Hei auttakaas...
kumpaan kannattaa lähteä tunisiaa vai kyprokselle?
kertokaa kokemuksia jos ootte käyny jommassa kummassa maassa. onko kallista? lämmintä?
tunisiaan vai kyprokselle? 21.5.07-
5
1126
Vastaukset
- monesti
Molemmissa olen käynyt monesti ja
kummassakin on tuolloin lämmintä.
HIntataso Kyproksella on kalliimpi kuin
Suomessa ja Tunisiassa taas murto-osa
Suomen hinnoista.
Eli rahaa Kyproksella menee ainakin
4-5 kertaa enemmän kuin Tunisiassa.
Toukokuun lopulla Tunisiaan saa äkkilähtöjä
jopa 169-199 eurolla. - yksikax
menisin uudelleenkin Tunisiaan
- Minä taas
maksaisin 4-5 kertaa enemmän ettei tarttis Tunisiaan mennä.Ollaanpa koluttu myös mainitsemasi kohteet.
- nappi2
Minä taas kirjoitti:
maksaisin 4-5 kertaa enemmän ettei tarttis Tunisiaan mennä.Ollaanpa koluttu myös mainitsemasi kohteet.
ollaan menossa vaan aurinkoo ottaan. ja oishan se kiva niitä ostoksia tehä. mut täytyy miettiä viä...
- lukenna
nappi2 kirjoitti:
ollaan menossa vaan aurinkoo ottaan. ja oishan se kiva niitä ostoksia tehä. mut täytyy miettiä viä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1774995Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,194387Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993107Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532952Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432892- 522511
- 271919
- 221757
- 341743
- 651719