Tyytyväiset morsiamet

apuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Kirjoittakaa hyvistä polttareista, mitä tehtiin, ja mistä se tunnelma löytyi....

26

19401

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erityytyväinen

Kaikki olivat iloisella mielellä. Ohjelma oli toteutettu minua ajatellen, ei mitään mikä ei ole minunlaistani. Hyvää ruokaa ja juomaa riittävästi. Koko ajan tapahtui jotakin, vaikka vain keskustelun tasolla, mutta siis tarkoitan etten ollut kertaakaan yksin, eikä ollut mitään odottelua. Jos toiset järjestivät jotain, toiset pitivät seuraa minulle. Ensin oli aktiviteetteja kuten vesihiihtoa. Sitten piknikille. Sitten mökille. Siellä henkilökohtaisia leikkejä. Saunomista ja saunataikoja. Sitten ihanaa ruokaa, ja loistavaa seuraa aamuntunneille asti. Ai niin ja aamu aloitettiin aamupalalla. Minun annettiin koko ajan tuntea itseni erityisen tärkeäksi, ja kaikki oli todella tehty rakkaudella. Huippu porukka ja huippu ihmiset!

• mara666

Siinä kunnon polttarit!

• huhhhhhh

No kun sinun polttareis ois paljon huoria et varmasti pistäss sit pahaks jos tulevan vaimos polttareissa ois kanssa mieshuoria?

• on koettu

2 prostituoitua antamaan vielä kerran viihdykettä sulhaselle.
      alkaahan häiden jälkeen tiukka yksiavioisuus, jossa monet poikaelämän hauskuudet on pannassa.
      onkin syytä tarjota polttareissa sulhaselle sekä tumma että vaalea leidi viihdykkeeksi hotellihuoneessa.
      suurella kaveriporukalla kulut jakaantuvat ei niin kalliiksi sijoitukseksi sulhasen hyväksi.

• kaikkea ei vaan saa

kun on avioliitto mielessä niin aikoja sitten olet tehnyt valinna.ellet osaa päättää vieläkään haluatko olla vapaa vai sitoutua vaimoosi.mieti vielä ja nauti vapaudesta.

• löytyy

alkoholista, myöhemmin illalla tuntemattomista naisista.

• inhottaa

Miksi mennä naimisiin jos vieraat naiset kiinnostaa?

• kikkelit verillä.

Aikoinaan menin kaverin polttareihin Lapin eräkämpälle. Hän on sieltä kotoisin ja meikä Keski-Suomesta. Paikalle oli kutsuttu 4-miespuolista ja minulle lankeutui kehitellä jotain.

Tiesin, että siellä pontikkapannu ruplattelee ja kuivaa poronlihaa tullaan mässäilee.

Kävin kotipaikan apteekista ostamassa pullon Gentiana-violet väriä, joka ei lähde ihosta pois edes itkemällä. Ko.aine on tarkoitettu lasten suun sammaksen hoitoon ja ainakin silloin sairaalat käyttivät sitä leikkauksien yhteydessä, kun ihoon piti merkitä jotain.

Ilta meni sitten näin: Juotettiin sulho pontikalla sammuksiin. (Kävi yllättävän helposti).
      Yöllä nousin ylös, laitoin rukkaset käteen, avasin väripullon, riisuin sulholta alkkarit pois, lorautin pullollisen tätä ainetta sukupuolielimille, hankasin sitä joka puolelle, kunnes "taideteos" oli mielestäni valmis.

Sit vaan housut takas jalkoihin. Ja koisimaan.

Koetti aikainen aamu ja sulhopoika meni ulos tarpeilleen...menipä vielä vihellellen ja laulleskellen, "että tänään meen pojat naimisiin..."

Äkkiä kuului kuistilta helvetinmoinen huuto: " No voi v...u sentään. Jätkät ylös ja äkkiä. Mitä te ootte tehneet miun munille. Onko tää mustetta".

Aloimme nauraa, että jos olis mustetta, niin lähtis pesemällä. Mutta se ei lähe kuin kulumalla ja hankaamalla.
      Hän meni samantien saunaan ja oli pessyt alapäätään saippuoilla,shampoilla ja vieläpä koettanut hinkata värkkejään pontikalla.

Ei väri ollut lähtenyt. Tuumasi takas tullessaan, että onpahan homma.Alkoi jo naureskella itsekkin ja sanoi, että en ennää kärsi hinkkailla millään kun hääyö on tulossa.
      Sit tuumasi vielä lopuksi, että "tiijättäkö pojat mitä, mulle tullee vihkimään lestadiolainen pappi. Jos mie lopuks heitänkin housut poloviin ja sanon sille, että nyt sie vihitkin värillisen miehen".

Siis jotkut ymmärtää tällaistakin huumoria.
      Vielä ennen kirkkoon menoa aamulla maalasin hänen vasemman kengänpohjaan valkoisella maalilla, että "HELP" ja toisen kengän pohjaan, "ME".
      Voitte arvata, kun hän polvistui alttarille tietämättä yhtään, mitä kirkkoväki saa lukea.

NÄIN JOSKUS.TOSI ON.

• aivan*

nää on ollu kyllä aivan mahtavat polttarit :)
        Ja tosi hyvä juttu viel kirjoittaa sinne kengän pohjiin " Help Me"... Heh,heh on se hääväki tainnu katella :)
        Minä ymmärrän tälläistä huumorrie :)

• juuuuuuuuuu

Taisit sitten pilata morsiamen häät ja nolata morsiamen suvun ja se ei sinulle riittänyt, vaan vielä piti pilata hääyökin, luuletko tosiaan, että morsian antaa sisäänsä moista myrkkyä tunkea? Ja sitten olet vielä ylpeä itsestäsi???

Toivottavasti sinun tulevan morsiamesi mieli pahoitetaan yhtä hyvin, niin tiedätpähän sitten mitä olet tehnyt, kun avioeropapereita täyttelette saman tien! Tai no, ethän sinä sitä emäntää tule saamaan....

• kikkelit verillä.
        juuuuuuuuuu kirjoitti:

Taisit sitten pilata morsiamen häät ja nolata morsiamen suvun ja se ei sinulle riittänyt, vaan vielä piti pilata hääyökin, luuletko tosiaan, että morsian antaa sisäänsä moista myrkkyä tunkea? Ja sitten olet vielä ylpeä itsestäsi???

Toivottavasti sinun tulevan morsiamesi mieli pahoitetaan yhtä hyvin, niin tiedätpähän sitten mitä olet tehnyt, kun avioeropapereita täyttelette saman tien! Tai no, ethän sinä sitä emäntää tule saamaan....

Lopettakaa jo ahdasmieliset kirjoittelut. Polttarit ja häät ovat kaikkea muuta kuin suru/moralisointijuhla.
        En tosiaankaan pilannut enkä nolannut ketään. Päinvastoin, kaikilla oli hauskaa. Ja morsiankin huumorintajuisena oli tikahtua nauruun.

Itse olen kyllä ollut onnellisesti avoliitossa jo reilut 25-vuotta. Kaksi ihanaa aikiusta lasta jne.
        Siinä olet kyllä varmaan oikeassa, että en enää tule emäntää saamaan...koska en tule muita kaipaamaankaan.

• Näin minä tein.
        juuuuuuuuuu kirjoitti:

Ei tommoisella "kikkelit verillä" ole muuta kuin hauska vaikutus.
        Kaikille ahdasmielisille löytyy näköjään saman tyypin vastaus, joka on aiheellinen.

