Romeo ja Annika osa 4

Hepo 858595950505

Paula ja Lasse Sievinen istuivat keittiössä ja joivat kahvia.

"Annika oli kauhean outo tänään.Hän ei edes syönyt pipareitani",Paula sanoo.

"Entä jos hänen bulimiansa on taas alkanut?"Lasse ehdottaa."Onkohan hänen poikaystävänsä edes 'turvallista seuraa."'

"Meidän pitää vain luottaa siihen että Annika on turvassa.hän osaa kyllä huolehtia itsestään.Mutta se mitä tapahtui kuukausi sitten kun Annika oli juonut monta pulloa hyvin vakavaa alkoholia ja ollut tajuttomana..."

Lasse halaa vaimoaan ja huokaisee."Me tarvitsemme muuta ajateltavaa.Odotan sinua makuuhuoneessa."


Romeo ajaa pikatietä pitkin ja pysähtyy kyltin kohdalle jossa lukee 'retkeilyalue'.hän kääntyy ja ajaa kapeaa tietä pitkin kohti näsijärveä.Näsijärven rannalla on pieni huvila.Romeo pysähtyy ja kantaa minut sisälle.hän ottaa liinan pois.

"Mitä olen tehnyt?Sieppasin tyttöytäväni?Enkä edes pidä vauvoista!!vauvat ovat kamalia, ne huutavat,kiljuvat ja haisevat.Sori kun leikkasin klittaris.En edes tiedä mitä ajattelin..Voitko antaa anteeksi?"

En uskonut romeon vilpittömyyteen.Juoksin ulos huvilasta kohti näsijärven laituria....

Sievisten makuuhuoneessa on kuuluu kovaa voihkintaa.Paula on juuri imemässä Lassen kiksua kun Paulan kännykkä soi.

"Se on Annika!"Paula huutaa ja vastaa puhelimeen.
"mitä?Onko Romeo leikannut klikitoriksesi ja kidnappasi sinut`?missä olette?ai Näsijärven rannalla?hu huu Annika?Kuuletko?"

Puhelu katkesi.

romeo oli napannut Annikan kännykän ja heittänyt sen veteen.

"Mä rakastan sua!"Romeo huutaa.

"Sä juksaat!"Annika huutaa."Mä hyppään nyt veteen ja uin toiselle puolelle.Sit mä soitan poliisille ja sä joudut vankilaan!"

"Et sa uskaltaisi",romeo sanoo.

"Mä uskallan mitä vaan",Annika sanoo ja hyppää veteen.Kuluu 20 sekuntia eikä Annika ollut noussut pintaan.romeo hyppää veteen ja sukeltaa.Hän näkee Annikan veden pohjalla.Hän oli lyönyt päänsä.Romeo yrittää uida Annikaa kohti mutta juuri silloin tulee iso virtaus joka vie annikan kymmenien metrien päähän romeosta.Romeo ui ja ui monta minuttia veden alla Annikan perässä ja nostaa päänsä kymmenen sekunnin välein ottamaan happea.sitten hän saa Annikan hiuksista kiinni.Hän ottaa Annikan syliinsä ja nousee pintaa tämän kanssa.Romeo ui Annika kainalossaan kohti rantaa.Hän laittaa Annikan makuuasentoon.Pulssi ei tunnu.

"annika!Sä et saa kuolla!Mä pelastan sut!"

Romeo alkaa elvyttää.mitään ei tapahdu.

"Annika rakas.Anna anteeksi."Romeo sanoo ja itkee annikan rintaa vasten."sä olet nyt kuollu."

Paula ja Lasse sievinen ajavat huvilan eteen.He näkevät Annikan makaavan rannalla elottoman näköisinä.

"Kulta!"paula huutaa ja syöksyy Annikan luo.Mutta hätkähtää kun Annikan pulssi ei tunnu.

"Annika kuoli",Romeo sanoo ja juoksee skootterinsa luo ja kaasuttaa pois paikalta ja kukaan ei ole koskaan sen jälkeen nähnyt häntä.

1

1312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kloioli

      Oliki tosi hyvä,


      "Annika kuoli",Romeo sanoo ja juoksee skootterinsa luo ja kaasuttaa pois paikalta ja kukaan ei ole koskaan sen jälkeen nähnyt häntä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2793
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2370
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2150
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1934
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1786
    6. 141
      1762
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1501
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe