Saako Thaimaalaisista farmasioista maitohappobakteerituotteita?
maitohappo
4
2588
Vastaukset
- kalamies69
Vatsatauteihin ainakin saa tehokkaita lääkkeitä, vaan vatsatautiin kannattaa ostaa suomesta RELA nimistä ainetta, vain yksi tabletti aamuisin imeskellään ja purraan...hyvä ja kohtuuhintainen. Itse olen kk tuotetta käyttänyt pari vuotta.
- ei kyllä auta
Olimme maaliskuussa Thaimaassa ja söimme maitohappobakteereja ennen matkaa viikon verran ja sitten vielä matkan aikana, kunnes saimme vatsataudin. Yksi aamupäivä wc:ssä oli ruuhkaa. Heti kannattaa mennä lääkäriin. Saimme kolmea eri lääkettä ja sitten vielä jotain jauhetta. Alettuamme syömään niitä, oli vatsatauti illalla ohi. Eli siis jotain tosi tehokkaita lääkkeitä oli. Meillä ei lääkäri eikä lääkkeet maksanut mitään kun oli näyttää vakuutustodistus. Palvelu erittäin hyvää ja siisti paikka. Lomalla ei todellakaan kannata jäädä sairastelemaan vaan heti hakeutua vastaanotolle.
Maitohappobakteereista ei ole meillä ollut missään reissulla mitään apua, joten nyt päätin kyllä jättää seuraavalta matkalta ne pois. Syökää thai-ruokaa vapaasti, niitä syövät Thaimaalaiset itsekin ja pysyvät terveinä. Pullovettä vain ja ainoastaan myös hampaiden pesuun. Maalaisjärkeä mukaan, niin yleisesti pärjäilee. Maitohappobakteereista ei ole mitään tieteellisesti tutkittunakaan löytynyt varmuutta niiden avusta.- kalamies69
itse sain kanssa vatsataudin ja paikalliset suosittelivat menemään suoraan farmasiaan ja ostamaan KNOXID lääkettä, jos ei auta niin sitten lääkäriin. Otin ko tabletin ja heti auttoi.
HEHE paikalliset lääkärit antavat ilomielin nappeja joka tunnille. Itse sain auringon pistoksen ja seuraavasti lääkäri antoi punaisia, vihreitä,
valkoisia, punavalkoisia, keltaisia tabuja
3x4 tabua vrk, 2x2tabua, 1x5 tabua, 3x2 ja 1x6 tabua päivässä.....kyllä oli suu loksahtaa kun kattelin pusseja.
Palvelu oli tosiaan ensiluokkaista, antoivat sen piikin peppuun, mitä ne jakaa joka tautiin ja pöpöön. - JJJTT
näin on, et ei maitohappopakteerit auta! Veljeni söi viime reissulla niitä Thaimaassa ja minä en ja kas kummaa reissun jälkeen veikalla hirveä ripuli ja kuume ja mulle ei.. ps syötiin aivan samoja ruokia joka päivä samoissa paikoissa...:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411359
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa301980- 43865
- 33641
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145633- 38597
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528538Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44511- 107508