Hei auttakaas...
kumpaan kannattaa lähteä tunisiaa vai kyprokselle?
kertokaa kokemuksia jos ootte käyny jommassa kummassa maassa. onko kallista? lämmintä?
tunisiaan vai kyprokselle? 21.5.07-
5
1080
Vastaukset
- monesti
Molemmissa olen käynyt monesti ja
kummassakin on tuolloin lämmintä.
HIntataso Kyproksella on kalliimpi kuin
Suomessa ja Tunisiassa taas murto-osa
Suomen hinnoista.
Eli rahaa Kyproksella menee ainakin
4-5 kertaa enemmän kuin Tunisiassa.
Toukokuun lopulla Tunisiaan saa äkkilähtöjä
jopa 169-199 eurolla. - yksikax
menisin uudelleenkin Tunisiaan
- Minä taas
maksaisin 4-5 kertaa enemmän ettei tarttis Tunisiaan mennä.Ollaanpa koluttu myös mainitsemasi kohteet.
- nappi2
Minä taas kirjoitti:
maksaisin 4-5 kertaa enemmän ettei tarttis Tunisiaan mennä.Ollaanpa koluttu myös mainitsemasi kohteet.
ollaan menossa vaan aurinkoo ottaan. ja oishan se kiva niitä ostoksia tehä. mut täytyy miettiä viä...
- lukenna
nappi2 kirjoitti:
ollaan menossa vaan aurinkoo ottaan. ja oishan se kiva niitä ostoksia tehä. mut täytyy miettiä viä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821339Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä651125Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2041121Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1751079Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125840Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123768- 77745