Romeo ja Annika osa 4

Hepo 858595950505

Paula ja Lasse Sievinen istuivat keittiössä ja joivat kahvia.

"Annika oli kauhean outo tänään.Hän ei edes syönyt pipareitani",Paula sanoo.

"Entä jos hänen bulimiansa on taas alkanut?"Lasse ehdottaa."Onkohan hänen poikaystävänsä edes 'turvallista seuraa."'

"Meidän pitää vain luottaa siihen että Annika on turvassa.hän osaa kyllä huolehtia itsestään.Mutta se mitä tapahtui kuukausi sitten kun Annika oli juonut monta pulloa hyvin vakavaa alkoholia ja ollut tajuttomana..."

Lasse halaa vaimoaan ja huokaisee."Me tarvitsemme muuta ajateltavaa.Odotan sinua makuuhuoneessa."

Romeo ajaa pikatietä pitkin ja pysähtyy kyltin kohdalle jossa lukee 'retkeilyalue'.hän kääntyy ja ajaa kapeaa tietä pitkin kohti näsijärveä.Näsijärven rannalla on pieni huvila.Romeo pysähtyy ja kantaa minut sisälle.hän ottaa liinan pois.

"Mitä olen tehnyt?Sieppasin tyttöytäväni?Enkä edes pidä vauvoista!!vauvat ovat kamalia, ne huutavat,kiljuvat ja haisevat.Sori kun leikkasin klittaris.En edes tiedä mitä ajattelin..Voitko antaa anteeksi?"

En uskonut romeon vilpittömyyteen.Juoksin ulos huvilasta kohti näsijärven laituria....

Sievisten makuuhuoneessa on kuuluu kovaa voihkintaa.Paula on juuri imemässä Lassen kiksua kun Paulan kännykkä soi.

"Se on Annika!"Paula huutaa ja vastaa puhelimeen.
"mitä?Onko Romeo leikannut klikitoriksesi ja kidnappasi sinut`?missä olette?ai Näsijärven rannalla?hu huu Annika?Kuuletko?"

Puhelu katkesi.

romeo oli napannut Annikan kännykän ja heittänyt sen veteen.

"Mä rakastan sua!"Romeo huutaa.

"Sä juksaat!"Annika huutaa."Mä hyppään nyt veteen ja uin toiselle puolelle.Sit mä soitan poliisille ja sä joudut vankilaan!"

"Et sa uskaltaisi",romeo sanoo.

"Mä uskallan mitä vaan",Annika sanoo ja hyppää veteen.Kuluu 20 sekuntia eikä Annika ollut noussut pintaan.romeo hyppää veteen ja sukeltaa.Hän näkee Annikan veden pohjalla.Hän oli lyönyt päänsä.Romeo yrittää uida Annikaa kohti mutta juuri silloin tulee iso virtaus joka vie annikan kymmenien metrien päähän romeosta.Romeo ui ja ui monta minuttia veden alla Annikan perässä ja nostaa päänsä kymmenen sekunnin välein ottamaan happea.sitten hän saa Annikan hiuksista kiinni.Hän ottaa Annikan syliinsä ja nousee pintaa tämän kanssa.Romeo ui Annika kainalossaan kohti rantaa.Hän laittaa Annikan makuuasentoon.Pulssi ei tunnu.

"annika!Sä et saa kuolla!Mä pelastan sut!"

Romeo alkaa elvyttää.mitään ei tapahdu.

"Annika rakas.Anna anteeksi."Romeo sanoo ja itkee annikan rintaa vasten."sä olet nyt kuollu."

Paula ja Lasse sievinen ajavat huvilan eteen.He näkevät Annikan makaavan rannalla elottoman näköisinä.

"Kulta!"paula huutaa ja syöksyy Annikan luo.Mutta hätkähtää kun Annikan pulssi ei tunnu.

"Annika kuoli",Romeo sanoo ja juoksee skootterinsa luo ja kaasuttaa pois paikalta ja kukaan ei ole koskaan sen jälkeen nähnyt häntä.

1

1495

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kloioli

Oliki tosi hyvä,

"Annika kuoli",Romeo sanoo ja juoksee skootterinsa luo ja kaasuttaa pois paikalta ja kukaan ei ole koskaan sen jälkeen nähnyt häntä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      187
      2738
    2. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      164
      2549
    3. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      2257
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      61
      2084
    5. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      3
      1749
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      59
      1454
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      205
      1450
    8. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      227
      1193
    9. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      96
      1158
    10. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      370
      1083
    Aihe