Kesärenkaiden vaihdon yhteydesssä ihmettelin etupään jarrusatulaan valun yhteydessä 'tulostettua' levyn poikkileikkauskuviota ja sen yläpuolelle meistettyä numeroa 22.
Mittasin levyn paksuuden ja sai tulokseksi 20mm -01 malli ja 135 tkm mittarissa.
Mitä järkeä on painaa alkuperäisen levyn paksuus jarrusatulaan? Ei kai 22 vaan ole min. mitta??
Mikä on muuten etujarrujen minimi levynpaksuus?
Löytyykö ja mistä jarrupaloja jotka kuluessaan eivät mustaa vanteita??
Jarrulevyjen paksuus?
3
4766
Vastaukset
- novbadi
kävin tossa näyttämässä fokusta katsastusasemalla,inssi oli mitannu siitä etulevyjen paksuuden,20,02 mm.sano mulle että 20,00mm on minimi että näin .
- arska
Näin on, hain kirjastosta lainaksi Focuksen huoltokirjan ja siinä on selvästi sanottu että uusien levyjen paksuus on jarrusatulaan meistetty 22(mm) ja minimimitta on 20mm.
Ford osia myyvä varaosaliikkeen myyjä sanoi että levyjä menee paljon. Levyt ovat nykyään niin pehmeitä, että jarrupalojen vaihdon yhteydessä pitää yleensä vaihtaa myös jarrulevyt.
- palaojen vairaja
levyt tehdään pehmeästä melko aineesta nykyään. sillä saadaan kitkaa enemmän, mutta ne myös kuluu ihan eri vauhtia , kuin perinteiset, ne kesti vaikka mitä, jos paloja ei päästänyt ihan loppuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135263
- 675064
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603218- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️531934- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381649