Itse tein Lapin kaverille sellaisen polttarikällin, että kävin myös apteekissa asioimassa. Ostin sieltä lasikuitukipsiä.
        Muuten samaa rataa, kuin tämä kikkeli kirjoittaa,mutta Lapin laavun taikayössä kipsasimme sulhon vasemman käden ristiside asentoon.
        Aamulla kipsi oli kovaa kuin kivi ja siitäpä se riemu alkoi.
        Roudasimme pojan kotia ja kirkkoon käsi paketissa. Hääväki ensin vähän ihmetteli moista "kädenkatkaisua".Niinkuin morsiankin.
        Huumorimiehenä tämä Lapin sulho heitti kirkonmenojen jälkeen kaikelle kansalle "Alkakaahan iloita, tännään kipsissä ei luulis olevan muitha kuin meikä. Ja tänkin kipsin mulle häälahjaks toi etelän pojat. Ja jos jollain on sahantapaista mukana, niin ilimoittautukoon".
        Jotenkin se noin meni.
        Ja kaikki olivat mielenkiinnolla kattomassa, kun naapuri toi rälläkän, jolla läsnä ollut lääkäri poisti kipsin.
        Sit sormus takas ja HURRAA..

• MORSIAMET

Kysymys kuului tyytyväisiltä morsiamilta, eli naiset hei..... kai hyviäkin on ollut?!

• polttarit

Kotoa haettaessa minulle tuotiin ensin eväskori (iso kanasämpylä, hedelmiä, keksejä, siideriä, kuohuviiniä, ruusuja, karkkia). Automatka kierteli pitkin laitakaupunkia (välillä pysähdyimme kapakkaan drinksuille) ja vei ensin kylpylään. Ensin hoidettiin jalat, sen jälkeen kutsui hieroja(ihanaaaa..).

Matka jatkui lakattujen varpaankynsien ja hyvän olon kanssa hotelliin, jossa minut vietiin saunaosastolle. Tunne oli uskomattoman ihana, kun näin kuinka huolella ystäväni olivat kaiken valmistelleet.

Minulle oli tehty lauteille oma istuin ruusunlehtineen ja havuineen. Saunassa oli myös kynttilä, suolat, jauhot, leivät, viinat ja vastat.
      Kun jokainen oli hutkinut minut vastalla, oli pesun, ihon kuorinnan, suolapesun ja hunajan vuoro.
      Ystäväpiirini omaa hurttia huumoria aimo annoksen, joten naurun remakkaa riitti viileässä uima-altaassakin.

Söimme tilatut salaatit ja leivät, ja aloimme valmistautua iltaa varten. Ystäväni meikkasi ja laittoi hiukseni, minä vain nautin..
      Matka jatkui tietysti tanssiparketeille. Jammaillu jatkui pitkälle aamuun.

Tunnelma... kaikista ihanista ystävistä jotka osaavat irroitella vapaalla, huumorista, avoimuudesta, luottamuksesta, hyvistä järjestelyistä, kiireettömästä ihanan rennosta päivästä. Ja kun vielä rakastan tanssimista, päivä oli täydellinen.

Meitähän on ihmisiä niin moneen lähtöön, ettei yksi kaava sovi kaikille. Päivähän on morsiammen, ja mielestäni onnistuneen päivän takaa se, että ottaa huomioon hänen elämäntilanteensa.... kuka kaipaa mitäkin. Minä stressitöntä ja rentoa... toiset jännitystä.

• Morsian 04

Omat polttarini alkoivat sillä että tuleva mieheni huijasi minut muka ostoksille kaupunkiin la-aamuna (eli sain rauhassa meikata ja päättää vaatteeni ulos lähtiessäni), kunnes hän hävisi isossa kaupassa ja luokseni tuli vieras ihminen kirjeen kanssa kysyen nimeäni. Kirjeessä oli ohjeet seuraavaan rastiin jossa taas löytyi seuraavat ohjeet jne, matkan varrelta löytyi myös piilotettua "rohkaisua". Päivälle oli mietitty yksi hyvä ja minulle sopiva teema (laulaminen), jota toteuttiin alusta loppuun. Porukalla ei menty liian kauas keskustasta, joten kulkemiseen ei mennyt liikaa aikaa tai rahaa, syönti oli järjestetty myös saunaosastolle keskustan liepeille, joten sekin oli mukavasti lähellä. Parasta oli kun luulin jo juonen paljastuneen, mutta saunalle tulikin uusi yllätys (jätettäköön paljastamatta mikä) joten koko illaksi riitti jännitettävää. Sain myös illan tehtäviä varten tarpeeksi hämäävän suojavarustuksen, joten laulullisten tehtävien tekeminen ei käynyt ylivoimaiseksi. Mutta mukavinta oli huomata että minua oli ajateltu!

