Kesärenkaiden vaihdon yhteydesssä ihmettelin etupään jarrusatulaan valun yhteydessä 'tulostettua' levyn poikkileikkauskuviota ja sen yläpuolelle meistettyä numeroa 22.
Mittasin levyn paksuuden ja sai tulokseksi 20mm -01 malli ja 135 tkm mittarissa.
Mitä järkeä on painaa alkuperäisen levyn paksuus jarrusatulaan? Ei kai 22 vaan ole min. mitta??
Mikä on muuten etujarrujen minimi levynpaksuus?
Löytyykö ja mistä jarrupaloja jotka kuluessaan eivät mustaa vanteita??
Jarrulevyjen paksuus?
3
4830
Vastaukset
- novbadi
kävin tossa näyttämässä fokusta katsastusasemalla,inssi oli mitannu siitä etulevyjen paksuuden,20,02 mm.sano mulle että 20,00mm on minimi että näin .
- arska
Näin on, hain kirjastosta lainaksi Focuksen huoltokirjan ja siinä on selvästi sanottu että uusien levyjen paksuus on jarrusatulaan meistetty 22(mm) ja minimimitta on 20mm.
Ford osia myyvä varaosaliikkeen myyjä sanoi että levyjä menee paljon. Levyt ovat nykyään niin pehmeitä, että jarrupalojen vaihdon yhteydessä pitää yleensä vaihtaa myös jarrulevyt.
- palaojen vairaja
levyt tehdään pehmeästä melko aineesta nykyään. sillä saadaan kitkaa enemmän, mutta ne myös kuluu ihan eri vauhtia , kuin perinteiset, ne kesti vaikka mitä, jos paloja ei päästänyt ihan loppuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362314Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381559
- 141372
- 1281310
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2681293Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275