all inclusive?!

mimma-mamma

Hei!
Olemme pian lähdössä perheen kanssa Margaritalle ja haluaisin tietää mitä siellä yleensä tarjotaan ruoaksi pitkin päivää? Onko ruokaa yleensä mihin aikaan tarjolla vai onko sitä kokoajan? Kuinka usein olette käyneet hotellin ulkopuolella syömässä vai onko aina hotellin tarjoamat maistuneet? Itse olen keliakiaa sairastava, joten tarkkana pitää olla mitä suuhunsa laitaa...
Kiitos etukäteen vastauksista, jos joku viitsii vastata!

3

1863

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ritvaleena

      Olimme maaliskuussa margaritalla ja hotelli portofinossa. Perheemme mielestä ruoka oli hyvää niin hotellissa kuin myös erilaisissa ravintoloissa, joissa kävimme. Hotellissa tarjottiin ruokaa aamuvarhaisesta yömyöhään, joten nälissään ei tarvinnut olla! Tarjolla oli noutopöydästä kanaa, erilaista lihaa ja kalaa, mikä olikin joka paikassa todella herkullista. Suosittelen maistamaan!
      Iltaisin oli mukava käydä katsastamassa pikku ravintoloita, joissa palvelu oli ystävällistä ja ruoka maukasta.
      Mukavaa lomaa ja nauttikaa!

    • Pipa

      Isla Caribe hotellissa aamiainen oli klo 7-10.30.
      Normaalit leikkeleet, vihannekset,leivät, munat, jugurtit, makkarat, makeat pannukakut,pullat, mehut, hedelmät ja myös munakkaita paistettiin. Lounas klo 12.30-15, kalaa (yleensä oikein hyvää), kanaa, lihaa, keitettyjä vihanneksia, salaatteja,usein pastaa, jälkiruoaksi hedelmiä,leivoksia. Päivällinen klo 19-22, samantapaista kuin lounaalla, lisäksi grilliruokaa, teemailtoja (itämaista, sushia tms.). Tämän lisäksi iltapäivällä hampurilaiskärry n. klo 12-18. Nälkää ei tarvitse nähdä. Jotkut salaattiainekset saattavat olla pesty vesijohtovedellä, joten niitä varottiin, samoin majoneesikastikkeita. Ei tullut mitään vatsaongelmia. Tämän hotellin lähellä ei ollut muita ruokapaikkoja, joten muualla syötiin vain retkipäivinä.

      • mimma-mamma

        Mielenkiintoista!
        Jos jollakin on mielummin positiivisia vinkkejä lisää, niin niitä on mukava lukea... Tarkoitan Isla Caribesta hotellina ja Margaritaa yleensä lomakohteena... Sinne matka käy kuitenkin 2 viikon kuluttua!

        Kiitos:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      256
      2332
    2. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      2075
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      98
      1780
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      115
      1619
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      169
      1191
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1190
    7. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      64
      1029
    8. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      60
      1026
    9. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      114
      1024
    10. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      33
      1023
    Aihe