lisäksi minulla on ollut hommana auttaa puvun ja alusvaatteiden valinnoissa. Oli kutsukortteijen väsäämistä, siis porukalla, hääkarkkein ja paikkakorttien askartelua. Hoidin valokuvauksen varauksen, otin selvää bussikuljetuksista, hinnoista jne.. Etsin ihmisten osoitteita. Minä vastaan myös infosta häälahjojen suhteen, siis vieraat saa soittaa minulle. Koristelen hääpaikan muutaman muun kanssa, häiden jälkeen menen siivoamaan juhlapaikan muutaman muun kanssa. Ja alttarilla pidän morsion kimppua. Tuossa oli noita mitä minulla on hommana, tietysti tärkein on se tuki ja apu hääpäivänä.

• Prisukka

Itsekin olen kaasona heinäkuussa. Tehtäviini kuuluu 1.järjestää polttarit, mutta nekin muun porukan avulla. 2. Olen autellut kutsukorttien, istumapaikkakorttien ja hääkarkkien kanssa. 3.Suunnittelen ohjelmaa bestmanin ja seremoniamestarin kanssa. 4.Otan vastaan ilmoittautumiset morsiamen ja sulhasen äitien kanssa. 5.Olen morsiamen apuna hääpäivän ja huolehdin että joukkoon tulee, huulipunat, ylimääräiset sukkahousut, hakaneuloja ja sulhaselle mustat sukat (jos tuo vaikka saisi päähänsä laittaa tennissukat)yms. Toki on kaikenlaista pientä näpertelyä, mutta morsian onkin siskoni joten todennäköisesti auttaisin häntä jokatapauksessa.

• tehtäviä

Mun kaaso oli mukana kun kävin sovittelemassa hääpukuja (otti myös kuvia). Sitten kaaso voi auttaa kutsujen teossa. Meillä ei kyllä tarvinnut. Meillä kaaso auttaa paikkakorttien teossa, hääkarkkeja ei tule. Esim. hääkarkkeja voi tehdä isommallakin porukalla. Kaverini hääkarkkeja tekemässä oli n. 5-6 naista. Morsian oli laittanut pikkupurtavaa tarjolle. Ja vietimme samalla mukavan illan.

Kaaso voi auttaa myös muissa koristeluissa. Ja ohjelman laadinnassa. Tai sitten hääpari suunnittelee ohjelman itse.

Ja ne polttaritkin voi järjestää porukalla. Kaaso vain kutsuu porukan suunnittelupalaveriin ja/tai pitää muihin yhteyttä.

Siinä mieleen tulevia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5147
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4046
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2159
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1817
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1785
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1434
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      27
      1217
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1026
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      981
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      980
    Aihe