mistä johtuu että mun silmät ei rasitu yhtään kun käytän kannettavaa mutta pöytäkoneen näyttö saa aina päänsäryn. Liiasta kirkkaudesta ei oo kysymys koska oon säätäny näytön himmeeks
Kannettavien näyttö
2
288
Vastaukset
- maybe maybe
Alhainen näytön virkistystaajuus voi aiheuttaa päänsärkyä, jos pöytäkoneesi näyttö on vanhaa mallia eli kuvaputkitekniikkaa. Uudet litteät lcd:t ei välky.
Itse ainakin huomaan erittäin herkästi jos kuva välkkyy, tämän takia piti ostaa 100Hz:n kuvaputkitelevisio (nykyään perinteisiä 50Hz:n malleja katsoessa tuntuu että laatta lentää.)
Toinen mahdollisuus on, että työergonomiassa on jotain häikkää jos päänsärkyä tulee..- yrjö
juu samahomma oli tuossa tovi sitten. uusi työ ja olin hetken vanhalla, n.10v, putkella. päivän toljotin ja 2-3pv silmät kipeet, polla ja maha sekasin. omalla koneella/läppärillä ei mitään. heivasin samantien mäkeen sen vanhan.
Nyt uus litteenäytö, ajurit vielä laittamatta ja meinaa silmissä tuntua puolpäivää katellu. taajuus 60hz. nostan kunhan saa noi ajurit laitettuu.
ergonomia p:stä ainakin kotona, muttei oo ikinä ollu vastaavia ongelmia, joten se VIRKISTYSTAAJUUS aika kova juttu. Tsekkaa se!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774572Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k122677- 1771789
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2611610- 1241490
- 1221357
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91297Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil731291- 761262
- 351006