Oon menossa ensimmäsitä kertaa unkariin elokussa ja varasin hotellin: Korona hotel pension (kadulla sasadi ut) Onko kokemuksia tästä? Oli tosi halvalla hrs:n kautta. Kertokaa kokemuksia, on vielä mahdollisuus perua jos tarttee..
onko kokemusta korona hotel pensionista?
2
414
Vastaukset
- Unkarin elävä
Asun Budapestissa mutta en ole kyseisseä hotellissa yöpynyt, eli siinä mielessä ei kokemusta ole. Miinusta vaan on ainkin minun mielestäni sijainti. Bussi taitaa olla ainut yleinen mikä on siinä käden ulottuvilla. Lähin metro ja ratikkapysäkki taitaa olla useamman kilsan päässä. Muuten varmaan kyllä ihan ok hotelli. Niin ja kunhan vaan muistaa, että näissä "halpahotelleissa" täällä päin kannattaa pitää omaisuudestaan huoli. Mukavaa lomaa sinulle tässä muuten oikein ihanassa kaupungissamme :)
- Unkarin elävä
Kannattaa ehdottomasti tarkistaa onko hotellissa ilmastointi. Elokuussa Budapestissa on yleensä kovat, jopa 40 asteen helteet ja ilmastointi on aivan must!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai908546Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki424748Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414421Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit462623Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.991500- 401306
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441256Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641162Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota391160Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1671100