• sellainen

Mun polttarit olivat tosi kivat.
      Multa tiedusteltiin varovasti, että ketkä mukaan haluan, päivämäärä ja ohjelma pidettiin yllätyksenä.
      Koko seurue oli pukeutunut samaan henkeen ja päivän aikana oli mm. mun meikkaus ja pukeminen, upea aamiainen vanhassa kahvilassa, miekkailua opettajan johdolla, drinkit terassilla, jalkahoito, morsiussauna ja illallinen juomineen, vipit suosittuun yökerhoon (ottavat mielellään polttariporukoita jonon ohi, kun ilmoittaa etukäteen) ja yöllinen hevosajelu. Tämä tapahtui muuten Helsingissä, eli kyllä pääkaupungissa voi kivoja juttuja löytyä!

• polttarit...<3

Meikäläisen polttarit alko ku eräs miespuolinen henkilö tuli aamulla ovikelloa soittamaan ja antoi minulle ja miehelleni kirjeet. Omassa oli listattu asioita mitä pitää pakata mukaan : terveysside, mieheni sukat, maustepurkki, cd-levyjä 2 kpl yms.
        Mies vei minut vanhalla sitikalla parhaan ystävättäreni pihalle missä minua odotti joukko parhaita ystäviäni sekä siskoni joka oli myös yllätyksenä päässyt tulemaan todella kaukaa.
        Aluksi tarkastettiin että kaikki tarvittava oli pakattu jonka jälkeen minulle ojennettiin pino vaatteita mitkä piti laittaa ylle. Minusta tuli maraton-juoksija 30-luvulta :). Käteeni annettiin rohkaisuryyppypullo jota täytettiin tarpeen vaatiessa.Suoritin avioliiton ajokorttia erilaisten tehtävien muodossa josta sain lopuksi todistuksen. Päivään kuului myös seinäkiipeilyä (IHANAA), Hevosella ratsastusta, Haitarin soittoa torilla (olen soittanut joskus pienenä), sekä juoksua. Mökillä hyvää ruokaa ja juomaa sekä MORSIUSSAÛNA! Kaikkine taikoineen ja pesuineen. Illalla ravintolassa Karaokea, cd-levyjen myyntiä (missä oli 3 omaa laulua) sain todella hyvät myyntivoitot. Ilta-asuna minulle puettiin rokkilaulajan nahka-asuun ja verkkosukkiin.
        Iltaa en unohda ikinä! Juhlinta jatkui myöhään yöhön jonka jälkeen minut vietiin turvallisesti kotiin. Lämmin kiitos iki-ihanasta illasta rakkaille ystävilleni.

• buukattiin muuten

ihan oikeesti tää juttu yhelle "erehtyneelle" urpolle

niin alkuun täytyy sanoa et avioliittohan on hyvä laitos ... mutta kukapa haluaisi elää loppu elämäänsä laitoksessa ?

Mut asiaan eli vuokrattiin Postilta häkkikärry jonne tää sälli sit aamutuimaan haettiin , vedettiin riippulukolla ovi säppiin ja lähettiin työntään yleisen päihtyneen mölyn voimin kärryä keskustaan

siel rantauduttiin vakioterassille ja pantiin tää jätkä siihen aidan viereen parkkiin , puol tuntia se jakso heittää tsoukkia kunnes rupes totaalisesti selviämään aamun nousukännistään. Rukoili edes yhtä tuoppia mut eihän myö sille mitään annettu

3 tuntia ku se oli karjunu siinä häkissä ni laskettiin se sit ulos , suuttu niin paljon et paineli himaansa

muistaakohan polttarinsa loppuelämän ?

hah hah

• ho ho ho ho

Ha ha ha...olipa hauska juttu ! He he...kuoliaaksi naurattaja ! Hihiii...vittu te ootte hyviä kavereita...Hah ja hihi !

