Mikä on sellainen tosi vanha madonnan biisi ja eikä kuulosta sen biisiltä. Olisko madonnan eka biisejä jolla tuli julkisuuteen? kuulin sen meidän enkun kirjan kuuntelu tehtävästä :D mut ei siinä ollu nimeä.tosi vanhan kuuloinen eikä olis uskonu et on madonnan biisi
MIKÄ PIISI??
6
570
Vastaukset
- -mie-
No noilla antamillasi vihjeillähän (vanha Madonnan biisi, eikä kuulosta sen biisiltä) se kappale varmastikin selviää...!
Älä turhaan laita mitään sanoituksen katkelmaa tms, joilla kappaleen voisi tunnistaa.- ..........
Madonnalla on niin paljon biisejä jo nimissään, että menee aika vaikeaksi tuollaisilla vihjeillä oikean arvailu. :D
- ovat vanhoja
.......... kirjoitti:
Madonnalla on niin paljon biisejä jo nimissään, että menee aika vaikeaksi tuollaisilla vihjeillä oikean arvailu. :D
mutta sillä on niin paljon niitä biisejä joten vinkkejä jos ei ollu noista jompi kumpi
- on paras
ovat vanhoja kirjoitti:
mutta sillä on niin paljon niitä biisejä joten vinkkejä jos ei ollu noista jompi kumpi
holiday, like a virgin, lucky star, true blue.... ehkä papa don't prech
- tämäkö?
Etkö tosiaan muista bisiistä mitään sanoja, ihan vain vaikka muutamaa? Jeesis tosi paljon biisin selvittämisessä.
Anyway, itse ajattelin että olisiko tuo Human nature mahdollisesti hakemasi kappale. Se on melko vanha ja enemmänkin vain sellaista kuiskailua melodian mukaan joskin mukana on myös jonkin verran ihan oikeaa lauluakin. Tuossa myös linkki kyseiseen biisiin:
http://www.youtube.com/watch?v=7emPXuqN1xc&mode=related&search=
Anyway, jossei ole oikea biisi niin melko hyvä on kuitenkin =) - Hmm...
Open your heart? Ei se ainakaan mun mielest kuullosta Madonnan biisilt. Se voi olla myös Like a prayer tai Like a virgin. Tai Holiday. En tiiä, vaihtoehtoja on satoja eikä noilla vinkeillä paljoo voi kertoo paitsi jos kertoisit mikä enkun kirja ni vois siit ettii XD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882