sain juuri kuulla olevani kaaso ystäväni häissä nyt heinäkuussa. mulla ei rehellisesti sanottuna ole muuta käsitystä kaason pestistä kun polttareiden järjestäminen,ja tukena olo hääpäivänä... mitä te morsiammet hyvän mielen rajoissa toivotte parhaalta kaverilta?
mielipiteitä tehtävistä!!!
4
1176
Vastaukset
- rouva vuodesta 05
Musta noi riittää. Mä en ymmärrä näitä nykyajan kaaso-vouhotuksia, jonka takia jopa ystävyys sanotaan irti!
Mun kaason tärkein tehtävä oli auttaa mua vessakäynneillä, sillä vanne oli hankala.
En tod. odottanu, että kaaso tai kukaan muukaan laittaisi kauheasti rahaa tai aikaa mun häiden eteen. Musta ois ollu jopa noloa vaatia osallistumaan kaiken maailman höpö-höpö-talkoisiin.
Ja häät oli mukavat, vieraita noin 230 ja ilma kuin morsian ;) - kaaso myös
Noiden lisäksi minulla on ollut hommana auttaa puvun ja alusvaatteiden valinnoissa. Oli kutsukortteijen väsäämistä, siis porukalla, hääkarkkein ja paikkakorttien askartelua. Hoidin valokuvauksen varauksen, otin selvää bussikuljetuksista, hinnoista jne.. Etsin ihmisten osoitteita. Minä vastaan myös infosta häälahjojen suhteen, siis vieraat saa soittaa minulle. Koristelen hääpaikan muutaman muun kanssa, häiden jälkeen menen siivoamaan juhlapaikan muutaman muun kanssa. Ja alttarilla pidän morsion kimppua. Tuossa oli noita mitä minulla on hommana, tietysti tärkein on se tuki ja apu hääpäivänä.
- Prisukka
Itsekin olen kaasona heinäkuussa. Tehtäviini kuuluu 1.järjestää polttarit, mutta nekin muun porukan avulla. 2. Olen autellut kutsukorttien, istumapaikkakorttien ja hääkarkkien kanssa. 3.Suunnittelen ohjelmaa bestmanin ja seremoniamestarin kanssa. 4.Otan vastaan ilmoittautumiset morsiamen ja sulhasen äitien kanssa. 5.Olen morsiamen apuna hääpäivän ja huolehdin että joukkoon tulee, huulipunat, ylimääräiset sukkahousut, hakaneuloja ja sulhaselle mustat sukat (jos tuo vaikka saisi päähänsä laittaa tennissukat)yms. Toki on kaikenlaista pientä näpertelyä, mutta morsian onkin siskoni joten todennäköisesti auttaisin häntä jokatapauksessa.
- tehtäviä
Mun kaaso oli mukana kun kävin sovittelemassa hääpukuja (otti myös kuvia). Sitten kaaso voi auttaa kutsujen teossa. Meillä ei kyllä tarvinnut. Meillä kaaso auttaa paikkakorttien teossa, hääkarkkeja ei tule. Esim. hääkarkkeja voi tehdä isommallakin porukalla. Kaverini hääkarkkeja tekemässä oli n. 5-6 naista. Morsian oli laittanut pikkupurtavaa tarjolle. Ja vietimme samalla mukavan illan.
Kaaso voi auttaa myös muissa koristeluissa. Ja ohjelman laadinnassa. Tai sitten hääpari suunnittelee ohjelman itse.
Ja ne polttaritkin voi järjestää porukalla. Kaaso vain kutsuu porukan suunnittelupalaveriin ja/tai pitää muihin yhteyttä.
Siinä mieleen tulevia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk336931Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin213330Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.521460Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_211380Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.281346PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1791330- 1421199
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport491125- 39966
Kehumisesta voi saada sakkoja?
Mistä tämä nyt kertoo, se kertoo siitä että vanhat jo seksuaaliseeden menettäneet naisihmiset operoivat mediassa liian v157925