• justmarriedman

Hyvä tunnelma löytyy rennosta porukasta, paljosta alkoholista ja vieraista naisista, onhan kyseessä "viimeinen poikamiesilta".

Kaverit järjestivät minulle sellaiset, että ensin kierreltiin terasseilla ja strippiklubeilla, jonka jälkeen käytiin ajelemassa rallia autolla, ja lopuksi mentiin kavereiden hommaamalle mökille, jossa saunottiin, juotiin ja juhlittiin paikalle tilattujen prostituoitujen kanssa.

Enpä olisi parempia polttareita voinut saada.

• haloo!

eukkos pettää myös sinua ja tuo satiaiset ja pelit sulle

• Kodinkoneasentaja
        haloo! kirjoitti:

eukkos pettää myös sinua ja tuo satiaiset ja pelit sulle

Kaikki hullutuksia sitä tulee kaverille tehtyä.

Siispä,aloiteltiin lauantaiaamu kiertelemällä
        toreilla.Laitettiin pääosissa oleva myymään kaikkea kivaa.Käytiin rallia ajamassa ja sitten
        särkänniemeen laitteisiin pyörimään.
        Käytiin välillä saunomassa.Tämän jälkeen oli itse kohokohta.Kaveri kun oli kodinkoneasentaja,laitettiin sille tyhjät pesukoneen kuoret niskaan.Tavallaan oli siis kuorien sisällä ja kuoret roikkui olkapäällä ketjuilla.Nämä oli siis tehty ennakkoon.
        Idea oli,ettei vaatteita saanut olla siellä lainkaan.Illansuussa oli sitten ravintolaan meno.
        Portsari kielsi ravintolaan menemisen pesukoneen kuoret kaulassa.Niimpä nämä oli jätettävä narikkaan.Heh,kyllä oli hauskaa muilla,kun sankari oli ihan pellit kiinni munasillaan ravintolassa.Suosittelen muillekin.

• ihan uskottavaa
        Kodinkoneasentaja kirjoitti:

Kaikki hullutuksia sitä tulee kaverille tehtyä.

Siispä,aloiteltiin lauantaiaamu kiertelemällä
        toreilla.Laitettiin pääosissa oleva myymään kaikkea kivaa.Käytiin rallia ajamassa ja sitten
        särkänniemeen laitteisiin pyörimään.
        Käytiin välillä saunomassa.Tämän jälkeen oli itse kohokohta.Kaveri kun oli kodinkoneasentaja,laitettiin sille tyhjät pesukoneen kuoret niskaan.Tavallaan oli siis kuorien sisällä ja kuoret roikkui olkapäällä ketjuilla.Nämä oli siis tehty ennakkoon.
        Idea oli,ettei vaatteita saanut olla siellä lainkaan.Illansuussa oli sitten ravintolaan meno.
        Portsari kielsi ravintolaan menemisen pesukoneen kuoret kaulassa.Niimpä nämä oli jätettävä narikkaan.Heh,kyllä oli hauskaa muilla,kun sankari oli ihan pellit kiinni munasillaan ravintolassa.Suosittelen muillekin.

että portsari siis kielsi menemästä pesukone päällä mutta ei sanonut mitään ku jätkä oli munasillaan? Kylläpäs sä jutun keksit.

• ällöä

mahtava mies akkaas käy surko...

• pulmu

katso kaasonen

• avio 12v

mulle oli järkätty ohjelmaa koko päiväksi. ensin kalliokiipeilemään sitten purjelentämään ja mikroautoilemaan. lopuksi ratsastus tunti ja illalla baariin sain olla marja-liisa kirvesniemi (sillonen hämäläinen) SAATTO MKSAA JONKUN VERRAN MUT OLIPAHAN AINAKIN IKIMUISTETTAVA PÄIVÄ.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7705
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1925
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1900
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1623
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1555
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      988
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      920
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      859
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      820
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      33
      793
    Aihe